BFG AT vs Yokohama A/T-S
Moderator: luk4s7
-
- Klubowicz
- Posty: 563
- Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
- Auto: www.ready2go.pl
- Kontakt:
BFG AT vs Yokohama A/T-S
Co wybrać ?
Codzienna jazda, szutry, lekki teren ale ma być także oponą zimową.
Auto nie jeździ szybko - max to 140km/h.
Miałem różne, BFG AT już kiedyś też, ale kusi Yokohama A/T-S G012..
Nie zalepia się bardzo w porównaniu do BFG ?
Przesiadam się z niepokojem z całorocznych MTeków..
Codzienna jazda, szutry, lekki teren ale ma być także oponą zimową.
Auto nie jeździ szybko - max to 140km/h.
Miałem różne, BFG AT już kiedyś też, ale kusi Yokohama A/T-S G012..
Nie zalepia się bardzo w porównaniu do BFG ?
Przesiadam się z niepokojem z całorocznych MTeków..
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Yokohama to już tylko asfalt i dojazd szutrem do dróg gruntowych. BFG ma to coś co innym Atk-om brakuje.... Na zimowe jazdy codzienne po czarnym tylko typowa zimowka...
-
- Klubowicz
- Posty: 563
- Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
- Auto: www.ready2go.pl
- Kontakt:
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
O zimówkach coś tam wiem i nie dyskutuję.
Jeździsz na tych Yokohamach ?
Bo ja słyszałem opinie całkiem dobre, ze są tylko nieco gorsze "w terenie" niż bfg a w innych okolicznościach bez porównania lepsze..
Ps. znam bfg at, znam też GY wrangler MT, GY wrangler duratrac, bfg MT km1 i km2, matador AT i kilka rodzajów nalewek Mt więc porównanie mam i uniwersalnie najlepszą z nich jest nie bfg at a duratrac..ale rozmiarówka mi nie odpowiada
Jeździsz na tych Yokohamach ?
Bo ja słyszałem opinie całkiem dobre, ze są tylko nieco gorsze "w terenie" niż bfg a w innych okolicznościach bez porównania lepsze..
Ps. znam bfg at, znam też GY wrangler MT, GY wrangler duratrac, bfg MT km1 i km2, matador AT i kilka rodzajów nalewek Mt więc porównanie mam i uniwersalnie najlepszą z nich jest nie bfg at a duratrac..ale rozmiarówka mi nie odpowiada
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Ja chciałbym tylko przypomnieć nieśmiało że mamy już AT KO2 z oficjalną śnieżynką i bardziej agresywnym bieżnikiem.
Na zimę nadal czekam, ale na mokrym robi zaskakująco dobrze.
W błocie dużo nie robiłem, ale na tankodromie po ulewie nie udało mi się utknąć. Zaskakująco dobrze się oczyszczała.
Na zimę nadal czekam, ale na mokrym robi zaskakująco dobrze.
W błocie dużo nie robiłem, ale na tankodromie po ulewie nie udało mi się utknąć. Zaskakująco dobrze się oczyszczała.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
ja bym brał BFG ze względu na wytrzymałość opony
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Czajus wez se gudtysia stage 2
To dobrze robi jezdzilem o niebo lepsze
Od mk1 ktore i tak fajne byly bardzo
bedzie pana zadowolona
To dobrze robi jezdzilem o niebo lepsze
Od mk1 ktore i tak fajne byly bardzo
bedzie pana zadowolona
-
- Klubowicz
- Posty: 563
- Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
- Auto: www.ready2go.pl
- Kontakt:
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
No patrzcie, o evo2 BFG AT zapomniałem
Zatem będzie KO2, tym bardziej że śnieżynkę na niej wycisnęli.
Dzięki
Zatem będzie KO2, tym bardziej że śnieżynkę na niej wycisnęli.
Dzięki
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Zdecydowanie bierz BFG KO2! Geolandary mają tą samą głośność, ale są bardziej delikatne, szybciej znika bieżnik, nie mają śnieżynki i wyglądają mniej kozackoczaya pisze: Zatem będzie KO2, tym bardziej że śnieżynkę na niej wycisnęli.
BFG KO2 będzie na 100% następną moją oponą.
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
W Navarce miałem najpierw BFG KO. Szybko je wywaliłem bo na mokrym było słabo. Potem już tylko Yokohama dwa komplety. Moim zdaniem były super. W kolejnym autku będą BFG KO2 głównie ze względu na ten kozacki wygląd . No i lubię mieć własne zdanie nie zaciągnięte głównie z internetu.
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Zdecydowanie podzielam to podejście. Póki co Geolandary muszą się zamortyzować (i zużyć)kylon pisze:No i lubię mieć własne zdanie nie zaciągnięte głównie z internetu.
A kiedy je zakładasz? Planujesz zimówki na zimę czy jeździć na nich cały rok?
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Raczej cały rok. Pod koniec sierpnia będą felgi to wtedy będę myślał o oponach.
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
No to dobrze się składa bo będziesz się mógł podzielić tymi doświadczeniami szczególnie z okresu zimowego. Myślałem że zmienię opony jesienią, ale widzę że Geolandary pojeżdżą jeszcze co najmniej do wiosny. W grudniu stukną im 3 lata i ponad 30.000km. Bieżnika wciąż sporo…
Oryginalne felgi 5 ramienne leżą i czekają na regenerację, a potem od razu na BFG KO2.
Oryginalne felgi 5 ramienne leżą i czekają na regenerację, a potem od razu na BFG KO2.
-
- Klubowicz
- Posty: 563
- Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
- Auto: www.ready2go.pl
- Kontakt:
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Są. BFG AT KO2.
Dużo solidniejsze boki w porównaniu do GY Duratrac ale też opona nieco cięższa.
Zobaczymy..
Dodatkowo, zapakowałem kulki zamiast tradycyjnych ciężarków do wyważania - to mnie jeszcze bardziej ciekawi niż nowy BFT AT
Dużo solidniejsze boki w porównaniu do GY Duratrac ale też opona nieco cięższa.
Zobaczymy..
Dodatkowo, zapakowałem kulki zamiast tradycyjnych ciężarków do wyważania - to mnie jeszcze bardziej ciekawi niż nowy BFT AT
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Yyy? Że niby żadnych ciężarków, żadnego wyważania, tyko wrzucasz kulki i heja?czaya pisze:(...) kulki zamiast tradycyjnych ciężarków do wyważania - to mnie jeszcze bardziej ciekawi niż nowy BFT AT
-
- Klubowicz
- Posty: 563
- Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
- Auto: www.ready2go.pl
- Kontakt:
Re: BFG AT vs Yokohama A/T-S
Tak, i jak na dziś to nie ma żadnego bicia ale zdam relację za kilka tygodni aby było miarodajnie.
Na felgach nie mam ani grama odważnika..
http://counteract.com.pl/jak-to-dziala-,252,l1.html
Na felgach nie mam ani grama odważnika..
http://counteract.com.pl/jak-to-dziala-,252,l1.html