zabudowa mieszkalna
Moderator: luk4s7
Re: zabudowa mieszkalna
Nixon masz fajne mozliwosci i pomysly wiec zastanow sie nad zrobieniem czegos zintegorowanego - tak zeby dalo sie przechodzic z czesci sypialnej "za kierownice". Spanie w takiej opcji "na pace" , jest podobne do przyczepy capingowej- wrazie gdyby dookola robilo sie niebezpiecznie , nie mozna wsiac i uciec oraz traci sie duzo "kubatury" i powirzchni odkladczej. Dodatkowo nie wiem czy myslisz o aucie docelowym dla siebie, jezeli tak to bybralbym lepsza baze.
moze pomysl nad czyms takim jak robia w tomsie czy w innovation camper na 79,80,100,200
Patrzac na inne twoje auta , mysle ze bylbys w stanie to zrobic z podobna kultura techniczna, a masz wtedy w pelni wygodnego profesjonalnego/ mobilnego capera a tak to stworzysz ( zapewne ladny) kolejny polsrodek
chyba ze myslisz srobic jakas serie ( zeby to np. sprzedac pozniej) to faktycznie wykorzystanie pickupa ( popularnego w polsce) jest najbardziej optymalnym rozwiazaniem
moze pomysl nad czyms takim jak robia w tomsie czy w innovation camper na 79,80,100,200
Patrzac na inne twoje auta , mysle ze bylbys w stanie to zrobic z podobna kultura techniczna, a masz wtedy w pelni wygodnego profesjonalnego/ mobilnego capera a tak to stworzysz ( zapewne ladny) kolejny polsrodek
chyba ze myslisz srobic jakas serie ( zeby to np. sprzedac pozniej) to faktycznie wykorzystanie pickupa ( popularnego w polsce) jest najbardziej optymalnym rozwiazaniem
Re: zabudowa mieszkalna
W Limanowej jest ktoś kto produkuje dowolne zabudowy - kwestia tylko określenia co i jak wielkie trzeba stworzyć.
Takie cudo na tył pickup'a kosztuje 40-50kPLN na gotowo a można oczywiście zamówić surową skorupę do wykończenia
Takie cudo na tył pickup'a kosztuje 40-50kPLN na gotowo a można oczywiście zamówić surową skorupę do wykończenia
Re: zabudowa mieszkalna
Można też na innej podstawce
Canter w wersji 4x4. W Europie niedostępny ale dla ruchu prawostronnego można takiego ściągnąć z USA. Stanowi podstawkę pod EarthCruisera http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... ser#p78834" onclick="window.open(this.href);return false; a to wiele mówi. Zabudowa na tył to może nawet być zwykły kontener z oknami do dowolnej aranżacji.
Canter w wersji 4x4. W Europie niedostępny ale dla ruchu prawostronnego można takiego ściągnąć z USA. Stanowi podstawkę pod EarthCruisera http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... ser#p78834" onclick="window.open(this.href);return false; a to wiele mówi. Zabudowa na tył to może nawet być zwykły kontener z oknami do dowolnej aranżacji.
Re: zabudowa mieszkalna
jestem zwolennikiem bardziej terenowych "nosicieli":
niestety z doppel kabiną jest nieosiągalny Re: zabudowa mieszkalna
pomimo że to nie toyota - nie mogłem się powstrzymać
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: zabudowa mieszkalna
czy widział ktoś może ma fotki podobnej zabudowy ale dla double cabaestewes pisze:to autko chyba każdy zna 40 na ramie 80,
takie same rozwiązanie zabudowy jakie przedstawił Nixon
a tu z podniesioną tylną częścią
dla mnie bomba
Re: zabudowa mieszkalna
......jeśli projekt wejdzie w fazę realizacji będzie to właśnie double cab (wersja 1 1/2), jednak w międzyczasie moje myśli zwróciły się w kierunku tundry jako bazy. Przemawia za nią wielkość (paka w wersji long bed ma 2.0 lub 2.4 m) i co najważniejsze silniki V8. Ten o pojemności 5.7 i 381 KM jest moim faworytem . I nawet spalanie nie burzy mi mojej "tęsknoty" za tym właśnie modelemkpeugeot pisze:czy widział ktoś może ma fotki podobnej zabudowy ale dla double caba
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: zabudowa mieszkalna
tylko rozstaw osi jest olbrzymi
podoba mi sie że tylna oś jest z tyłu paki lepiej przyjmuje obciążenia
podoba mi sie że tylna oś jest z tyłu paki lepiej przyjmuje obciążenia
Re: zabudowa mieszkalna
akurat to na zdjęciach, to amerykańskie 1,5 kabiny w Tundrze (Crew Cab), wyżej jest wersja Crew Max - z pełnymi drzwiami i kanapą z oparciem pod kątem, a nie w pionie jak na zdjęciach.nixon pisze:......jeśli projekt wejdzie w fazę realizacji będzie to właśnie double cab (wersja 1 1/2), jednak w międzyczasie moje myśli zwróciły się w kierunku tundry jako bazy. Przemawia za nią wielkość (paka w wersji long bed ma 2.0 lub 2.4 m) i co najważniejsze silniki V8. Ten o pojemności 5.7 i 381 KM jest moim faworytem . I nawet spalanie nie burzy mi mojej "tęsknoty" za tym właśnie modelemkpeugeot pisze:czy widział ktoś może ma fotki podobnej zabudowy ale dla double caba
Re: zabudowa mieszkalna
....i jedna i druga fotka przedstawia tundrę w wersji double cab czyli 1 1/2, tak jak napisałem we wcześniejszym poście. Jeśli zdecyduję się to na taki własnie model z uwagi że, występuje w wersji long bed w przeciwieństwie do modelu crew cab, który to kompletowany jest tylko i wyłącznie z boxem w wersji standard.
Re: zabudowa mieszkalna
->>
Proszę bardzo
Mozna nawet nadstawek do tego kupic na pakę
http://www.roamingtimes.com/rvreports/n ... amper.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę bardzo
Mozna nawet nadstawek do tego kupic na pakę
http://www.roamingtimes.com/rvreports/n ... amper.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: zabudowa mieszkalna
Na plaży i na campingu.....super, ale w terenie i np. do tego w górach jakoś sobie nie wyobrażam
Wcale nie mam na myśli jakichś extremów, ale lekki trawers....większy przechył....
Generalnie raczej opcja dla miłośników caravaningu którzy chcą mieć auto do pracy na farmie i do tego opcje wakacyjną, ale raczej nie jest to auto do wypraw bezdrożami
Wcale nie mam na myśli jakichś extremów, ale lekki trawers....większy przechył....
Generalnie raczej opcja dla miłośników caravaningu którzy chcą mieć auto do pracy na farmie i do tego opcje wakacyjną, ale raczej nie jest to auto do wypraw bezdrożami
Re: zabudowa mieszkalna
->>
Co racja to racja
Do tego ponizej nie ma co porównywać
Co racja to racja
Do tego ponizej nie ma co porównywać