J781991 wersja dwukolorowa

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18028
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: kylon »

3,0 jest pod maską. Największych problemów spodziewałbym się związanych z przekładką. Tu fantazja czasem nie ma granic. Tak jak koledzy pisali. Podeślij przedni most (mocowanie panharda), zwrotnice, gródź silnika i to co jest pod deską.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: tadeo »

Fajna!
Ale moja ładniejsza:):)
Obrazek
i ma działające (od dziś) sprzęgiełka elektryczne! Chwała Ci Rokfor:)

Jak myślicie, ile można wziąć? Bo jednak sprzedaję :(

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: hetman »

Ja za swoją jak bym sprzedawał chciałbym w okolicach 60k. Tyle że auto przygotowane w teren, nie przerdzewiałe. Dobrze zrobiona przekładka, manualna skrzynia i sprzęgiełka (ori toyota), blokada tylnego mostu, nowy escape evo, zawias TT, snorkel i takie tam duperele jak klima. Jeden się ucieszy a drugi szuka oryginału. Za zdrowa budę, ramę i taką se mechanikę 35 tyś to sensowna cena.ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: tadeo »

2,4 ?

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: hetman »

2.4 2LT z turbo z vnt od Rokfora

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2512
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: kpeugeot »

hetman pisze:
01 lut 2020, 01:44
2.4 2LT z turbo z vnt od Rokfora
zadowolony z VNT - warte zachodu?

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: hetman »

Warto. Autko zauważalnie jedzie lepiej, a miałem nowe CT20 (w niezłym stanie). W zasadzie ciągnie od 1800 a turbo wstaje od samego dołu, ale nie ma róży bez kolców, poniżej 1800 są spore wibracje (może mój typ tylko tak ma). Trzeba zdecydowanie przejść w zakres "użyteczny", ale można to zrobić na wyższym biegu gdzie seria robi tylko buuuu.. Wydaje mi się że ten silnik nie lubi doładowania w niskim zakresie. Jest naddatek powietrza, zero dymienia na czarno. Jest regulacja doładowania, ja skręciłem sobie na 0.7-0.8 bara. No i turbo w razie w. kosztuje grosze i jest tego na pęczki.

Nie wiem jak seria ale wg mnie konieczne jest egt, bo można przechować, autko chce jechac ;)

Rokfor, tak sobie myślę że można by zrobić zawór sterujący dodatkowo ciśnieniem które idzie do regulatora vnt (ten wężyk od czujnika) co by ciał ładowanie przy niższych obrotach. Trochę elektroniki były trzeba. Wykonalne to?

toyotek
Posty: 164
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: toyotek »

Udało mi się wreszcie zdobyć kilka zdjęć o których pisał Kylon.
Załączniki
11.jpg
11.jpg (39,17 KiB) Przejrzano 3177 razy
18.jpg
18.jpg (41,27 KiB) Przejrzano 3177 razy
9.jpg
9.jpg (34 KiB) Przejrzano 3177 razy

toyotek
Posty: 164
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: toyotek »

CD
Załączniki
12.jpg
12.jpg (34,36 KiB) Przejrzano 3177 razy
13.jpg
13.jpg (32,46 KiB) Przejrzano 3177 razy

toyotek
Posty: 164
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: toyotek »

Cd
Załączniki
14.jpg
14.jpg (34,18 KiB) Przejrzano 3176 razy
15.jpg
15.jpg (34,14 KiB) Przejrzano 3176 razy
16.jpg
16.jpg (38,6 KiB) Przejrzano 3176 razy

toyotek
Posty: 164
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: toyotek »

I ostatnie
Załączniki
18.jpg
18.jpg (41,27 KiB) Przejrzano 3175 razy
19.jpg
19.jpg (31,67 KiB) Przejrzano 3175 razy
17.jpg
17.jpg (34,17 KiB) Przejrzano 3175 razy

toyotek
Posty: 164
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: toyotek »

Ostatnia część
Załączniki
P1010087.JPG
P1010087.JPG (50,09 KiB) Przejrzano 3175 razy
20.jpg
20.jpg (33,4 KiB) Przejrzano 3175 razy
21.jpg
21.jpg (24,75 KiB) Przejrzano 3175 razy

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2512
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: kpeugeot »

Wygląda w porządku
Choć przekładnia założona jest chyba beztulei w otworach

toyotek
Posty: 164
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: toyotek »

Czyli w okolicy 35k można zapłacić.?
Zwrotnice mają uszczelniacze do robienia na pewno.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: J781991 wersja dwukolorowa

Post autor: tadeo »

brać w ciemno.

ODPOWIEDZ