Hilux w pracy
Moderator: luk4s7
Re: Hilux w pracy
foty nie robią - przynajmniej u mnie
Re: Hilux w pracy
Rożnica pokoleń.
i w pracy...
i w wolnym czasie
i proszę Moderatora o usunięcie poprzedniego postu, niestety nie znalazłem opcji edytuj
i w pracy...
i w wolnym czasie
i proszę Moderatora o usunięcie poprzedniego postu, niestety nie znalazłem opcji edytuj
Re: Hilux w pracy
Hilux mistrz drugiego planu , czy sie stoi czy sie lezy .........
https://www.youtube.com/watch?v=zo0yBhkTzPw
https://www.youtube.com/watch?v=zo0yBhkTzPw
Re: Hilux w pracy
Prywatnie posiadam Land Rovera Discovery II. Sprawdza się bardzo dobrze w terenie, ale po ostatniej wycieczce do Namibii, gdzie wynajęliśmy Hiluxa to zastanawiamy się czy nie zmienić. To jest poprsotu mistrz Mam wątpliwości czy w takich piaskach LR by sobie poradził
- BOCIAN
- Posty: 355
- Rejestracja: 23 maja 2013, 15:12
- Auto: HDJ100 1HD-FTE
by?o: 7xLR Discovery, Vitara, Samurai, YJ, LO40 - Kontakt:
Re: Hilux w pracy
A masz w Disco zapinaną blokadę centralnego dyfra, czy fabryczne "za głupi jesteś użytkowniku Disco 2, żeby dać Ci możliwość załączania blokady centralnej"? Bo jeżeli nie masz zrobionego zapinania CDL, to Twoje Disco, by sobie nie dało rady ... A jeśli masz zrobione "cięgno", lub rocznik 2003 z CDL, to by dawało lepiej radę, niż Hill.
Re: Hilux w pracy
To chyba nie ten temat do pisania o Disco ani odpowiadania w takim tonie choć zakładam że to taka formułka w przenośni
- BOCIAN
- Posty: 355
- Rejestracja: 23 maja 2013, 15:12
- Auto: HDJ100 1HD-FTE
by?o: 7xLR Discovery, Vitara, Samurai, YJ, LO40 - Kontakt:
Re: Hilux w pracy
To jest porównanie z Hillem - a formuła, jak sam zauważyłeś w przenośni i w cudzysłowie - jest ogólnie znaną i akceptowaną opinią wśród użytkowników Land Rovera Discovery Mk2, gdzie producent zdecydował, że mimo stosowania reduktora wyposażonego w blokadę CDL, nie dał możliwości jej załączania użytkownikowi (taka możliwość dla tego reduktora skończyła się wraz z modelem MK1 w 1998 roku i ponownie dano to szczęście użytkownikom fabrycznie, na zakończenie produkcji MK2 2003/2004)
Jeżeli uznać ten tekst za obraźliwy - musiałbym go skierować najpierw sam do siebie, gdyż miałem 7 Discovery.
W związku z tym doświadczeniem jestem też w stanie ocenić, że Discovery 2,w porównaniu z Hillem, nie ma szans na piachu, jeżeli nie ma dorobionego sterowania CDL. I jednocześnie standardowy Hill, nie ma szans na piachu z Discovery Mk2, jeżeli ma ono dorobione cięgno do CDL. (koszt około 700zł, zmienia auto całkowicie)
Jeżeli uznać ten tekst za obraźliwy - musiałbym go skierować najpierw sam do siebie, gdyż miałem 7 Discovery.
W związku z tym doświadczeniem jestem też w stanie ocenić, że Discovery 2,w porównaniu z Hillem, nie ma szans na piachu, jeżeli nie ma dorobionego sterowania CDL. I jednocześnie standardowy Hill, nie ma szans na piachu z Discovery Mk2, jeżeli ma ono dorobione cięgno do CDL. (koszt około 700zł, zmienia auto całkowicie)
Re: Hilux w pracy
Spoko. Chodziło mi bardziej o to że to temat gdzie wrzucamy swoje Hile w pracy .
Re: Hilux w pracy
Zdjęcie z mariny z Gdyni - podjęcie jednostki z wody i transport do producenta.
https://zapodaj.net/8fe7eefa2e2a2.jpg.html
https://zapodaj.net/8fe7eefa2e2a2.jpg.html
Re: Hilux w pracy
Hiluś żadnej pracy się nie lęka
- Załączniki
-
- 20160929_164141.jpg
- (205,97 KiB) Pobrany 26 razy
Re: Hilux w pracy
O Hiluxa się nie martwię, bardziej o przyczepę
Re: Hilux w pracy
Lekko dłubnięty Hilux na targach we Francji.
Opony 315x75x16 AT
Lift, zdaje się 4" na OME BP-51
Masa własna: 2500kg
Ładowność: 2000kg.
Opony 315x75x16 AT
Lift, zdaje się 4" na OME BP-51
Masa własna: 2500kg
Ładowność: 2000kg.
Re: Hilux w pracy
witam. chciałem się pochwalić moim dzieckiem. Co o nim sadzicie.