Krótki wydech w J6
Moderator: luk4s7
Krótki wydech w J6
Patryk ,Cooder może ktoś jeszcze proszę o info co macie po montowane w waszych szafach na kołach ,
Ja również chce mieć krótki wydech hardkorowo wypuszczony z boku
Jakiś tłumik macie wsadzony czy pusty przelotowy wydech.
Nie za głośno? jakieś minusy?
Ja również chce mieć krótki wydech hardkorowo wypuszczony z boku
Jakiś tłumik macie wsadzony czy pusty przelotowy wydech.
Nie za głośno? jakieś minusy?
Re: Krótki wydech w J6
Krótki wydech jest wskazany przy TURBO , a nie przy wolnossącym silniku
Re: Krótki wydech w J6
Kameleon nie rozumiem twojej wypowiedzi
Twierdzisz że przy silniku wolnossącym krótki wydech jest nie wskazany
czegoś ty się najadł dzisiaj
Twierdzisz że przy silniku wolnossącym krótki wydech jest nie wskazany
czegoś ty się najadł dzisiaj
Re: Krótki wydech w J6
No tak właśnie jest.estewes pisze:Kameleon nie rozumiem twojej wypowiedzi
Twierdzisz że przy silniku wolnossącym krótki wydech jest nie wskazany
czegoś ty się najadł dzisiaj
Turbina stawia konkretny, znaczący opór dla gazów wylotowych i w związku tym dalsza część układu wydechowego już nie jest aż tak istotna. Natomiast, w wolnym ssaku długość, przekrój i kształt układu powinien być tak obliczony, aby zjawiska falowe i turbulencyjne się nie pozabijały wzajemnie - czyli lepiej tego nie ruszać.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Krótki wydech w J6
Twierdzisz że przy krótszym wydechu wolnossący silnik może mieć mniejszą moc?
Re: Krótki wydech w J6
No to panowie ja się nie znam albo wy się czegoś jednak najedliście
W przypadku silnika uturbionego niestety ale wydech odgrywa bardzo ważną role.
Ponieważ ze względu na tą właśnie turbinę musi być utrzymane tam określone ciśnienie
w przypadku silnika wollnosącego ma to mniejsze znaczenie.
Zaraz Rokfor nam pomoże
W przypadku silnika uturbionego niestety ale wydech odgrywa bardzo ważną role.
Ponieważ ze względu na tą właśnie turbinę musi być utrzymane tam określone ciśnienie
w przypadku silnika wollnosącego ma to mniejsze znaczenie.
Zaraz Rokfor nam pomoże
Re: Krótki wydech w J6
HJ 60 na wolnym wydechu,chyba trochę za głośno
Re: Krótki wydech w J6
Silnik 1HDT jak wynika z opisu właściciena na YT
Re: Krótki wydech w J6
z tego co ja wiem to sprawa jest w głośności takich rozwiazań. Przy wolnossaku będzie głośno, przy turbince efekt ten nie bedzie taki wielki. Sam to przerabiałem w parchu(wywalenie drugiego tłumika), teraz w lc100 jeden mały tłumik i jest ok. Co do innych właściwości to się nie znam .
Re: Krótki wydech w J6
Potwierdzam - w 1HZ na krótko było bardzo głośno. Też chciałem krótki, ale hałas nie do przyjecia
Re: Krótki wydech w J6
tu również Hj60 podczas jazdy z silnikiem 2h na wolnym wydechu
Re: Krótki wydech w J6
a na Bushtaxi tak ładnie mruczały...stopa pisze:potwierdzam - w 1HZ na krótko było zajebiscie głośno. Też chciałem krotki ale hałas nie do przyjecia
też myślałem o skróceniu ( chcę wstawić tam dodatkowy zbiornik paliwa ) ale teraz to nie wiem...
Re: Krótki wydech w J6
Mamy w czarnej 60 bez turba wolny wydech i dodatkowo jest to pickup, wiec jest skierowany do gory na pace -tak ktos wymyslił przyznaje jest głosny ,bardzo głosny wrecz tubalny fajny do poszpanowania , ale nie do dalszej jazdy , co do mocy nie ma zastrzezen ,a mam por, jezdziłem Emilową tojką i jadzie tak samo . wiec Emilu zapomniej o wolnym wydechu uuu dla dobra wszystkich
Re: Krótki wydech w J6
Gałka pisze:a na Bushtaxi tak ładnie mruczały...stopa pisze:potwierdzam - w 1HZ na krótko było zajebiscie głośno. Też chciałem krotki ale hałas nie do przyjecia
też myślałem o skróceniu ( chcę wstawić tam dodatkowy zbiornik paliwa ) ale teraz to nie wiem...
Możliwe ze sa jakies patenty ale dla takiego przepływu powinien byc sporej wielkosci tlumik, który niestety fizycznie nie miesci sie pod progiem. Strumienica ktora by sie tam zmiesciła bez problemu niestety zupełnie nie zdaje egzaminu. Mysle ze trzebaby było szukac jakiegos dedykowanego, zaawansowanego i pewnie drogiego rozwiazania. Ja zbyt dlugo moze nie szukałem ale nic logicznego do HZJ nie znalazłem. Zrezygnowałem z pomysłu i wrociłem do fabrycznych rozwiazań
Re: Krótki wydech w J6
Są takie patenty - dedykowane do 1HZ. To jedna ze standardowych modyfikacji aut przygotowywanych np. przez Tom's Fahrzeugtechnik. Coś takiego można na przykład nabyć u tego pana:stopa pisze:Gałka pisze:a na Bushtaxi tak ładnie mruczały...stopa pisze:potwierdzam - w 1HZ na krótko było zajebiscie głośno. Też chciałem krotki ale hałas nie do przyjecia
też myślałem o skróceniu ( chcę wstawić tam dodatkowy zbiornik paliwa ) ale teraz to nie wiem...
Możliwe ze sa jakies patenty ale dla takiego przepływu powinien byc sporej wielkosci tlumik, który niestety fizycznie nie miesci sie pod progiem. Strumienica ktora by sie tam zmiesciła bez problemu niestety zupełnie nie zdaje egzaminu. Mysle ze trzebaby było szukac jakiegos dedykowanego, zaawansowanego i pewnie drogiego rozwiazania. Ja zbyt dlugo moze nie szukałem ale nic logicznego do HZJ nie znalazłem. Zrezygnowałem z pomysłu i wrociłem do fabrycznych rozwiazań
http://www.tourfactory.de/index.html
Ja w swojej HJ-61 mam krótki wydech wypuszczony po lewej stronie. Zmieściły się przy tym dwa tłumiki, jeden mały wielkości katalizatora, i drugi duży (za duży - trzeba było o 3 cm obniżyć osłonę reduktora). Na hałas nie narzekam. Uciążliwe jest tylko otwieranie lewych tylnych drzwi podczas pracy silnika, bo spaliny lecą do środka.
Jak już się podniecamy brzmieniem krótkiego wydechu - ale takim na poziomie zdrowego rozsądku, nadającym się do auta na długie trasy - to polecam przyjrzeć się rozwiązaniu w Miśka setce. Nie wiem, co to jest, ale auto mruczy jak V8