Automat to akurat mniejszy problem, bo napędy z J8 lub J100 odzie przypasować. W przypadku manualnych skrzyń natomiast jest beret, bo R151F z HZJ105 już ma parę lat, i coraz słabszą dostępność.
Natomiast HZJ 76 to jeszcze ciągle dosyć świeża sprawa, i bywają napędy młode (z małym przebiegiem).
Po kosztach mogło by się też okazać sensowne zanabycie samego reduktora z młodej J7, i dokupienie adaptera przez aso. Wówczas do kompletu bolt on spasuje skrzynia z hila po '05. Zawsze to mniejszy i lżejszy grat do przesłania, i zamiast frachtu może by dało się przecisnąć to zwykłą paczką przez DHL czy UPS. Może ciut taniej, na pewno sporo szybciej.
Niestety napęd z HZJ76 Gonza miałem zbyt krótko na stole, i nie pomyślałem o sprawdzeniu jednej sprawy - mianowicie, czy różnica w mocowaniu reduktora do adaptera to różnica w budowie przedniej płyty karteru reduktora - czy tylko kwestia samego adaptera. W sensie, że nie wiem, czy reduktor ze starszych J7 dał by sie podpiąć do adaptera z młodej J7.
Bo gdyby takowa kombinacja dała się uskutecznić - to cały temat zapodawania młodych skrzyń do reduktora J7 starej daty zamykał by się zanabyciem przez aso adaptera z młodej J7. To by była już całkiem ciekawa opcja - nadal nie za drobne, ale już sensownie. Bo adapter to w aso poziom półtora do dwóch tysi, plus skrzynia z hila za też za tyle samo. Być może do kompletu jeszcze by trza tuleję łączącą - ale niekoniecznie (ta z J7 jest dosyć długa, pokrutasić zawsze można
)