J15 - okiem użytkownika
Moderator: luk4s7
J15 - okiem użytkownika
Jazdę próbna Prado u dealerów?! Marzenie ściętej głowy! Mają tylko wersje Invincible bo taka jest „pchana na rynek”.
Taką właśnie miałem testówkę i zaprzyjaźniony handlowiec mi to prosto wyjaśnił: przychodzi gość po Prado, mówimy mu że oczywiście nie ma problemu, sprawdzamy w systemie - są 2 takie auta dostępne za niespełna 2 miesiące (bo w transporcie) w z góry ustalonych kolorach. Gość robi smutną minę więc handlowiec mówi - ale Invincible (za +75k pln) mamy dostępne w 5 różnych kolorach i może nim pan wyjechać od nas za 3 dni (bo czeka na placu w Mszczonowie).
Co więc robi klient który bierze auto w leasing? Przelicza że rata skoczy mu o 400zł ale będzie miał auto nie za 2 miesiące (w jednym z dwóch kolorów i nie widzianych przez nikogo szczegółach wyposażenia) tylko Invincible za 3 dni dokładnie taki jak testowy model który stoi do jazd próbnych.
Proste? W ten sposób klient zostawia prawie 40% więcej kasy w salonie.
Prado w wybranych kolorze też bez problemu - do produkcji zamawiamy i już za 4 miesiące cieszy się pan nowym autem. Tak, cztery miesiące
Co do KDSS - to świetny system! Podobnie jak Multi Terrain Select, audio JBL z 14 głośnikami, kamery 360°, skórzana, wentylowana i podgrzewana tapicerka siedzeń i jeszcze parę innych elementów.
Jeśli uważasz że Ci to potrzebne i możesz dołożyć te „parę” zł to ja bym się nie zastanawiał!
Prado tego nie ma. Osobiście bym to bez problemu przeżył.
Trudno porównać jak jeździ J15 bez KDSS bo trzeba by przejechać się takim autem bez i z tym systemem. No i wracamy tutaj do problemu opisanego wyżej...
Taką właśnie miałem testówkę i zaprzyjaźniony handlowiec mi to prosto wyjaśnił: przychodzi gość po Prado, mówimy mu że oczywiście nie ma problemu, sprawdzamy w systemie - są 2 takie auta dostępne za niespełna 2 miesiące (bo w transporcie) w z góry ustalonych kolorach. Gość robi smutną minę więc handlowiec mówi - ale Invincible (za +75k pln) mamy dostępne w 5 różnych kolorach i może nim pan wyjechać od nas za 3 dni (bo czeka na placu w Mszczonowie).
Co więc robi klient który bierze auto w leasing? Przelicza że rata skoczy mu o 400zł ale będzie miał auto nie za 2 miesiące (w jednym z dwóch kolorów i nie widzianych przez nikogo szczegółach wyposażenia) tylko Invincible za 3 dni dokładnie taki jak testowy model który stoi do jazd próbnych.
Proste? W ten sposób klient zostawia prawie 40% więcej kasy w salonie.
Prado w wybranych kolorze też bez problemu - do produkcji zamawiamy i już za 4 miesiące cieszy się pan nowym autem. Tak, cztery miesiące
Co do KDSS - to świetny system! Podobnie jak Multi Terrain Select, audio JBL z 14 głośnikami, kamery 360°, skórzana, wentylowana i podgrzewana tapicerka siedzeń i jeszcze parę innych elementów.
Jeśli uważasz że Ci to potrzebne i możesz dołożyć te „parę” zł to ja bym się nie zastanawiał!
Prado tego nie ma. Osobiście bym to bez problemu przeżył.
Trudno porównać jak jeździ J15 bez KDSS bo trzeba by przejechać się takim autem bez i z tym systemem. No i wracamy tutaj do problemu opisanego wyżej...
