Najszersze do lj73
Moderator: luk4s7
Najszersze do lj73
Jakie najszersze opony szosowe wejdą na standardową felgę bez modzenia?
Ad2.
Jeżeli felga ogranicza to Po zmianie felg jakie koło wsadzić aby nie ingerować w zawias a żeby było szeroko? Użytek 100% na asfalt.
Ad2.
Jeżeli felga ogranicza to Po zmianie felg jakie koło wsadzić aby nie ingerować w zawias a żeby było szeroko? Użytek 100% na asfalt.
Re: Najszersze do lj73
Albo coś w tym stylu. Wygląda mega...
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-lan ... s-26897633
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-lan ... s-26897633
- Załączniki
-
- toyota-land-cruiser-lj73-slika-106455119.jpg
- (81,43 KiB) Pobrany 41 razy
Re: Najszersze do lj73
http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=18&t=16280
Ten rozmiar wejdzie na standardową felgę do lj73?
Edit. Takie raczej nie wejdą ja mam felgi 15
Ten rozmiar wejdzie na standardową felgę do lj73?
Edit. Takie raczej nie wejdą ja mam felgi 15
Re: Najszersze do lj73
Najladni3j lj70 wyglada na 33x12,5x15, natomiast lj73 z liftem 2 cale na 35 wyglada bosko.
Re: Najszersze do lj73
Co znaczy z liftem? Czy Do każdego lj73 rozmiar 35×12,5×15 wejdzie?kmiecio pisze:natomiast lj73 z liftem 2 cale na 35 wyglada bosko.
Re: Najszersze do lj73
z liftem, w tym przypadku, czyli podniesione auto o 2 cale na sprężynach.
Re: Najszersze do lj73
Dzięki
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Najszersze do lj73
Zapomniałeś dodać że z takimi kołami auto bedzie trzeba pchać pod górkę na asfalcie
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Najszersze do lj73
Nie jest to prawdą
Wystarczy, że nawet oryginalny 2L-T zostanie po prostu przywrócony do nastaw fabrycznych.
Poza tym, J7, to nie tylko ten dychawiczny silnik.
Wystarczy, że nawet oryginalny 2L-T zostanie po prostu przywrócony do nastaw fabrycznych.
Poza tym, J7, to nie tylko ten dychawiczny silnik.
Re: Najszersze do lj73
Zdecydowanie mój rozpędza się do tak niebezpiecznych prędkości że muszę go co chwila hamować.sebastian44 pisze:Zapomniałeś dodać że z takimi kołami auto bedzie trzeba pchać pod górkę na asfalcie
Lepiej mi się nim jedzie tocząc.(mniej strachu)i większy fun.
Ma się podobać więc musi być szeroko:)
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Najszersze do lj73
Jeden woli wyglądać inny jechać;)
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Najszersze do lj73
Moja J73 rozpędza sie do stówy niżej 10 sekund, a szybciej niż 140 się bałem jechać
Klasyk utrzymywany w oryginale - ma swoje prawa. Wszystko w oryginale - to i kapcie w oryginale. Nawet rozumiem takie podejście.
Ale auto robione użytkowo - to deko inna bajka. Duże koła, lift, zderzaki, winda. Kupa kasy, żeby polepszyć właściwości jezdne i terenowe - a silnik zostawiany w stanie agonalnym (często) Może po prostu trza zmienić podejście - i najpierw ożywić zdechłe turbo, pompę doprowadzić do prawidłowych parametrów, ogarnąć wtryskiwacze, zapodać niemulący silnik układ wydechowy.
Wówczas sie okazuje, że wcale nie taki znowu muł ...
W mojej mam piec supry turbo - więc porównanie mało miarodajne. Ale obecnie odrdzewiam takową oryginalną LJ73 - zmodyfikowana pompa, wydajna turbina. W międzyczasie wymieniona głowica - chińczyk (czy tez Taiwan - nie wiem), ale ewidentnie lepiej na niej silnik chodzi. To auto nie ustępuje parametrom seryjnemu 1KZ-T (ze względu na wykorzystanie wyższego nieco ciśnienia doładowania), na tej nowej głowicy nie zanotowano tez problemów z grzaniem sie. Na oko miała ciut większe okna w komorach wirowych - ale nie mierzyłem tego dokładnie. Kapcie zapodane 33/10,5 BFG KM2. I to jeździ po prostu normalnie.
Klasyk utrzymywany w oryginale - ma swoje prawa. Wszystko w oryginale - to i kapcie w oryginale. Nawet rozumiem takie podejście.
Ale auto robione użytkowo - to deko inna bajka. Duże koła, lift, zderzaki, winda. Kupa kasy, żeby polepszyć właściwości jezdne i terenowe - a silnik zostawiany w stanie agonalnym (często) Może po prostu trza zmienić podejście - i najpierw ożywić zdechłe turbo, pompę doprowadzić do prawidłowych parametrów, ogarnąć wtryskiwacze, zapodać niemulący silnik układ wydechowy.
Wówczas sie okazuje, że wcale nie taki znowu muł ...
W mojej mam piec supry turbo - więc porównanie mało miarodajne. Ale obecnie odrdzewiam takową oryginalną LJ73 - zmodyfikowana pompa, wydajna turbina. W międzyczasie wymieniona głowica - chińczyk (czy tez Taiwan - nie wiem), ale ewidentnie lepiej na niej silnik chodzi. To auto nie ustępuje parametrom seryjnemu 1KZ-T (ze względu na wykorzystanie wyższego nieco ciśnienia doładowania), na tej nowej głowicy nie zanotowano tez problemów z grzaniem sie. Na oko miała ciut większe okna w komorach wirowych - ale nie mierzyłem tego dokładnie. Kapcie zapodane 33/10,5 BFG KM2. I to jeździ po prostu normalnie.
Re: Najszersze do lj73
Potwierdzam słowa Rokfora
Mam LJ73 opony 33x10,50R15 zmienione turbo i dłubniętą pompę wtryskową.
Przed przeróbkami auto na asfalcie puchło pod górkę itp.
Teraz spokojnie przyśpiesza nawet na 5 biegu pod te same górki, jeździ normalnym tempem między innymi samochodami, temp płynu chłodniczego w normie.
Nie wiem jak by było na oponach 35x12,50R15, na pewno wizualnie super. Może kiedyś takie założę tak się skończą.
Mam LJ73 opony 33x10,50R15 zmienione turbo i dłubniętą pompę wtryskową.
Przed przeróbkami auto na asfalcie puchło pod górkę itp.
Teraz spokojnie przyśpiesza nawet na 5 biegu pod te same górki, jeździ normalnym tempem między innymi samochodami, temp płynu chłodniczego w normie.
Nie wiem jak by było na oponach 35x12,50R15, na pewno wizualnie super. Może kiedyś takie założę tak się skończą.
Re: Najszersze do lj73
235/75/15 takie mam teraz. Jaki rozmiar ma 33x10,50R15?
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Najszersze do lj73
255/85 r16