Maniek 70 pisze:Kilka przemyśleń o nowej LC 150, które przyszły mi do głowy i pozwalam się nimi podzielić...
- kamery - z pewnością pomogą matką odwożącym dzieci do szkoły zaparkować auto i nie rozjechać zabawek dziecka na podjeździe - czy w terenie raczej te "oczy" się nie zabłocą... nie wiem ? Wiem że w deszczowe dni po powrocie do garażu przecierałem tylną kamerę V8 bo nie było wiele widać...
- Keyless Go - bardzo wygodne, nie szukamy po kieszeniach kluczyków, wysiadamy zawsze z kluczykami nie ryzykując, że auto odjedzie bez nas nawet, gdy mamy zły nawyk i nie wyłączamy auta... jedyny problem to próby wyrwania klamek w innych autach bez tego systemu - przyzwyczajenie...
- zalety lub wady trakcyjne da się pewnie oceni i porównać dopiero po jazdach - nie mam więc zdania a internetowe filmy reklamowe to marketing... dopiero jak zobaczymy topienie i podjazdy w pionie na You Tube to będzie można coś powiedzieć .
- W tej skrzyni "S" to raczej nie tryb sport tylko "shift" do przerzucania biegami ręcznie.
Podobnie jest w V8...
- Drewno w końcu wygląda jak drewno z drewna...
- przednie lampy LC 150 - jak dla mnie super.
Te z LC 120 od początku nie podobały mi się i nadal nie jestem ich fanem. Rozumiem, ze były ukłonem w stronę LC90, ale trochę nieudanym i w końcu Xenony...
- kremowa tapicerka w sam raz do jazdy w terenie - ale przecież można też kupić antracytową...
Tak poza tym to coś pomiedzy V8 a RAV 4 tylko chyba jednak V8 ma lepsze proporcje.
Tylko dla mnie te pokrętła sterczące jak sutki w strojach u Jean Paul Gaultier'a i kanciastości deski to krok wstecz w stronę LR Disco 3, która mocno trąci myszką.
V8 zdecydowanie jest bardziej elegancka i wyważona.
Plastiki na karoserii, które niektórzy krytykują są wbrew pozorom bardzo praktyczne w użytkowaniu. Drobna obcierka i albo lakierujesz pół auta albo zdejmujesz porysowany, wyrzucasz, zakładasz drugi i po problemie... Wiem coś o tym...
Jak dla mnie to skrzynia: 6 biegowy automat i silnik nominalnie ponad 200KM i wtedy warto się zastanowi i ew. kupić - bo mało kto wspomniał ile kosztuje w Niemczech 150-ka - niewiele mniej niż V8 po ostrych negocjacjach...
Tak więc, aby mieć nowinkę wcześniej niż inni - może warto, żeby zostać testerem Toyoty przy nowym modelu - może warto - tylko dlaczego za swoje pieniądze...??
Oczywiście nad gustami się nie dyskutuje...
Pozdrawiam
A jednak Land Cruiser 150
Moderator: luk4s7
Re: A jednak Land Cruiser 150
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: A jednak Land Cruiser 150
a czy ktos miach z was do czynienia z wersja z 4 litrowa benzyna ?? jak to jezdzi j jak to Pali realnie
Re: A jednak Land Cruiser 150
za 2 tygodnie bede posiadal takową do testow ,wiec zapraszam na jazdępatryknowak111 pisze:a czy ktos miach z was do czynienia z wersja z 4 litrowa benzyna ?? jak to jezdzi j jak to Pali realnie
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: A jednak Land Cruiser 150
ok odezwe się , super by było bo bardzo jestem ciakaw jak to jezdzi .
Re: A jednak Land Cruiser 150
Zajebiscie jezdzi! Bez znaczenia czy to J120 czy J150. Nawet automat pracuje dobrze! Na dwie rzeczy moznaby narzekac. Delikatne zawieszenie z przodu i 17 calowe felgi.PePe pisze:a czy ktos miach z was do czynienia z wersja z 4 litrowa benzyna ?? jak to jezdzi j jak to Pali realnie
Re: A jednak Land Cruiser 150
Od jakiegoś czasu mam chętkę na 150-kę.
Myślę o zakupie najtańszej wersji Luna. Jest bez KDSS. I tu mam pytanie do fachowców, czy ten system rzeczywiście jest warty tego, aby płacić dodatkowe 30 tys. zł. za wersję SOL?
I drugie pytanie, czy można usztywnić 150-tkę bez KDSS wymieniając jej zawierzenie?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Myślę o zakupie najtańszej wersji Luna. Jest bez KDSS. I tu mam pytanie do fachowców, czy ten system rzeczywiście jest warty tego, aby płacić dodatkowe 30 tys. zł. za wersję SOL?
I drugie pytanie, czy można usztywnić 150-tkę bez KDSS wymieniając jej zawierzenie?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Możesz bez problemu wymienić zawieszenie czyli amortyzatory i sprężyny.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Dzięki Kylon. Rozumiem, że w ten sposób można dobrać twardość zawieszenia, dzięki czemu autem nie będzie tak bujało? Jeśli tak, to chyba w to wchodzę, bo można wyrwać Lunę za < 200 tys. to cena całkiem jadalna. A bez kamer i innej elektroniki wszelakiej jakoś się obędę.
I jeszcze jedno pytanie, może wiesz? Czy wymiana amorów i sprężyn ma się jakoś do gwarancji? TMP nie robi problemów z gwarancją?
I jeszcze jedno pytanie, może wiesz? Czy wymiana amorów i sprężyn ma się jakoś do gwarancji? TMP nie robi problemów z gwarancją?
Re: A jednak Land Cruiser 150
Nie robi problemów ale zapytaj dealera. Gwarancja na amory i sprężyny jest wtedy producenta.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Facelifting J15 2013/2014
i Lexusa
i Lexusa
Re: A jednak Land Cruiser 150
Spraw gustu nie powinno się omawiać ale mi się nie podoba . Przedni zderzak z dupy wzięty czyli widać za małe światła od osobówki i zaślepiona kiepsko luka po starym reflektorze. Atrapa zbyt masywna.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Niestety producenci 4x4 zabrneli w slepa uliczke...
Ogolnie na rynku kicha sie pojawia.
Ogolnie na rynku kicha sie pojawia.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Dostawa na rynek arabski
Re: A jednak Land Cruiser 150
Fj to już poklejony przez Pyrkę bo z przodu drzewa się odbijają i nie pasuje jedno do drugiego