Cześć,
Mam problem okablowaniem elektrycznym od blokady - sama blokada robi robotę jak trzeba tylko miga lampka która wskazuje zapięcie.
W wiązce od mostu do ramy wymieniłem już skorodowany przewód, ale gdzieś dalej jest też coś uwalone.
Czy może ktoś posiada rozpiskę elektryczną do setki z 2002 roku w dieslu ?? albo podpowie do którego modułu i na jakim pinie powinien pojawić się sygnał zapiętej blokady ??
Z góry dziękuje .
Blokada tylnego mostu - instalacja elektryczna
Moderator: luk4s7
Re: Blokada tylnego mostu - instalacja elektryczna
W moim przypadku było podobnie, sprawdziłeś po zapięciu czy czujnik zwiera? Czujnik raczej się nie psuje, ale np. w moim przypadku dioda migała, blokada była zapięta tzn. przy sprawdzeniu koła były spięte razem.
Okazało się że nie była zapięta do końca tzn. trzpień który się przesuwa wewnątrz blokował się w pozycji prawie zablokowany, spowodowane było to nie używaniem blokady przez całe życie samochodu i na trzpieniu pojawiła się korozja przez co nie pracował prawidłowo.
Po prawidłowym zblokowaniu czujnik powinien być zwarty. Jak wypniesz wiązkę z czujnika i zewrzesz dalej miga?
Okazało się że nie była zapięta do końca tzn. trzpień który się przesuwa wewnątrz blokował się w pozycji prawie zablokowany, spowodowane było to nie używaniem blokady przez całe życie samochodu i na trzpieniu pojawiła się korozja przez co nie pracował prawidłowo.
Po prawidłowym zblokowaniu czujnik powinien być zwarty. Jak wypniesz wiązkę z czujnika i zewrzesz dalej miga?
Re: Blokada tylnego mostu - instalacja elektryczna
Gdy blokada jest zapięta to z czujnika wychodzi prawidłowy sygnał, ginie gdzieś po drodze na przód auta.
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: Blokada tylnego mostu - instalacja elektryczna
przerwany przewód, stała usterka.