FJ40 addamsa- klasyk do błota

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Kwiatec
Klubowicz
Posty: 4385
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:49
Auto: TOYOTA Hilux
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: Kwiatec »

ty weź zapierdalaj a nie gadasz. mam nadzieję że silnik włozony??????
zaraz nie bede miał czym na polowania jeździć. 70 zaczyna lapac temperature :(((
ruchy tam ruchy bo jak nie to wpadnę i wyrucham :)

Awatar użytkownika
proto
Posty: 761
Rejestracja: 18 lis 2012, 15:50

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: proto »

Kwiatec pisze:ruchy tam ruchy bo jak nie to wpadnę i wyrucham :)
Sam nie wiem czy Kwiatuszek straszy Rokfora a może coś obiecuje... :roll: :mrgreen:
To jaki jest plan na silnik w 40-stce :?:

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: Rokfor32 »

Taki jak był.

No - prawie ... :mrgreen: Idzie 3F-E z J8.

Awatar użytkownika
proto
Posty: 761
Rejestracja: 18 lis 2012, 15:50

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: proto »

Łeeeee, myślałem że będzie viejt :cry:

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: Rokfor32 »

Taka J4 jest na razie jedna - i niepowtarzalna ... :mrgreen: Teraz trza inne opcje wyprubować - coby było porównanie :mrgreen:

A poważniej - to takie prawie koszerne ma być autko. A 3F-E łączy się z H40 czy tam H55, tak samo jak oryginał. Kwiatec chce to na szybko poskładać - ale po prawdzie to się będzie trzeba sprzęgłu przyglądnąć - ori z J4 może tego silnika nie utrzymywać. Na szczęście do tego silnika opcji jest sporo - w razie co się zapoda docisk z J9 d4d ... :wink:

A - przy okazji.

22R-E nie ma prawa się grzać. Acz ten silnik ma przypadłosć fabryczną, o której mało kto wie - a polega ona na tym - że ... blokuje się odpowietrznik termostatu. taki mały "dynks", kulka metalowa z zawleczką, przyczepiona do blaszki termostatu. Ma służyć odpowietrzaniu się układu - ale w tym silniku to rozwiązanie nie robi. Pompa dociska ta kuleczkę - i jakiekolwiek odgazowanie się chłodziwa na głowicy robi bąbel gazowy wokół termostatu, skutkiem czego nie chce się skubany otwierać. Daje to taki efekt - że silnik niby łapie temperature na wskaźniku na desce - a potem nagle wskazówka leci w dół (jak termostat łaskawie się wreszcie otworzy).

Załatwia się temat raz i na zawsze przez wywiercenie w blaszcze termostatu otworka, tak 1 - 1,5 mm (przy większym silnik zimą nie bedzie się chciał normalnie rozgrzać).

Awatar użytkownika
hashid
Prezes Zarządu
Posty: 4456
Rejestracja: 20 lis 2007, 23:51
Auto: KDJ12
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: hashid »

Rokfor nie przestaje mnie zadziwiać... :roll:

Awatar użytkownika
kmiecio
Klubowicz
Posty: 560
Rejestracja: 04 gru 2010, 16:30
Auto: TOYTOYOWE szale?stwo :)
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: kmiecio »


Awatar użytkownika
kmiecio
Klubowicz
Posty: 560
Rejestracja: 04 gru 2010, 16:30
Auto: TOYTOYOWE szale?stwo :)
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: kmiecio »

a dziś prawie w końcowym etapie spa
https://pl-pl.facebook.com/permalink.ph ... 4604007720

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: Addams »

Piękna jest i kolor słuszny!

Nikeio82
Posty: 1
Rejestracja: 16 kwie 2018, 10:02
Auto: https://www.interdiag.pl/
Kontakt:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

Post autor: Nikeio82 »

Właśnie mi też się podoba :)

ODPOWIEDZ