zaczelo mi wyc lozysko - komisyjnie padło na tylny most
po rozebraniu ciekawej konstrukcji "full floating" ukazal sie obraz nieszczescia, prawdopodobnie przez 21 lat zycia tego egzemplarza nikt tam nie zagladal, tj. lozyska w stanie agonalnym, zimer na piaście zgon, ten taki dziwny zimer uszczelniajacy od zewnatrz (blacha z 4 otworami i guma) - zgon totalny, zimmer uszczelniajacy polos w tulei piasty - umiarkowany zgon generalnie troche pracy
komplet naprawczy na genuinach (dwa lozyska + zimer) nawet calkiem tanio (o dziwo jak kto zainteresowany to podam oznaczenia), uszczelniacz blaszany z dziurami tylko ASO (jedzie z belgii, a 150 pln/szt), uszczelniacz maly do tulei piasty juz prawie mam
ALE MAM PYTANIE
po przyjrzeniu sie piaście... tylnej... i przedniej bez demontazu... zaczynam podejrzewac - ze sa one takie same
pytanie (najpewniej do Kylona) - czy zeczywiscie sa identyczne i czy moze chodza na takich samych lozyskach i uszczelniaczach
łożyska piast - BJ
Moderator: luk4s7