HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Moderator: luk4s7
HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
W związku z pojawieniem się w końcu HZJ 76 z 4,5 V8 w wersji "po naszemu", powstaje konkretny dylemat, który model zatem wybrać !
Czy 4,5 V8 czy też GRJ 4,0.......
Ktoś może się podzielić "doświadczeniem" w kwesti rzeczywistej wytrzymałości V8 4,5 ?
Czy 4,5 V8 czy też GRJ 4,0.......
Ktoś może się podzielić "doświadczeniem" w kwesti rzeczywistej wytrzymałości V8 4,5 ?
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Zazdroszczę dylematu....
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Tu popytaj drifta .com .au
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
ale to można zarejestrować?
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
W wersji 4.5 v8 poszerzyli przednią oś żeby zmieścić silnik, tył zostawili tak jak był czyli jest węższy (chyba o 50mm) co powoduje tańczenie samochodu w koleinach np. w piasku.
Rozwiązaniem są dystanse z tyłu, felgi o innym ET lub przebudowa tylnej osi którą robią w Oz za kupę szelestów (można domówić opcję przerobienia na sprężyny).
http://www.jmacx.com.au/coil-conversion-kit.html
Jeszcze jedno, wersja v8 od 2017 ma DPF (chociaż to może być różnie w zależności od rynku), co może być problemem.
Rozwiązaniem są dystanse z tyłu, felgi o innym ET lub przebudowa tylnej osi którą robią w Oz za kupę szelestów (można domówić opcję przerobienia na sprężyny).
http://www.jmacx.com.au/coil-conversion-kit.html
Jeszcze jedno, wersja v8 od 2017 ma DPF (chociaż to może być różnie w zależności od rynku), co może być problemem.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2017, 16:14 przez rolkos, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
rolkos pisze:W wersji 4.5 v8 poszerzyli przednią oś żeby zmieścić silnik, tył zostawili tak jak był czyli jest węższy (chyba o 50mm) co powoduje tańczenie samochodu w koleinach np. w piasku.
Rozwiązaniem są dystanse z tyłu, felgi o innym ET lub przebudowa tylnej osi którą robią w Oz za kupę szelestów (można domówić opcję przerobienia na sprężyny).
http://www.jmacx.com.au/coil-conversion-kit.html
a gdzie to wyczytałeś ?
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Np. tu
http://www.tjmproducts.com/products/70- ... andcruiser
Różnica szerokości to 95 mm, ale to znany problem z tym samochodem, zawsze o tym wspominają właściciele w Australii. Co wcale nie musi go dyskwalifikować, tylko warto wiedzieć. Może to co sprzedają w polsce nie ma tego problemu ale wątpię.
http://www.tjmproducts.com/products/70- ... andcruiser
Różnica szerokości to 95 mm, ale to znany problem z tym samochodem, zawsze o tym wspominają właściciele w Australii. Co wcale nie musi go dyskwalifikować, tylko warto wiedzieć. Może to co sprzedają w polsce nie ma tego problemu ale wątpię.
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Hm, to że sprzedają nie znaczy że mozna rejestrować. Była kiedyś informacja, że od 2017 nie można już rejestrować w UE, USA i Japonii z uwagi na normy spalin. Chyba, ze coś się pozmieniało.tadeo pisze:Można: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... p1jwE.html
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
faktycznie z tymi osiami tak jest - co ciekawe w Australii dystanse są zabronione i trzeba korzystać z felg z różnym ET
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Zmieniło się to że dodali DPF żeby spełniał normy spalin. Są też inne wtryski (oszczędniejsze).Hm, to że sprzedają nie znaczy że mozna rejestrować. Była kiedyś informacja, że od 2017 nie można już rejestrować w UE, USA i Japonii z uwagi na normy spalin. Chyba, ze coś się pozmieniało.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
No tak, nie miałem o tym pojęcia.
Kolejna przewaga LJ78, nie dość, że lżejsza o 400 kg, sprężyny z tyłu i na dodatek nie myszkuje w koleinach....
Kolejna przewaga LJ78, nie dość, że lżejsza o 400 kg, sprężyny z tyłu i na dodatek nie myszkuje w koleinach....
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
tu o tym wspominali www. youtube .com/ watch?v=S_nLMS28iZE
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
ale w lj78 nie ma blokad i mniejsze dyfry
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
ja tam mam tylną blokadę. I wciąż całe dyfrykpeugeot pisze:ale w lj78 nie ma blokad i mniejsze dyfry