Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Moderator: luk4s7
Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Ponieważ spełniłem swoje marzenie, które pare lat temu było kompletnie nie realne a dziś stało się faktem.
Jeszcze rok temu gadanie o europejskiej wersji VDJ było na poziomie abstrakcji !
Dzięki firmie CARSDUBAI kupiłem Land Cruisera 76 w wersji VDJ, z silnikiem 4,5 diesel. Aktualna cena u nich na stronie.
Firma WYPRAWA 4X4 wykonała zabezpieczenie podwozia, ramy i karoserii oraz wewnętrznych zamkniętych profili.
Również w WYPRAWA4x4 kupiłem i założyłem osłonę przednią i reduktora.
Ukradłem kilka doskonałych zdjęć made by KYLON z jego firmowego profilu, mam nadzieje, że mi wybaczy.
Autko wygląda tak:
i tak:
Pełna specyfikacja techniczna:
• Oznaczenie modelu: VDJ76L-RKMNYV
• Silnik & układ napędowy :
• Silnik – 1VD FTV, V8 Diesel
• Pojemność silnika: 4461
• Maksymalna moc Km/Obroty 195/3300
• Moment obrotowy/Obroty 438/1200-3200
• System dostarczania paliwa: Common Rail
• Pojemność baku 130 litrów
• 5-cio biegowa skrzynia biegów
• Napęd 4x4: dołączany
• Blokada dyferencjału
• Koła, Układ kierowniczy, zawieszenie i hamulce:
• Rozmiar opon fabrycznych 265/70r16c 7jj (bezdętkowe)
• Felgi aluminiowe 16"
• Wspomaganie kierownicy
• Regulacja wysokości kierownicy
• Przód: hamulce tarczowe, tył: bębnowe Front:
• Zawieszenie: Przód sprężyny i amortyzatory, tył: resory i amortyzatory
• Systemy bezpieczeństwa:
• ABS
• VSC-Układ kontroli stabilności jazdy
• BA-system wspomagania hamowania
• EBD-elektroniczny system rozdziału siły hamowania
• HAC-asystent ruszania pod górę
• ATRC-układ kontroli trakcji
• Air Bags: Kierowca i pasażer
• Wyposażenie zewnętrzne:
• Zderzak przedni: tworzywo na stalowej konstrukcji, tył tworzywo i stal z migaczami w zderzaku
• Chlapacze: przód i tył
• Przednia szyba laminowana
• Dodatkowe światło stopu na krawędzi dachu
• Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, chromowana obudowa
• Progi aluminiowe
• Chromowane nakładki na
• Wyposażenie wewnętrzne:
• Schowek między fotelami kierowcy i pasażera
• Tapicerka welurowa
• Obrotomierz
• Zegarek z alarmem i timerem
• Lusterko kierowcy z opcją dzień/noc
• Ilość miejsc: 5
• Przód dwa fotele symetryczne
• Dodatki:
• Automatyczne wycieraczki
• Elektryczne podnoszone szyby
• Zamek elektryczny z pilotem
• Rozmrażanie tylnych okien
• Radio: AM/FM
• Klimatyzacja
• Wyciągarka elektryczna ASIN
• Przednia i tylna blokada mostu
• Chłodzony schowek przed pasażerem
• Ledowe światła dzienne
• Przednie światła przeciwmgielne
• Poszerzenia nadkoli
• Przedni grill w stylu 40-tek, z napisem TOYOTA
• Tylna lampa przeciwmgielna
• Snorkel
• Bagażnik dachowy
• Pokrowiec na tylne koło
• Instalacja elektryczna do holowania przyczepy
• Monitoring ciśnienia w oponach
• Kierownica w części drewniana w części obszyta skórą
• Drewnopodobne panele na desce rozdzielczej (nakładki, łatwe do odklejenia)
• Dywaniki welurowe
• Chromowana końcówka wydechu
• Radio 7’ z nawigacją GARMIN (obsługuje karty micro SD np z mapami z innych urządzeń Garmin)
• AM, FM, DVD, USB, AUX
• Bluetooth, Wifi, Miracast&Auto+Connect aplikacja do obsługi radia ze smatphona (Iphone Android) oraz tryb wyświetlania ekranu telefonu (tylko android)
• Antena radia: elektryczna, sterowanie wysuwania
• Kamera cofania
• Oświetlenie pod progami
• Drewniane gałki przekładni zmiany biegów i reduktora
• Wymiary i waga:
• Wymiary: Długość x szerokość x wysokość 4875 X 1790 X 1955
• Rozstaw osi: 2730mm
• Prześwit: 262mm
• Promień skrętu 6.3 M
• Waga na pusto: 2230-2385 Kg
• Masa dopuszczalna: 3060 Kg
Prędkość przelotowa 120-130 km h, maksymalna, którą udało mi się osiągnąć to 145 km/h.