Re: J15 - okiem użytkownika
PW Zapraszammaestral pisze:Koledzy, rozważam zakup J150 w wersji Prado, ale oczywiście żaden z dealerów nie jest w stanie mi zaoferować jazdy próbnej tą konkretną wersją wyposażeniową. Chciałbym zobaczyć jakość materiałów, zwłaszcza tapicerki (nie w opcjonalnej wersji Premium), a przy okazji zobaczyć jak wygląda sterowanie reduktorem i napędem. Najchętniej w wersji 5D automat.
Czy ktoś z Was zechciałby otworzyć swoje auto i mi pokazać (nawet nie chodzi o jazdę)? Warszawa lub okolice, najchętniej od 10 września.
Drugie pytanie do Was - czy sądzicie, że system KDSS w Toyocie nie jest czymś wartym świeczki pod kątem możliwości offroadowych? W Disco2, którym obecnie jeżdżę, odpowiednikiem tego systemu jest ACE. Na asfalcie samochód prowadzi się dzięki temu pewniej (sztywniej), a w terenie Disco z tym systemem mają lepsze wykrzyże, niż te ze zwykłym stabilizatorem. Pozdrawiam!
Re: J15 - okiem użytkownika
Dokładnie jest tak z jednym wyjątkiem . Jest koniec roku i starają się pozbyć uciekający rocznik wiec doczepiają do Prado pakiety żeby go upłynnićluk4s7 pisze:Jazdę próbna Prado u dealerów?! Marzenie ściętej głowy! Mają tylko wersje Invincible bo taka jest „pchana na rynek”.
Taką właśnie miałem testówkę i zaprzyjaźniony handlowiec mi to prosto wyjaśnił: przychodzi gość po Prado, mówimy mu że oczywiście nie ma problemu, sprawdzamy w systemie - są 2 takie auta dostępne za niespełna 2 miesiące (bo w transporcie) w z góry ustalonych kolorach. Gość robi smutną minę więc handlowiec mówi - ale Invincible (za +75k pln) mamy dostępne w 5 różnych kolorach i może nim pan wyjechać od nas za 3 dni (bo czeka na placu w Mszczonowie).
Co więc robi klient który bierze auto w leasing? Przelicza że rata skoczy mu o 400zł ale będzie miał auto nie za 2 miesiące (w jednym z dwóch kolorów i nie widzianych przez nikogo szczegółach wyposażenia) tylko Invincible za 3 dni dokładnie taki jak testowy model który stoi do jazd próbnych.
Proste? W ten sposób klient zostawia prawie 40% więcej kasy w salonie.
Prado w wybranych kolorze też bez problemu - do produkcji zamawiamy i już za 4 miesiące cieszy się pan nowym autem. Tak, cztery miesiące
Co do KDSS - to świetny system! Podobnie jak Multi Terrain Select, audio JBL z 14 głośnikami, kamery 360°, skórzana, wentylowana i podgrzewana tapicerka siedzeń i jeszcze parę innych elementów.
Jeśli uważasz że Ci to potrzebne i możesz dołożyć te „parę” zł to ja bym się nie zastanawiał!
Prado tego nie ma. Osobiście bym to bez problemu przeżył.
Trudno porównać jak jeździ J15 bez KDSS bo trzeba by przejechać się takim autem bez i z tym systemem. No i wracamy tutaj do problemu opisanego wyżej...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: J15 - okiem użytkownika
Jakie pakiety masz na myśli? Bo jedyne co można dokupić to pakiet Premium (lepszy materiał foteli, podgrzewanie i elektryczne sterowanie) lub Voyage czyli konfiguracja 7 osobowa.
Oczywiście pojedynczo jeszcze szyberdach oraz nawigację.
Obstawiam że Voyage i szyber musi być montowane w fabryce.
Nawigację i Premium pewnie można zrobić na miejscu.
Oczywiście pojedynczo jeszcze szyberdach oraz nawigację.
Obstawiam że Voyage i szyber musi być montowane w fabryce.
Nawigację i Premium pewnie można zrobić na miejscu.
