Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Moderator: luk4s7
Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Podobno są 3 rozmiary. Czy możecie mi podpowiedzieć jaki kod/rozmiar powinna mieć uszczelka do 2L-T2 ?
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
problem w tym że nie wiemy jaki masz silnik
był silnik 2LT 2LT2 2LT2-EFI(z inną pompą paliwa)
był silnik 2LT 2LT2 2LT2-EFI(z inną pompą paliwa)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 15:23 przez kpeugeot, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8473
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Uszczelki są różnej grubości - dobiera się właściwą mierząc ile wystają tłoki nad cylindry. Manual serwisowy pokazuje, jak to zrobić, i jak są uszczelki znakowane.
Jeżeli nie tykasz bloku ani tłoków - to wymieniasz na taką, jak wyjąłeś.
Jeżeli nie tykasz bloku ani tłoków - to wymieniasz na taką, jak wyjąłeś.
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
A jaka to 1KZTE ?
Taki zestaw: http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelki-siln ... 0383s.html
czy też po kolei:
http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelka-glowicy-1kzt-03.html
lub
http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelka-glowicy-1kzt.html
Czym się 03 od 05 różni ???
Taki zestaw: http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelki-siln ... 0383s.html
czy też po kolei:
http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelka-glowicy-1kzt-03.html
lub
http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelka-glowicy-1kzt.html
Czym się 03 od 05 różni ???
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8473
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Grubością. O dychę, jak dobrze pamiętam. mk1 jest najcieńsza, mk5 najgrubsza.
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Która brać !Rokfor32 pisze:Grubością. O dychę, jak dobrze pamiętam. mk1 jest najcieńsza, mk5 najgrubsza.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8473
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Jeżeli nie szlifujesz bloku - to taka jak zdjąłeś, lub jedno oczko grubszą (fabryka stopniuje te uszczelki co 0,05. w sprzedaży w aso są co 0,10). czyli fabryka mogła zastosować wszystkie od mk1 do mk5 - ale aso może dostarczyc tylko 1,3 i 5.
Manual serwisowy, i obczajasz co masz wyjęte z silnika (uszczelka ma oznakowanie). Jeżeli szlifujesz blok (a wcale nierzadko tak się powinno zrobić) - to pomiar wysokości tłoków, i dobór uszczelki zgodnie z procedura serwisową.
Manual serwisowy, i obczajasz co masz wyjęte z silnika (uszczelka ma oznakowanie). Jeżeli szlifujesz blok (a wcale nierzadko tak się powinno zrobić) - to pomiar wysokości tłoków, i dobór uszczelki zgodnie z procedura serwisową.
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
No przecież napisałem w 1 poście że 2LT2kpeugeot pisze:problem w tym że nie wiemy jaki masz silnik
był silnik 2LT 2LT2 2LT2-EFI(z inną pompą paliwa)
@tadeo dzięki za linki znalazłem tam też dla siebie
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
W finale kupiłem komplet pod nazwą: uszczelka pod głowice tu: http://www.cermotor.com.pl/wp/pl/
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Jaka uszczelka pod głowicę 2L-T2
Misiu ale napisanie a zweryfikowanie to nie to samo