Będę się dzielił na bieżąco z "wrażeń" i chętnie odpowiem na pytania bo mam nadzieje, niebawem będzie ich w Polsce więcej !
Jeszcze rok temu gadanie o europejskiej wersji VDJ było na poziomie abstrakcji !
Dzięki firmie CARSDUBAI kupiłem Land Cruisera 76 w wersji VDJ, z silnikiem 4,5 diesel. Aktualna cena u nich na stronie.
Firma WYPRAWA 4X4 wykonała zabezpieczenie podwozia, ramy i karoserii oraz wewnętrznych zamkniętych profili.
Również w WYPRAWA4x4 kupiłem i założyłem osłonę przednią i reduktora.
Ukradłem kilka doskonałych zdjęć made by KYLON z jego firmowego profilu, mam nadzieje, że mi wybaczy.
Autko wygląda tak:
i tak:
Pełna specyfikacja techniczna:
• Oznaczenie modelu: VDJ76L-RKMNYV
• Silnik & układ napędowy :
• Silnik – 1VD FTV, V8 Diesel
• Pojemność silnika: 4461
• Maksymalna moc Km/Obroty 195/3300
• Moment obrotowy/Obroty 438/1200-3200
• System dostarczania paliwa: Common Rail
• Pojemność baku 130 litrów
• 5-cio biegowa skrzynia biegów
• Napęd 4x4: dołączany
• Blokada dyferencjału
• Koła, Układ kierowniczy, zawieszenie i hamulce:
• Rozmiar opon fabrycznych 265/70r16c 7jj (bezdętkowe)
• Felgi aluminiowe 16"
• Wspomaganie kierownicy
• Regulacja wysokości kierownicy
• Przód: hamulce tarczowe, tył: bębnowe Front:
• Zawieszenie: Przód sprężyny i amortyzatory, tył: resory i amortyzatory
• Systemy bezpieczeństwa:
• ABS
• VSC-Układ kontroli stabilności jazdy
• BA-system wspomagania hamowania
• EBD-elektroniczny system rozdziału siły hamowania
• HAC-asystent ruszania pod górę
• ATRC-układ kontroli trakcji
• Air Bags: Kierowca i pasażer
• Wyposażenie zewnętrzne:
• Zderzak przedni: tworzywo na stalowej konstrukcji, tył tworzywo i stal z migaczami w zderzaku
• Chlapacze: przód i tył
• Przednia szyba laminowana
• Dodatkowe światło stopu na krawędzi dachu
• Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, chromowana obudowa
• Progi aluminiowe
• Chromowane nakładki na
• Wyposażenie wewnętrzne:
• Schowek między fotelami kierowcy i pasażera
• Tapicerka welurowa
• Obrotomierz
• Zegarek z alarmem i timerem
• Lusterko kierowcy z opcją dzień/noc
• Ilość miejsc: 5
• Przód dwa fotele symetryczne
• Dodatki:
• Automatyczne wycieraczki
• Elektryczne podnoszone szyby
• Zamek elektryczny z pilotem
• Rozmrażanie tylnych okien
• Radio: AM/FM
• Klimatyzacja
• Wyciągarka elektryczna ASIN
• Przednia i tylna blokada mostu
• Chłodzony schowek przed pasażerem
• Ledowe światła dzienne
• Przednie światła przeciwmgielne
• Poszerzenia nadkoli
• Przedni grill w stylu 40-tek, z napisem TOYOTA
• Tylna lampa przeciwmgielna
• Snorkel
• Bagażnik dachowy
• Pokrowiec na tylne koło
• Instalacja elektryczna do holowania przyczepy
• Monitoring ciśnienia w oponach
• Kierownica w części drewniana w części obszyta skórą
• Drewnopodobne panele na desce rozdzielczej (nakładki, łatwe do odklejenia)