Re: J15 - okiem użytkownika
Masz Prado po tym ostatnim liftingu?mamut pisze: PW Zapraszam
Jeśli tak to czy masz wybieranie głosowe i czy masz wersje z nawigacja czy bez?
Jestem tego bardzo ciekaw bo na zdjęciach nie ma przycisku wybierania głosowego a nikt w salonie nie potrafi odpowiedzieć.
Re: J15 - okiem użytkownika
Miałem pakiet dodatkowy skóra + navi i nie szło go odpiąć akurat nam podrasował .luk4s7 pisze:Jakie pakiety masz na myśli? Bo jedyne co można dokupić to pakiet Premium (lepszy materiał foteli, podgrzewanie i elektryczne sterowanie) lub Voyage czyli konfiguracja 7 osobowa.
Oczywiście pojedynczo jeszcze szyberdach oraz nawigację.
Obstawiam że Voyage i szyber musi być montowane w fabryce.
Nawigację i Premium pewnie można zrobić na miejscu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: J15 - okiem użytkownika
Przepraszam ale się mylisz.luk4s7 pisze:Jakie pakiety masz na myśli? Bo jedyne co można dokupić to pakiet Premium (lepszy materiał foteli, podgrzewanie i elektryczne sterowanie) lub Voyage czyli konfiguracja 7 osobowa.
Oczywiście pojedynczo jeszcze szyberdach oraz nawigację.
Obstawiam że Voyage i szyber musi być montowane w fabryce.
Nawigację i Premium pewnie można zrobić na miejscu.
Przerabiałem to na własnej skórze. Pakiet Premium to wersja fabryczna . 7-m osób też . Tego nie da się dorzeźbić.
Na miejscu rzeźbią jedynie skórę i Navi .
Co do KDSS - w tym samym dniu dla porównania jechał autem demo "z" oraz własnym "bez". Różnica taka ,że Prado miało koła 17" i robiło wrażenie bardziej komfortowego . Natomiast wersja z KDSS miała opony o niższym profilu i robiła wrażenie bardziej twardego auta.
Dla mnie "asfaltowca" ten system to kasa w błoto bo z automatu taka wersja podraża się o ileś tam jeszcze pierd.
Uprzedzam od razu komentarze prawdziwych "terenowców" a nie mających najwięcej do powiedzenia ludków atakujących krawężniki i dwa metry trawnika oraz bruzdę w leśnej drodze- nie jeździłem i nie będę jeździł w błocie po klamki i w prawdziwy teren bo to nie moja melodia.
Tak więc popieram powyższą teorię o rzeźbie na klientach gdy nie chcą nieco zaczekać na wersje ,które ich interesują a nie te które są wpychane .
J15 - okiem użytkownika
Działanie KDSS widać najlepiej na krętych drogach kiedy auto powinno być sztywniejsze i się nie wychylać na boki. Przy jeździe na wprost po równej drodze KDSS śpi. (W filmie którzy wrzucałem gdzieś tu na forum jest pokazane działanie tego systemu.)Nomad pisze:Różnica taka ,że Prado miało koła 17" i robiło wrażenie bardziej komfortowego . Natomiast wersja z KDSS miała opony o niższym profilu i robiła wrażenie bardziej twardego auta.
Ciekaw jestem jak dużo bardziej komfortowe jest Prado na 17” od aut na 19”. Bo jeżdżąc tym drugim i tak było super miękko.
A moje pytanie o wybieranie głosowe widziałeś może? Masz u sobie przycisk na kierownicy?
Re: J15 - okiem użytkownika
luk - nie wiem jak jest w wersji po lifcie. Ja miałem wcześniejszą i jak pamiętasz nie mam już niestety LC.
I jeszcze jedno - burzy się w tym miejscu teoria o szybkich zakrętach. LC nie nadaje się na serpentynowego ściganta więc jest to bez znaczenia. Podobnie piszą o zakrętach piewcy BMW - tyle ,że najczęściej stoją w korkach a jak już wchodzą w "te zakręty" to potem są pokazane filmy z wypadków.
