Silniki - J7
Moderator: luk4s7
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8490
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Silniki - J7
Oba sie nadadzą. Możesz też szukac silnika z Hiluxa lub Hiace. Blok, głowica i kolektory są identyczne. Mogą się różnić w osprzęcie (np. alternator), ale jak dla Ciebie to możesz brać goły silnik (osprzęt spasuje ze starego 2L).
Istotne, żeby to nie był 2L-TII. Ta wersja ma pompę sterowaną elektronicznie, i wymaga trochę głębszej wiedzy, żeby porządnie to podpiąć. (sterowanie znaczy), no całe to okablowanie też będzie wtedy potrzebne.
Istotne, żeby to nie był 2L-TII. Ta wersja ma pompę sterowaną elektronicznie, i wymaga trochę głębszej wiedzy, żeby porządnie to podpiąć. (sterowanie znaczy), no całe to okablowanie też będzie wtedy potrzebne.
Re: Silniki - J7
Chodziło ci o 2LTE-II, ten ma elektronike. Zwykły 2LT-II nie ma.
Re: Silniki - J7
No to może ten z pierwzsego zdjęcia to jest 2,4 turbo 86 KM , ale najlepiej zapytaj sie mistrza mopara on udzieli Ci wyczerpującej odpowiedzi
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8490
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Silniki - J7
Dokładnie o ten.piter69A pisze:Chodziło ci o 2LTE-II, ten ma elektronike. Zwykły 2LT-II nie ma.
Re: Silniki - J7
Dzięki Panowie (szczególne dzięki Rokfor32)
pozdrawiam
Rafał (ekus)
pozdrawiam
Rafał (ekus)
Re: Silniki - J7
Witam a jak ja mam ten ostatni kod skrzyni r151f to mogę zmotać ją z silnikiem 3 litrowym od kzj ??
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8490
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Silniki - J7
Tak.
Re: Silniki - J7
To już mi się morda uśmiecha dzieki
Re: Silniki - J7
witam ponownie
proszę jeszcze o małą poradę...
znalazłem silnik 4L DIESEL 6-cyl. o mocy 77 kW - typ 2H
czy ten silnik też będzie pasować do mojej LJ70 (przypomnę typ przekładni spisany z tabliczki znamionowej G52)
pozdrawiam
ekus
proszę jeszcze o małą poradę...
znalazłem silnik 4L DIESEL 6-cyl. o mocy 77 kW - typ 2H
czy ten silnik też będzie pasować do mojej LJ70 (przypomnę typ przekładni spisany z tabliczki znamionowej G52)
pozdrawiam
ekus
Re: Silniki - J7
Czy aby napewno? Pierwszy to 2LT (86KM), drugi to 2LT-II (90KM) i gdzieś obiło mi sie o uszy że kolektory oraz osprzęt nie są wymienne między nimi, mógłby to ktoś zweryfikować?Rokfor32 pisze:Oba sie nadadzą. Możesz też szukac silnika z Hiluxa lub Hiace. Blok, głowica i kolektory są identyczne. Mogą się różnić w osprzęcie (np. alternator), ale jak dla Ciebie to możesz brać goły silnik (osprzęt spasuje ze starego 2L)
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8490
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Silniki - J7
Osprzęt w sensie alternator, rozrusznik, pompa vacu i wszystko to, co jest kręcone do bloku silnika. Nawet, jeżeli w nowszej wersji te elementy wyglądają inaczej (np. alternator), to po przełożeniu uchwytów powinno się udać dopasować stare.
Natomiast głowice - tu faktycznie mogą być różnice, bo ich budowa (2L-T i 2L-TII) jest inna.
Mogą, ale wcale nie muszą. Jak dopadnę głowicę starego typu, to porównam.
Natomiast głowice - tu faktycznie mogą być różnice, bo ich budowa (2L-T i 2L-TII) jest inna.
Mogą, ale wcale nie muszą. Jak dopadnę głowicę starego typu, to porównam.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Silniki - J7
przekładałem silnik 2LII n a2LT, i musiałem cały osprzęt włącznie z mocowaniami przełożyć z silnika 2LII - do uchwyty były inne, ale punkty mocowania do bloku są identyczne ale dzięki temu nie musiałem modyfikować wiązki elektrycznej tylko założyłem starą
co ciekawe musiałem też przekładać koło zamachowe bo inne jest w hiluksie niz w landcruserze
co ciekawe musiałem też przekładać koło zamachowe bo inne jest w hiluksie niz w landcruserze