• Dywaniki welurowe
• Chromowana końcówka wydechu
• Radio 7’ z nawigacją GARMIN (obsługuje karty micro SD np z mapami z innych urządzeń Garmin)
• AM, FM, DVD, USB, AUX
• Bluetooth, Wifi, Miracast&Auto+Connect aplikacja do obsługi radia ze smatphona (Iphone Android) oraz tryb wyświetlania ekranu telefonu (tylko android)
• Antena radia: elektryczna, sterowanie wysuwania
• Kamera cofania
• Oświetlenie pod progami
• Drewniane gałki przekładni zmiany biegów i reduktora
• Wymiary i waga:
• Wymiary: Długość x szerokość x wysokość 4875 X 1790 X 1955
• Rozstaw osi: 2730mm
• Prześwit: 262mm
• Promień skrętu 6.3 M
• Waga na pusto: 2230-2385 Kg
• Masa dopuszczalna: 3060 Kg
Prędkość przelotowa 120-130 km h, maksymalna, którą udało mi się osiągnąć to 145 km/h.
Będę się dzielił na bieżąco z "wrażeń" i chętnie odpowiem na pytania bo mam nadzieje, niebawem będzie ich w Polsce więcej !
- Jastrząb
- Posty: 426
- Rejestracja: 09 lip 2017, 14:57
- Auto: Toyota LJ70,
silnik 2,4td --> 3.0 1kzt
rocznik 1987 - Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Piękny wóz, mnie też sie marzy taka, ale powiem Ci że jestem w szoku że z tyłu bębny myślałem że robią już z tarczami przy takim motorku
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Tak samo jak 145km/h to "deko" za mało jak na parametry pieca ...
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Piękne autko!!! Zazdroszczę
Przewidujesz jakiś tjuuuning? Opony, zawias, itp?
Przewidujesz jakiś tjuuuning? Opony, zawias, itp?
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Tojka jeszcze nie powiedziała ostatniego słowaRokfor32 pisze:Tak samo jak 145km/h to "deko" za mało jak na parametry pieca ...
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Jak skończę jeść chleb z dżemem, to będą dalsze "prace"rafal187 pisze:Piękne autko!!! Zazdroszczę
Przewidujesz jakiś tjuuuning? Opony, zawias, itp?
Na pewno teraz kupie oponki cooper discoverer stt w rozmiarze: 285/75r16, wejdą bez wymiany zawieszenia.
A i odkleję boczne naklejki !
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Może tak niestety być - czyli takie zestrojenie (przekładnie w mostach vs. zakres pracy silnika).
Ja tam bym jednak wolał GRJ ...
Ja tam bym jednak wolał GRJ ...
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
A ja zapytam - po co Wam większa prędkość? Czy ktoś z Was jechał tym samochodem 150-160 km/h?
Ja tak (utorbionym HZJ76) - strach zagląda w oczy. Jest to totalnie bez sensu. Chcecie się ścigać to kupcie sobie plaskacza z odpowiednim silnikiem i zawiasem. Nie wspomnę o układzie hamulcowym.
Ten samochód ma kontrolkę z bzyczkiem przekroczenia 120 km/h.
Ja tak (utorbionym HZJ76) - strach zagląda w oczy. Jest to totalnie bez sensu. Chcecie się ścigać to kupcie sobie plaskacza z odpowiednim silnikiem i zawiasem. Nie wspomnę o układzie hamulcowym.