Tak więc ostrożny byłbym z tymi zakrętami
LC to synonim dostojnej , spokojnej jazdy. Tylko tak to widzę.
I jeszcze jedno - burzy się w tym miejscu teoria o szybkich zakrętach. LC nie nadaje się na serpentynowego ściganta więc jest to bez znaczenia. Podobnie piszą o zakrętach piewcy BMW - tyle ,że najczęściej stoją w korkach a jak już wchodzą w "te zakręty" to potem są pokazane filmy z wypadków.
Tak więc ostrożny byłbym z tymi zakrętami
LC to synonim dostojnej , spokojnej jazdy. Tylko tak to widzę.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2018, 09:21 przez Nomad, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: J15 - okiem użytkownika
Ano właśnie nie pamiętałem...Nomad pisze:jak pamiętasz nie mam już niestety LC
Re: J15 - okiem użytkownika
Prado przed liftem nie ma wybierania .luk4s7 pisze:Ano właśnie nie pamiętałem...Nomad pisze:jak pamiętasz nie mam już niestety LC
Po lifcie ktoś na forum ma może się wypowiedzą ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: J15 - okiem użytkownika
Mamluk4s7 pisze:Masz Prado po tym ostatnim liftingu?mamut pisze: PW Zapraszam
Jeśli tak to czy masz wybieranie głosowe i czy masz wersje z nawigacja czy bez?
Jestem tego bardzo ciekaw bo na zdjęciach nie ma przycisku wybierania głosowego a nikt w salonie nie potrafi odpowiedzieć.
wersja z nawigacją i brak wybierania głosowego - albo jeszcze nie znalazłem
Re: J15 - okiem użytkownika
Służy do tego przycisk na kierownicy - ikona gadającej gęby. O ten:mamut pisze: Mam
wersja z nawigacją i brak wybierania głosowego - albo jeszcze nie znalazłem
Sprawdź proszę czy jest guzik i czy to działa.
Re: J15 - okiem użytkownika
Jest tylko zaślepka w tym miejscu.luk4s7 pisze:Służy do tego przycisk na kierownicy - ikona gadającej gęby. O ten:mamut pisze: Mam
wersja z nawigacją i brak wybierania głosowego - albo jeszcze nie znalazłem
Sprawdź proszę czy jest guzik i czy to działa.
J15 - okiem użytkownika
Czyli Prado jest wykastrowane z funkcji która tak świetnie działa np. w Invincible. Dlaczego? No i ciekawe czy to tylko brak przycisku czy czegoś więcej.mamut pisze:Jest tylko zaślepka w tym miejscu.
Patrzę w katalogu - Prado ma zaślepkę jak piszesz.
Wersja Premium (wyposażenia, nie pakiet) ma przycisk wybierania głosowego ale pokazana jest wersja z pakietem Audio czyli zestaw JBL i przycisk jest.
Wersja Invincible ma przycisk i JBL w standardzie.
Wniosek taki że pewnie ten podstawowy system audio nie ma tej funkcji. Trochę słabo bo to jest bardzo wygodne!
Mój ojciec miał to w Avensisie T27 a potem w Rav4 Toyota poskąpiła tej funkcji. Brakowało jej mocno.
W moim LC J9 miałem fajną słuchawkę bluetooth która siedziała sobie wyłączona w takiej stacji dokującej przyklejonej do deski. W chwili wyjęcie włączała się, łączyła z telefonem i jeśli akurat ktoś dzwonił automatycznie odbierała połączenie. Wybieranie głosowe działało po naciśnięciu przycisku na tej słuchawce. To na prawdę tanie i bardzo dobre rozwiązanie do starszych aut (Nokia za niecałe 100zł)
Dzięki tej stacji dokującej bateria trzymała miesiącami, a jadąc autem odbierałem połączenie wyjmując słuchawkę z zestawu i składając do ucha.
No ale zrobiłem mały offtop. Generalnie to zaślepka nie jest dobrą wiadomością