Wyprawowa J95 Jerrego
Moderator: luk4s7
Wyprawowa J95 Jerrego
Witajcie,
Oto mój standardowy J95 1KZ-TE. Mam go dwa lata. W tym czasie doczekał się następujących przeróbek:
- skrzynia 6 biegów od J120
- zawieszenie OME +2"
- felgi 8J16 ET -25
- opony Cooper S/T maxx 265/75 R16
- bagażnik dachowy Fabryka4x4
- snorkel AirTec
- wywalone seryjne plastiki i wybudowane poszerzenia
- przedni zderzak rurowy z miejscem pod wyciągarkę - wszystko ukryte pod seryjnym zderzakiem
- tylne lampy przeniesione na słupki
- wydech podniesiony i wyprowadzony przez tylny zderzak
- "autorskie" solidne osłony przedniego dyfra i reduktora
- progi pod high-lifta
- ledowe światła robocze i dalekosiężne
Poza tym - kompletna seria
Oto mój standardowy J95 1KZ-TE. Mam go dwa lata. W tym czasie doczekał się następujących przeróbek:
- skrzynia 6 biegów od J120
- zawieszenie OME +2"
- felgi 8J16 ET -25
- opony Cooper S/T maxx 265/75 R16
- bagażnik dachowy Fabryka4x4
- snorkel AirTec
- wywalone seryjne plastiki i wybudowane poszerzenia
- przedni zderzak rurowy z miejscem pod wyciągarkę - wszystko ukryte pod seryjnym zderzakiem
- tylne lampy przeniesione na słupki
- wydech podniesiony i wyprowadzony przez tylny zderzak
- "autorskie" solidne osłony przedniego dyfra i reduktora
- progi pod high-lifta
- ledowe światła robocze i dalekosiężne
Poza tym - kompletna seria
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
no ładna ta Twoja "seria"
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
bojowo wygląda nadkola ładnie wyszły. jeżdzisz bez zapasu?
skrzynia od j12 to 6biegowa?
skrzynia od j12 to 6biegowa?
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
nawet to auto moze charkternie wygladac.
poszerzenia to jakas hameryka, jaka firma i koszta?
poszerzenia to jakas hameryka, jaka firma i koszta?
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Po kolei:Maru123 pisze:bojowo wygląda nadkola ładnie wyszły. jeżdzisz bez zapasu?
skrzynia od j12 to 6biegowa?
1. