Strona 1 z 4

Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 10:19
autor: Qwerty256
Hey,

Jakos nie moge sie doszukac niczego na ten temat, a troche dziwne bo temat zawsze jest tematem przewodnim kazdego forum 4x4 :)

Pytanie jest nastepujace - Jakie mam opcje jesli chodzi o diff locka w J7 (HZJ75), Z tego co wyczytalem to jest tak

a) ARB Air locker - blokowanie dyfra powietrzem, potrzeba sprezarke, mozna zrobic na tyl i przod - drogie, duzo roboty, ale podobno dziala dobrze
b) Znalezienie oryginalnych dyfrow z lockerami i podlaczenie ich - przypuszczem ze prawie niemozliwe
c) Spartan Locker - nawet nie wiem jak to dziala ;)
d) Detroit locker -> cikeawe roziwazanie, ale boje sie o awaryjnosc

No i moj autorski pomysl na przod -> czyli zasapawac przedni most i po prostu miec na stale spiety przod.

co proponujecie ? co macie ? co myslicie ze jest dobre :)

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 10:32
autor: Fazi
siedzisz w AU to tylko opcja 1

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 12:40
autor: kylon
No jeszcze Harrop Elocker - też Australia. Elektromagnetyczna bez przewodów powietrznych, oringów itp.

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 13:38
autor: Adam
Nie wiem jak sie potoczy dalsza dyskusja, ale nawet nie mysl o spawaniu przedniego mostu, auto przestanie skrecac na asfalcie, a przeguby bedziesz zmienial jak przyslowiowe rekawiczki. W praktyce jak nie bedziesz jezdzil w super ciezkim terenie to przednia blokada jest niepotrzebna.
Ew. spawanie tylnego mostu (delikatnie mowiac) tez autu na zdrowie nie wyjdzie.

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 15:32
autor: kylon
Ojej. Tej rzeźby nie zauważyłem. Z takim druciarstwem daleko nie zajedziesz.

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 18:29
autor: kpeugeot
u ciebie jest olbrzymi rynek offroadowy - więc szukaj używanej blokady lub chińczyka,

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 22:31
autor: Qwerty256
co wy mowicie z tym spawaniem mostu, przeciez to auto ma manualnie dolaczany przedni dyfer, opcja jest prosta -> asfalt, lekki teren -> dyfer przedni rozlaczony, ciezszcy teren, wychodze z auta, dolaczam przedni most i jest na stale spiety. I tak to auto nie ma dyfra centralnego to nie mozna z zapietym calkowicie przodem jezdzic, wiec wysiasc i rozpiac/zapiac przednie kola to nie problem.

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 22:50
autor: kylon
Sam o spawaniu napisałeś.

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 23:11
autor: kpeugeot
ee chodzi o to że zaspawanie przedniego mechanizmu różnicowego powoduje brak kierowalności autem tzn coś tam skręca ale nie tak jak byś tego chciał

oczywiście po rozpięciu sprzęgiełek temat znika

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 23:45
autor: Qwerty256
@kpeugot -> a jakos inaczej to wyglada z air lockerami ktore blokuja most ?

(ps. ja tam sie znam tak troche - dlatego pytam, wiec nie wyrzuccie mnie za okno bo sie nie znam :P )

Re: Diff lock w 70

: 28 gru 2014, 23:54
autor: mopar
załóż na tył elocker haroop , przedniego mostu nie dotykaj (nawet jak odepniesz sprzęgiełka z zaspawanym układem różnicowym , to nie trafisz w zakręt )

Re: Diff lock w 70

: 29 gru 2014, 00:18
autor: Qwerty256
elocker haroop jest drozszy od arb air locker + sprezarka, oplaca sie ?

Re: Diff lock w 70

: 29 gru 2014, 02:01
autor: mopar
opłaca , bo działanie jest prostsze i mniej awaryjne , niedawno zakładałem taką blokadę w lc v8 i jestem pod wrażeniem , a widziałem niejedno ;)

Re: Diff lock w 70

: 07 sty 2015, 15:56
autor: vGreg
mopar pisze:opłaca , bo działanie jest prostsze i mniej awaryjne , niedawno zakładałem taką blokadę w lc v8 i jestem pod wrażeniem, a widziałem niejedno ;)
A możesz rozwinąć temat. Rozumiem, że masz na myśli pozytywne odczucia?

Re: Diff lock w 70

: 08 sty 2015, 00:35
autor: mopar
polecam znaczy się