J15 - okiem użytkownika
Moderator: luk4s7
Re: J15 - okiem użytkownika
Uwaga! Dla tych co czekają na dostawę. Tahara zatrzymała produkcję z powodu zniszczeń po trzęsieniach ziemi w Japonii.
Re: J15 - okiem użytkownika
Straszycie kolego...
Japan Earthquake: Toyota Motor Corp to Resume Production at Hokkaido Plant
https://www.news18.com/amp/news/auto/ja ... 73097.html
Japan Earthquake: Toyota Motor Corp to Resume Production at Hokkaido Plant
https://www.news18.com/amp/news/auto/ja ... 73097.html
J15 - okiem użytkownika
Hokkaido się oberwało, Tahara dostała jednak rykoszetem. Podobno lada chwila mają jednak wznowić produkcję. Link coś nie bangla. Screen:
Re: J15 - okiem użytkownika
U mnie link bangla. Screen niżej.
Artykuł który wrzuciłeś jest chyba stary.
Artykuł który wrzuciłeś jest chyba stary.
Re: J15 - okiem użytkownika
Nie nie. Mój nie banglał. Nieważne.
Ja wyczytałem, że musieli zawiesić produkcję w Tahara właśnie ze względu na brak prądu na Hokkaido. Przestój był spowodowany brakiem dostaw części z tamtego rejonu. Dotyczyło to akurat LC i Lexusa.
Ale spoko.
Jak znam te małe zwinne rączki, to szybko przywrócą płynność taśmy.
Ja wyczytałem, że musieli zawiesić produkcję w Tahara właśnie ze względu na brak prądu na Hokkaido. Przestój był spowodowany brakiem dostaw części z tamtego rejonu. Dotyczyło to akurat LC i Lexusa.
Ale spoko.
Jak znam te małe zwinne rączki, to szybko przywrócą płynność taśmy.
Re: J15 - okiem użytkownika
No ja nie mam doświadczenia z małymi zwinnymi rączkami ale brzmi co najmniej lubieżnie
Re: J15 - okiem użytkownika
Oj tam, oj tam.
Re: J15 - okiem użytkownika
Od 1-szego września zniknęła z cennika opcja pakietu "Premium" dla wersji Prado.
To był temat ,którym dręczyłem Toyotę (dealerów i TMP od jesieni zeszłego roku) i na którym Toyota poległa z kretesem jak przyszło do zamówienia następnego Landka. Cennik obcięto o tą opcję bo nikt w Polsce sobie z tym nie radził ? Niemożliwe !
Czyżbym miał mieć z tego powodu wyrzuty sumienia !?
To był temat ,którym dręczyłem Toyotę (dealerów i TMP od jesieni zeszłego roku) i na którym Toyota poległa z kretesem jak przyszło do zamówienia następnego Landka. Cennik obcięto o tą opcję bo nikt w Polsce sobie z tym nie radził ? Niemożliwe !
Czyżbym miał mieć z tego powodu wyrzuty sumienia !?
Re: J15 - okiem użytkownika
....żeby mnie sumienie jednak nie dręczyło wytłumaczyłem sobie to tak.
Przy nowej procedurze homologowania nie ma sensu ponosić kosztów homologowania typu gdy sprzedaje się on ...może kilka sztuk w roku a może wcale ?
No to zaraz mi lepiej...
Przy nowej procedurze homologowania nie ma sensu ponosić kosztów homologowania typu gdy sprzedaje się on ...może kilka sztuk w roku a może wcale ?
No to zaraz mi lepiej...
J15 - okiem użytkownika
Ale homologowane czego - foteli z regulacją elektryczną które i tak występują w wyższych wersjach? Szmata tylko inna bo w wyższych jest skóra, a w tym pakiecie Premium była właśnie szmata.
Re: J15 - okiem użytkownika
Pewnie wszystko ma związek z tymi nowymi wytycznymi dotyczącymi spalania. Firmy oferujące garstkę opcji nie mają jeszcze takiego problemu, niemieckie marki mające tysiące konfiguracji auta zgrzytają jednak zębami. Dla każdego auta trzeba szykować papiery.
Dzisiaj rozmawiałem z salonem Renault w Katowicach. Chciałem kupić kolejnego Trafica do firmy. No i ściana. Stare modele z silnikiem 125KM wyszły, produkcja zatrzymana, cenników na nowe ze 120 KM brak.
Dzisiaj rozmawiałem z salonem Renault w Katowicach. Chciałem kupić kolejnego Trafica do firmy. No i ściana. Stare modele z silnikiem 125KM wyszły, produkcja zatrzymana, cenników na nowe ze 120 KM brak.
