Czyli takie "nie znam sie ale się wypowiem"oradek pisze: nie czytałem instrukcji i nie testowałem, więc nie wiem, jak jest realnie,
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
blokady dyfrów i systemy trakcji...
Moderator: luk4s7
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2019, 16:56 przez sebastian44, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
Radek - mieszasz ...
Są dwa typy reduktorów do J12 - te z TRC nie zapinają blokady centralnej wajchą, ino serwosilnikiem. Nie ma więc na dźwigni pozycji HL, jak dobrze pamiętam. Tylko H i L. Reszta pokrętłami/przyciskami. Natomiast te bez TRC mają wszystko realizowane mechanicznie, więc jest i pozycja HL. W takim reduktorze jest oczywiste - że nie ma jak zapiąc centralnej blokady na pozycji H
Są dwa typy reduktorów do J12 - te z TRC nie zapinają blokady centralnej wajchą, ino serwosilnikiem. Nie ma więc na dźwigni pozycji HL, jak dobrze pamiętam. Tylko H i L. Reszta pokrętłami/przyciskami. Natomiast te bez TRC mają wszystko realizowane mechanicznie, więc jest i pozycja HL. W takim reduktorze jest oczywiste - że nie ma jak zapiąc centralnej blokady na pozycji H
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
ja mam automat a na dźwigni reduktora H-N-L.
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
Sorki jeśli namieszalem, nie chciałem.
Czasem ktoś włącza blokadę mostu a narzeka, że nie działa mu blokada centralnego mechanizmu, bo nie odróżnia.
Opis był krótki, mało precyzyjny, więc próbowałem naprowadzic kolegę, a namieszalem przy okazji najwyraźniej sorry
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Czasem ktoś włącza blokadę mostu a narzeka, że nie działa mu blokada centralnego mechanizmu, bo nie odróżnia.
Opis był krótki, mało precyzyjny, więc próbowałem naprowadzic kolegę, a namieszalem przy okazji najwyraźniej sorry
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
Oj tam, najważniejsze żeby ze sobą rozmawiać!!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: blokady dyfrów i systemy trakcji...
Centralna powinna zapinać się także w trybie High Range. Nawet w 150 tak jest. Dopiero blokada tylnego mostu jest zapinana z reduktorem, czyli w Low Range.