Znaleziono 441 wyników

autor: namlooc
20 maja 2019, 13:53
Forum: 4Runner
Temat: [2gen] Felgi pod 33 12.5 15 bez liftu
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1333

[2gen] Felgi pod 33 12.5 15 bez liftu

Jakie odsadzenie i szerokość felgi 15 powinna być do kół 33 12.5 15 tak aby nie tarło zbyt mocno ?

4runner 2gen 95rok 3vze. Bez liftu. Ranty blisko blotnika/drzwi wyklepane.
autor: namlooc
20 maja 2019, 13:49
Forum: 4Runner
Temat: Zdjęcia silnika 3.0 VZE
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 3216

Re: Zdjęcia silnika 3.0 VZE

EGR i PAIR wywaliłem ze swojego. Polecam. Róźnicy żadnej w pracy silnika, a dostęp do świec lepszy.
autor: namlooc
22 lis 2018, 16:03
Forum: 4Runner
Temat: Podkładki pod sprężyny
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3380

Re: Podkładki pod sprężyny

Zanim zaczniesz kręcić drążkami sprawdź czy śruby mimośrodowe w przednich dolnych wahaczach działają. Jak nie to wstaw nowe.
Po podniesieniu przodu samochodu rozjadą się kąty pochylenia koła. Co spowoduje zjadanie opon na boku. Co trzeba skorygować mimośrodami w wahaczach przednich dolnych.
autor: namlooc
06 lis 2018, 15:48
Forum: 4Runner
Temat: [2gen 3vze] Sonda za katalizatorem.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2212

Re: [2gen 3vze] Sonda za katalizatorem.

Za 30zł mam regulator + ne555 + garsc rezystorow i kondensatorów.
Dam znać jak schemat narysuje ;)
autor: namlooc
05 lis 2018, 14:13
Forum: 4Runner
Temat: [2gen 3vze] Sonda za katalizatorem.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2212

[2gen 3vze] Sonda za katalizatorem.

4r 2g 3vze USA czyli dwie sondy. Drugą sondę wyciągnąłem z wydechu i luzem do ramy przypiąłem na powietrzu. Elektrycznie ciągle jest podpięta. Komputer nie wywala żadnych błędów. Zrobiłem tak bo buduje sobie układ z generatorem, który będzie podawał sygnał sinusoidalny, żeby kompa oszukać. Interesuj...
autor: namlooc
23 wrz 2018, 11:04
Forum: 4Runner
Temat: Płytki zaworowe. Szlifować czy kupować nowe ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3573

Re: Płytki zaworowe. Szlifować czy kupować nowe ?

ok dzięki :) O to chodziło. Zakład obróbki metali mam w miescie.
autor: namlooc
22 wrz 2018, 13:49
Forum: 4Runner
Temat: Płytki zaworowe. Szlifować czy kupować nowe ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3573

Re: Płytki zaworowe. Szlifować czy kupować nowe ?

Jak je szlfowac w warunkach warsztatowych ?
autor: namlooc
21 wrz 2018, 11:02
Forum: 4Runner
Temat: Płytki zaworowe. Szlifować czy kupować nowe ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3573

Płytki zaworowe. Szlifować czy kupować nowe ?

Silnik 3.0v6 3vze z 4r 2gen.

Na zaworach wydechowych mam luz 0.15mm. Chcę mieć 0.3mm czyli wysokość płytki o 0.15mm mniejsza.
Płytki zaworowe mogę szlifować od strony szklanki czy kupować nowe na wymiar ?
autor: namlooc
11 wrz 2018, 16:03
Forum: Land Cruiser J7
Temat: cieknie z reduktora
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 13237

Re: cieknie z reduktora

Wyglada na fabrycznie dokrecone i zagniecone.

Obrazek
autor: namlooc
11 wrz 2018, 15:49
Forum: Land Cruiser J7
Temat: cieknie z reduktora
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 13237

Re: cieknie z reduktora

Ja mam inną ciekawą historię :) Dokładnie w 4runnerze 2gen. Podobny reduktor.

Flansza reduktora wychodząca na tylny wal dostała luzu i ciekło z reduktora. Jakie było moje zdziwienie gdy sie okazało, że nakrętka jest niedokręcona ale ma zagnieciony rant.
Co mogło spowodować poluzowanie nakrętki ?
autor: namlooc
13 sie 2018, 23:20
Forum: 4Runner
Temat: 4Runner 2gen przednie zawieszenie.
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 6279

Re: 4Runner 2gen przednie zawieszenie.

Zamontowałem w toyocie carinie kiedys. Pekły po roku i 10tys km. nie polecam tego rozciagliwego wynalazku. Jakosc dalej słaba.
autor: namlooc
18 lip 2018, 11:30
Forum: 4Runner
Temat: [4r 2gen] Co ogranicza skok mostu z tyłu
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2003

[4r 2gen] Co ogranicza skok mostu z tyłu

Z okazji wymiany urwanego odboju w gnieździe sprężyny w tylnym moście zastanawiam się nad ważną kwestią: Co ogranicza mi skok mostu ? Podnioslem auto za gruszke i podparłem kobyłkami za rame. W trakcie opuszczania widziałem,że: - amortyzatory wyciągnęły się do max. Musiałem je odkręcić, żeby zejść j...
autor: namlooc
15 cze 2018, 13:57
Forum: 4Runner
Temat: Luz półosi w piaście
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 16160

Re: Luz półosi w piaście

Sprawdziłem co maja w sklepach stacjonarnych i allegro, iparts, intercars itp. Odrzuciłem wszystkie przeguby za 100-200zł firm takich jak japparts, aishika, gsp, mapco itd. Kupiłem pakowacza firmy Blueprint za 380zl o numerze ADT38931 Blueprint to pakowacz części, ale z doświadczenia wiem że w ich k...
autor: namlooc
14 cze 2018, 11:03
Forum: 4Runner
Temat: Luz półosi w piaście
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 16160

Re: Luz półosi w piaście

Na allegro pojawił się trudno dostepny uszczelniacz pasujący do zwrotnicy 4runera 2 generacji :)
Za 70zł a w ASO jest po 250zł !!!

http://allegro.pl/uszczelniacz-lozyska- ... 93739.html


Jak by co to:
90316-60002--> (zamienia sie na)-->90316-60004 i jest to to samo!!
autor: namlooc
15 maja 2018, 14:39
Forum: 4Runner
Temat: Obudowa pompy wody?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2742

Re: Obudowa pompy wody?

ojej.. tyle błędnych informacji :) To nie jest obudowa pompy. To jest podstawa kola pasowego. Do kupienia u handlarzy z allegro. Tam nie ma hydraulicznego napinacza. Żaden płyn nie wywołuje tam ciśnienia. Sprężyna zamknięta wewnątrz napinacza. Da się to przerobić na klasyczną sprężynę zewnętrzną. Tr...