Re: J15 - okiem użytkownika
luk - każdy element powoduje ,że homologacja leci na nowo. Trudno w to uwierzyć bo to absurd. Ale jednak.
W opcji która mnie interesowała to względem Prado doszłaby tylko inna tkanina na fotelach , ogrzewanie foteli , sterowniki i silniczki.
Niechby wszystkiego było 10 kg...... a tu zonk.
Wersje wyższe to jeszcze większa waga typu zawieszenie , szyber , 3rząd foteli .
Tak jak kolega Cruiser pisał - problem to mają dopiero niemieckie konstrukcje gdzie tam są czasami grubymi dziesiątkami możliwości konfiguracji.
Zabrzmi to banalnie ale to właśnie ta "bieda" opcyjna zrobiła dobrze japońcom.
W opcji która mnie interesowała to względem Prado doszłaby tylko inna tkanina na fotelach , ogrzewanie foteli , sterowniki i silniczki.
Niechby wszystkiego było 10 kg...... a tu zonk.
Wersje wyższe to jeszcze większa waga typu zawieszenie , szyber , 3rząd foteli .
Tak jak kolega Cruiser pisał - problem to mają dopiero niemieckie konstrukcje gdzie tam są czasami grubymi dziesiątkami możliwości konfiguracji.
Zabrzmi to banalnie ale to właśnie ta "bieda" opcyjna zrobiła dobrze japońcom.
- atnet
- Posty: 50
- Rejestracja: 14 gru 2017, 04:05
- Auto: Czekam na now? 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
- Kontakt:
Re: J15 - okiem użytkownika
Cenniki niemieckich aut to jakiś absurd, pozycje typu pakiet lusterko, swiatełko, to paranoja i skubanie frajerów. Ja tam wolę cenniki japońskie.
Re: J15 - okiem użytkownika
Ja nie kupuję nigdy cennika i nie jego forma jest wyznacznikiem ostatecznej decyzji.atnet pisze:Cenniki niemieckich aut to jakiś absurd, pozycje typu pakiet lusterko, swiatełko, to paranoja i skubanie frajerów. Ja tam wolę cenniki japońskie.
Trochę przesadzasz z tą automatycznie negującą postawą.
Ja kupuję samochód.
A to ,że cenniki są takie czy inne to sprawa drugoplanowa - albo wcale "nieplanowa"
Żeby nie było tak prosto w Japońcach - co z tego ,że mają cennik prosty jak nie potrafią tych kilku opcji pokazać klientowi i sugerują kupowanie "na oko". To dopiero kompromitacja !
Jak ktoś nerwowy to może się wqwić i pójdzie do konkurencji poczytać cenniki bardziej skomplikowane ale za to obsługa rozumie co tam napisane i potrafi to zademonstrować.
Temat "morze".
Re: J15 - okiem użytkownika
I jeszcze jedno - nie ma obowiązku kupowania wszystkiego co chwytliwie nazwane jest pakietem. Każdy ma swój rozum i sam dokonuje wyboru. Ma to swoje plusy bo można sobie "uszyć auto na miarę" (jak ktoś potrafi dokładnie przeczytać cennik)
Pomijam klientów nie mających barier finansowych bo ci i tak za wiele nie rozumieją co kupują - ważne żeby sąsiadowi podnieść gula. Ma być najdroższe z listy.
A to ,że potem taki "dałn" po roku jeżdżenia nie potrafi obsłużyć 50% funkcji...no cóż...()
W LC cennik ma też spore wady - są 4 pozycje i dobrowolny przymus. Chcesz coś dodać z poziomu wyższego nie możesz - musisz wywalić np. 40 tysięcy jak chcesz inna tapicerkę ale za to jesteś ugotowany np. z KDSS i kołami 19" czy ci się to podoba czy nie.
Murzyński rozmiar i profil tych kół kłoci się z ideą auta terenowego - itd. , itp.
To też nie jest zbyt komfortowe....delikatnie ujmując.
Pomijam klientów nie mających barier finansowych bo ci i tak za wiele nie rozumieją co kupują - ważne żeby sąsiadowi podnieść gula. Ma być najdroższe z listy.
A to ,że potem taki "dałn" po roku jeżdżenia nie potrafi obsłużyć 50% funkcji...no cóż...()
W LC cennik ma też spore wady - są 4 pozycje i dobrowolny przymus. Chcesz coś dodać z poziomu wyższego nie możesz - musisz wywalić np. 40 tysięcy jak chcesz inna tapicerkę ale za to jesteś ugotowany np. z KDSS i kołami 19" czy ci się to podoba czy nie.
Murzyński rozmiar i profil tych kół kłoci się z ideą auta terenowego - itd. , itp.
To też nie jest zbyt komfortowe....delikatnie ujmując.