Ten samochód ma kontrolkę z bzyczkiem przekroczenia 120 km/h.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Ktoś się pytał o uproszenia w stosunku do dwusetki - jedna turbina.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Co do prędkości to zgadzam się z Kylonem w 100%.
To nie jest auto do ścigania po autobanie, od tego są passerratti i ałdiki w tedei.
Dla mnie też to jest wielkie marzenie ale raczej jeeeeszcze długo pozostanie w tej sferze marzeń .... trzeba przeprosić się z lotto.
Chciałbym sobie kiedyś chociaż usiąść za kierownicą i chwile posiedzieć...
To nie jest auto do ścigania po autobanie, od tego są passerratti i ałdiki w tedei.
Dla mnie też to jest wielkie marzenie ale raczej jeeeeszcze długo pozostanie w tej sferze marzeń .... trzeba przeprosić się z lotto.
Chciałbym sobie kiedyś chociaż usiąść za kierownicą i chwile posiedzieć...
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
kylon pisze:A ja zapytam - po co Wam większa prędkość? Czy ktoś z Was jechał tym samochodem 150-160 km/h?
Ja tak (utorbionym HZJ76) - strach zagląda w oczy. Jest to totalnie bez sensu. Chcecie się ścigać to kupcie sobie plaskacza z odpowiednim silnikiem i zawiasem. Nie wspomnę o układzie hamulcowym.
Ten samochód ma kontrolkę z bzyczkiem przekroczenia 120 km/h.
Dokładnie, przelotowe 120 jest bardzo konfortowe. Cicho, obroty 2500 a jest jeszcze zapas, ktory daje komfort przy wyprzedzaniu.
Predkość maksymalna: z ciekawości
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Oklejasz go folią, czy będziesz darł lakier ?
Jak pojeździsz to napisz jakieś porównanie do starej LJ78. Wiadomo, że auto nowe to nowe, ale interesują mnie też różnice w samej konstrukcji (pomijając napęd, i przekładkę).
Jak pojeździsz to napisz jakieś porównanie do starej LJ78. Wiadomo, że auto nowe to nowe, ale interesują mnie też różnice w samej konstrukcji (pomijając napęd, i przekładkę).
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 20:38 przez hetman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Ale to wcale nie chodzi o to, żeby jeździć szybko. Chodzi o to, że jeżeli silnik jest w taki sposób zestrojony z napędem - to oznacza, że jazda autostradowa, nawet mieszcząca się w limitach przepisowych już nie mieści sie w zakresie wysokiej sprawności silnika, a to oznacza, że auto niepotrzebnie żre więcej paliwa. A to jednak wóz do wycieczek, a nie do błota, więc i parametr prędkości przemieszczania sie, i parametr paliwożerności ma jakieś tam ważniejsze znaczenie.
A dziwię się trochę, bo HDJ100, z w sumie podobnym parametrami silnika, gabarytów i masie, bez większych ceregieli te 180 potrafi osiągnąć. Co przekłada się na to, że tak do 140 nie robi scen z apetytem na paliwo.
A dziwię się trochę, bo HDJ100, z w sumie podobnym parametrami silnika, gabarytów i masie, bez większych ceregieli te 180 potrafi osiągnąć. Co przekłada się na to, że tak do 140 nie robi scen z apetytem na paliwo.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
120/2500rpm to daje 145/3000rpm. Całkiem ładnie to wygląda.
No jednak powinien dać radę więcej ... Chyba ze ma jaki kaganiec elektroniczny dopięty ...
No jednak powinien dać radę więcej ... Chyba ze ma jaki kaganiec elektroniczny dopięty ...
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Dzieki, tak myslalem.kylon pisze:Ktoś się pytał o uproszenia w stosunku do dwusetki - jedna turbina.
Dopytam bo nie widze: dpf? Norma euro? Wtryski takie same jak j200? Jakies uproszczenia w komputerze, sondach?
I ostatnie pytanie- bedziesz cos grzebac przy tylnej osi (szer)?