OMG... Co za pomysł... Muszę odłączyć ten głośnik, bo oszaleję...Rokfor32 pisze:Ten dźwięk pojawia się w jedynie w przypadku &* z rynku japońskiego - to przypominajka o wyjęciu kluczyka ze stacyjki, jak silnik nie pracuje, a stacyjka pozostaje w pozycji ON
Tak jeszcze a'propos wnerwiających dźwięków - jak wyłączam zapłon to po pojawia się jeszcze pikanie, jakby włączył się alarm w zegarku. Cztery piknięcia po sobie i krótka pauza. Z pięć cykli jak dobrze pamiętam. O czym to ma przypominać japońskiemu kierowcy?
Chętnie poczytałbym błędy jakie ma mi do zakomunikowania moja Toyka, ale nie mogę znaleźć ODB Szukam na necie gdzie powinno być to złącze ale nie mogę znaleźć :/ Nie wiem czy zmieniło miejsce po przekładce czy co... Wiesz gdzie tego szukać?Rokfor32 pisze:Co do reszty - tzw. urban legend. Densowskie kompy starego typu nie ulegają rozprogramowaniu po czasie, nie mają też adaptacji z zapamiętaniem, bo nie mają czego zapamiętywać ten silnik właściwie nie ma oczujnikowania tego typu - a już na pewno nie EGR - jest sterowany podciśnieniem (plus sygnał z ecu regulujący wartość podciśnienia) - ale nie ma żadnego potwierdzenia czy spaliny płyną, i w jakiej ilości.