Lift Hilusia
Moderator: luk4s7
Re: Lift Hilusia
Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
Re: Lift Hilusia
wydaje mnie się że raczej wątpięKubaG pisze:Kwiatec - opony i owszem jak te zjade - 33" chciałbym włożyć.
W terenie te 2" się mogą przydać - zwłaszcza na poligonie gdzie bywam dość często.
do jazdy na codzień na 33" to się chyba pochlastasz ale jak panienka sobie zyczy. kupuj ome lub dobinsona i będziesz zadowolony
Re: Lift Hilusia
33" nie wejdzie bazując tylko i wyłącznie na lifcie 2' - o tym też było
a koszty na PiT musisz liczyć około 4-5kpln żeby miało to sens.... (elementy resorujące i tłumiące + okoliczności)
a koszty na PiT musisz liczyć około 4-5kpln żeby miało to sens.... (elementy resorujące i tłumiące + okoliczności)
Re: Lift Hilusia
W skrócie:
Dobinsons jest twardy
OME - miękki
Akurat tych 2 producentów kilku kolegów z forum posiada i chyba nie narzekają
Dobinsons jest twardy
OME - miękki
Akurat tych 2 producentów kilku kolegów z forum posiada i chyba nie narzekają
Re: Lift Hilusia
Dzięki - czyli wychodzi na to, że min 5kpln trzeba by na to przeznaczyć.
Kwiatec - "panienka" ?
Kwiatec - "panienka" ?
Re: Lift Hilusia
A tam twardy od razu, owszem jest ale w stosunku do oryginału ale chyba też oczekuje się tego od tuningowego zawieszania. Co do kosztów to wymieniając z tyłu wieszaki zamiast resorów zamkniesz się w cenie 3400 zł (sprężyny + 4 szt amortyzatorów+wieszaki). Wymieniając resory wyjdzie ponad 5 tyś zwłaszcza przy całej reszcie z tym związanej, polibusze itd i wtedy na pusto to będzie twardo i nie istotne co zamontujesz czy OME czy Dobinsona itd. Na tym polega zaleta wydłużonych wieszaków a nie słyszałem do tej pory o połamanych resorach.milczacy pisze:W skrócie:
Dobinsons jest twardy
Re: Lift Hilusia
Łamią się, łamią
Re: Lift Hilusia
A to psuje jedne ale nie łamią chyba tych resorów od turystyki offroadowej
Re: Lift Hilusia
Od wożenia rupieci po wykrotach.
Re: Lift Hilusia
No to już wiem dlaczego coraz większe zainteresowanie resorami +600 kg
Re: Lift Hilusia
To raczej w związku z Camperami, których pojawia się u nas w kraju co raz więcej plus pojazdy specjalne. My na ten przykład sprzedawaliśmy zawieszenie ze sprężynami +500 kg na przód
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Lift Hilusia
Pewnie że się łamią, i to właśnie seryjne. Nawet nie trza specjalnie wiele szpeja dociążającego. Wystarczy autem trochę dynamiczniej po większych dziurach polatać, i resory możesz zamawiać w ciemno.
Generalnie miękcejsze resory (złożone z cieńszych piór) są bardziej odporne na pękanie. A trza pamiętać, że sztywność resora to nie to samo co jego nośność. Zależy jak jest pakiet poskładany.
Generalnie miękcejsze resory (złożone z cieńszych piór) są bardziej odporne na pękanie. A trza pamiętać, że sztywność resora to nie to samo co jego nośność. Zależy jak jest pakiet poskładany.
Re: Lift Hilusia
Zdawałem sobie z tego sprawę doskonale(prawie) i dlatego zostałem przy fabrycznych, (niestety uniwersalność ze wszech miar pożądana). Natomiast jeśli pamięta sie o pewnych ograniczeniach to nie jest tragicznie. Jak zwykle wszystko zalezy od łacznika między pedałami a fajerą
Re: Lift Hilusia
ciekawe co to za łącznikNorick pisze:...... wszystko zalezy od łacznika między pedałami...
Re: Lift Hilusia
wykastrowałes kontekst...
odpowiem Ci,to ...
Nokia Connecting People
odpowiem Ci,to ...
Nokia Connecting People