Mesel pisze:Jasna sprawa, co do kamery cofania się zgodzę. Z reszty po prostu nie korzystam
Też nie korzystam bo... nie mam
Wszystko zależy od sposobu użytkowania auta. Jeśli jeździ się w miejscach gdzie nie ma ścisku i niespodziewanych przeszkód to oczywiście zbędny gadżet. Jednak użytkując testówkę LC przez weekend stwierdzam że używałbym
rolkos pisze:Ja tam wolałbym (...) mieć dziurę na 2DIN
Gdyby była jakaś standaryzacja żeby można było do tej "dziury" podłączyć wszystkie pokładowe systemy to... i tak by producent pakował radio ale łatwo byłoby to zmienić na coś nowocześniejszego. Nie zrobią tego z oczywistych względów - nawigacja w J12 za stara? Trzeba zmienić auto na nowe! Taka jest strategia producenta.
rolkos pisze:nie tak łatwo wywalić jeśli klima jest tym sterowana. To samo będzie ze 150
W J15 klima nie jest zintegrowana z radiem, więc niezupełnie tak.
rolkos pisze:kupiłem na Ali kamerkę z ekranem koszt 70zł
Świat idzie do przodu, elektronika tanieje, a chinole szybko reagują na zmiany. Problem jak dla mnie w mocowaniu tego w sensowny sposób - zarówno kamerki jak i wyświetlacza wewnątrz. W Twojej J12 akurat można łatwo wymienić radio, ale tam gdzie ramka jest mocno dedykowana jak w J15 (szczególnie po lifcie) to już rzeźba wchodzi raczej w grę.
Wiener pisze:w Prado nie ma nawet czujników parkowania do dokupienia
Można dokupić zarówno na przód jak i tył.
Wiener pisze:Dużo trzeba pruć i rzeźbić, żeby je zamontować, czy kostki są już przygotowane i wystarczy 20 minut roboty i plug&play?
Nie znam szczegółów jak to jest w środku rozwiązane czy tylko bzyczek czy też integruje się z wyświetlaczem jak w wyższych wersjach seryjne czujniki. Ale mogę się dowiedzieć w sumie. Mam dobre źródło
Wiem natomiast że już nie ma takich "narośli" wokół każdego czujnika tylko wygląda to jak seryjne czujniki - wszystko lakierowane i w jednej płaszczyźnie z delikatną ramką.