Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 17 paź 2018, 0:52
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 lip 2018, 23:08 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 412
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
truten pisze:
Elo
A tak mi się skojarzyło https://www.blasty.pl/9190/no-elo-gdzie-ty-jestes


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2018, 9:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 17:47
Posty: 234
Lokalizacja: Żagań
Ja mam przerobioną na pneumatykę w taki sposób że działa jak fabryczna z tą różnicą, że trzeba włączyć prztyczkiem kompresor w bagażniku no i że się nie psuje jak fabryczna ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 wrz 2018, 21:20 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2018, 23:46
Posty: 43
kozi pisze:
Ja mam przerobioną na pneumatykę w taki sposób że działa jak fabryczna z tą różnicą, że trzeba włączyć prztyczkiem kompresor w bagażniku no i że się nie psuje jak fabryczna ;)

gdzie kupowałeś cześci do tego ??


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 wrz 2018, 12:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 17:47
Posty: 234
Lokalizacja: Żagań
Kompresor jakiś markowy kupiłem sobie do pompowania kół kiedyś dawno dawno i zamontowałem w miejsce lewarka, z wyłącznikiem ciśnieniowym, zaworki sterujące pracą blokady to znana zaworkowa firma ramozzi, węże poliuretanowe, siłownik nie wiem jaki bo całość tematu łącznie ze zrobieniem ładnej osłonki z wyciętym znakiem 4xD zrobiła firma 4xDrive. Coś pamiętam że była to kwestia dospawania siłownika do przesuwki blokady.
Szczegółów nie znam, otworzyli , zobaczyli co i zrobili co trzeba .
Ważne że działa i nie psuje się od nieużywania czy używania jednak zaznaczam że auto nie jest męczone w terenie, ma też fabryczne opony chociaż dla samego siłownika to nie powinno robić różnicy.

Minusy - no układ nie jest szczelny, powietrze minimalnie uchodzi np. przez kompresor albo końcówkę do pompowania kół , a bez powietrza siłownik nie ciśnie w żadną stronę więc blokada nie powinna się załączyć czy wyłączyć samoczynnie zwłaszcza że podobno są tam jakieś występy na przesuwce które utrzymują go w zadanym położeniu jednak ja nabrałem nawyku że zawsze rano załączam kompresor żeby nabić powietrze żeby trzymał dodatkowo blokadę w pozycji otwartej - dla mnie nie ma problemu - jak zapalenie świateł po uruchomieniu silnika ale dla kogoś innego może jest to wada.

Plusy - poza przyciskiem kompresora który należy dodatkowo włączyć to wszystko działa jak fabrycznie - i załączanie z pokrętła i kontrolka blokady , no i działa - pewnie do czasu aż przerdzewieje most ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 wrz 2018, 13:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 58
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
Sedno sprawy to właśnie ten siłownik o którym nic nie wiesz ;)

Jedno z moich aut właśnie stoi u nich, jak będę odbierał zapytam cóż to za cudo Ci zamontowali.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 wrz 2018, 15:00 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
Posty: 398
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: KZJ95
a nie ten czasem?
https://www.wyprawa4x4.pl/blokada-pneum ... er-j9.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 wrz 2018, 15:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 58
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
To jest to coś o czym wcześniej była mowa, co Kylon "miał fizycznie w ręku" a teraz się okazuje ma w sprzedaży, więc chyba nie ma wątpliwości kto może coś więcej o tym opowiedzieć :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 wrz 2018, 22:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:48
Posty: 285
A jak jest z wymianą samego trzpienia?
Gdzieś/kiedyś w opisie produkt (nie u Kylona) czytałem, ze trzpień można wymienić bez rozbierania mostu - a tam jest chyba jakaś zawleczka co to przy wyjmowaniu ori trzpienia wpada do środka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 wrz 2018, 7:19 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5738
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Jak masz odpowiednie narzędzie - to zawleczkę (a raczej kołek rozprężny) można wydobyć na zewnątrz.

Rozebranie mostu to max godzina, w tym typie. Wliczając dwie kawy na spokojnie ... :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 09 wrz 2018, 17:38 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 30
Jak jest ktoś kto robi coś takiego w Warszawie to dajcie kontakt


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 09 wrz 2018, 18:36 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2018, 23:46
Posty: 43
no ja myślę że wyprawa4x4.pl - ja niestety mam do nich za daleko ;(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 paź 2018, 17:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 58
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
Rozmawiałem z chłopakami z 4xdrive, to co ma zamontowane kozi, to właśnie to srebrno złote cacuszko. Montują bez tej wajchy, ze sterowaniem elektrycznym, podobno już kilka zamontowali i się sprawdza.
Siłownik + kompresor + robota to około 2300zł netto.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 paź 2018, 9:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1121
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Czyli na koniec wychodzi drożej niż fabryczny silniczek Toyoty który starcza na 10 lat.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 paź 2018, 12:10 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5738
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Starcza na dożywocie, jak się od razu porządnie zabezpieczy lakierniczo. Przecież to się nie sypie mechanicznie, i nie zużywa. Kiluje go korozja, i w skilowanych zwykle nie ma już czego ratować. Ale jak się jeszcze da - albo instaluje nowy - to porządne zabezpoieczenie antykorozyjne - i się zapomina o temacie. No - plus wymiana kabelka - ten odcinek pracujący wraz z zawiasem faktycznie po 20 latach sie zużywa (pęka izolacja, a potem korodują żyły).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 paź 2018, 12:12 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 1931
Lokalizacja:
Auto: Chwilowy brak...
rolkos pisze:
Czyli na koniec wychodzi drożej niż fabryczny silniczek Toyoty który starcza na 10 lat.

Chodzą słuchy że jak o niego odpowiednio zadba czyli wymieni wewnątrz twardniejący po latach smar na coś porządniejszego, potem pomaluje porządnym epoksydem(?) ze 2 razy a dopiero potem założy, to wystarczy na 20 lat. Suma w/w prac to sprawne ręce i pewnie jakieś 20-50zł.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: szelma i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group