rozkminki przełożenia, główki łożyska

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2146
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

rozkminki przełożenia, główki łożyska

Post autor: kpeugeot »

hej

temat wygląda następująco

mam wymieszane wszystko z wszystkim

1) najpierw lj70 - czy przednia główka z atakiem od góry - to inny atak i talerz niż tył czy tylko inna obudowa główki mostu?
2) wiem że 4,88 wymaga innego mechanizmu różnicowego niż np stary hill(4,56) ale obudowa główki jest taka sama?
ponieważ idą inne łożyska na wałku ataku?
3) w 4,88 z lj70 jest duże łożysko ataku(0709)04-1-9lft i małe łożysko(0607) o rozszerzeniu J-I-n i mała tuleja a w hilu(4,56) duże łożysko (0708)03c i małe (0607) o rozszerzeniu RYR - duża tuleja - czemu tak jest?
4) i teraz najważniejsze - kupiłem nowe 4,56 - z główką ataku wielkości tej od lj70 (4,88) i średnicą talerza jak lj70(4,88) ale grubość talerza bardziej jest jak w hilu(4,56) - które łożyska powinienem zastosować - oraz od czego to jest zestaw od KZJ?
4a) czy w związku z tym powinna być inna obudowa główki mostu?
4b) czy w związku z tym że te głowki są gabarytowo mniejsze - są mniej wytrzymałe - a jeśli tak czy lepiej taką główkę dać z przodu gdzie ma większy ciężar nad sobą (silnik) czy na tył gdzie pracuje non-stop i przenosi troszkę inne obciążenia ?

no to czas na weekendowe rozkminki :)

ODPOWIEDZ