Irytujący rezonans wewnątrz
Moderator: luk4s7
Irytujący rezonans wewnątrz
Szukałem odpowiedniego tematu co by odsmażyć, ale nie bezskutecznie, więc zakładam nowym, choć merytorycznej obszerności mu nie wróżę
Rezonuje mi już nie wiem co dokładnie wewnątrz kabiny (deska, zegary, podłokietnik) na wolnych obrotach i stojącym na hamulcu samochodzie . W zasadzie rezonowało zawsze, zwalałem to na dźwignię reduktora i zdążyłem się przyzwyczaić. Ale dziś zauważyłem pewną prawidłowość. Przestaje rezonować gdy przerzucam dźwignię w pozycję N z D. Obroty nawet nie drgną a rezonans znika. Czy to jest norma, że położenie D + hamulec + prędkość 0 = rezonans ?
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
nie jest to normą, szukaj przyczyny. U mnie nie ma takiego zjawiska.
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Ja wiem co to jest
- Rezonadełko
- Rezonadełko
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Mój kumpel tak miał i okazało się że padł mu przyczłap bulgulatora
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Bo gdyby stukało to by było stukadełko -no dobra nie kasztanimy tematu. Sprawa jest nadzwyczaj poważna
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Ustawię się na parkingu jakiegoś szpitala i z NFZ'etu refundację uzyskam na badania rezonansem magnetycznymkylon pisze:Ja wiem co to jest
- Rezonadełko
Heh, tyle że mnie chodzi o diagnozę mojego auta, nie diagnozy przypadkowych pacjentów. Ale cieszę się, że wszystkim humory dopisują. Pozdrawiam.
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Dziś już mam wrażenie, że wibruje wszystko. Oczywiście w samochodzie
A najlepiej czuć opierając lekko głowę na zagłówku. Poza tym, że słychać drgania na desce i w schowkach non stop.
Tak jak pisałem dotyczy to postoju z wybierakiem na D, bo na N jest git. No i jazdy - też wibruje. A wcześniej zwalałem to na gumy, teraz zmienione a wibracje nadal. Czy to możliwe, że to jakieś mocowanie skrzyni? W którą stronę kombinować?
Podpowiedzcie troszkę, a najlepiej bardzo.
Dzięki.
A najlepiej czuć opierając lekko głowę na zagłówku. Poza tym, że słychać drgania na desce i w schowkach non stop.
Tak jak pisałem dotyczy to postoju z wybierakiem na D, bo na N jest git. No i jazdy - też wibruje. A wcześniej zwalałem to na gumy, teraz zmienione a wibracje nadal. Czy to możliwe, że to jakieś mocowanie skrzyni? W którą stronę kombinować?
Podpowiedzcie troszkę, a najlepiej bardzo.
Dzięki.
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Siemka.
A czy na R też masz wibracje? A może jakieś pie....e łożysko?
PZDR :
//edit by fobos - jeśli już dla oddania dramaturgii, musi paść brzydkie słowo, to proszę je wykropkować. Dodatkową zaletą jest wieloznaczność, czyli każdy w miejsce kropeczek może wstawić odpowiednie dla własnego poziomu wzburzenia słowo
A czy na R też masz wibracje? A może jakieś pie....e łożysko?
PZDR :
//edit by fobos - jeśli już dla oddania dramaturgii, musi paść brzydkie słowo, to proszę je wykropkować. Dodatkową zaletą jest wieloznaczność, czyli każdy w miejsce kropeczek może wstawić odpowiednie dla własnego poziomu wzburzenia słowo
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Na R też jest wibracja. Taki sam efekt po zapięciu reduktora. Ani mniej ani więcej. Po prostu tak samo drga.
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Lucjan,ja zaczął bym od sprawdzenia wszystkich poduszek(silnika,skrzyni...),
potem wydech itd,itp...
potem wydech itd,itp...
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Mechanik twierdzi, że sprawdził poduchy przy ostatnim przeglądzie ze 2 tyg. temu i wszystko OK. Wogóle twierdzi, że się czepiam
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Teraz już nawet mam opcję wibrujących foteli w czasie jazdy, przy dodaniu gazu, zwłaszcza gdy auto pod obciążeniem np. pod górę. Lewarek reduktora trzęsie tak, że położyć coś obok, to normalnie orkiestra.
Czy w setkach taka "opcja" wibrowania pod tyłkiem jest fabryczna, czy za dopłatą?
Czy w setkach taka "opcja" wibrowania pod tyłkiem jest fabryczna, czy za dopłatą?
Re: Irytujący rezonans wewnątrz
Mocowania budy do ramy?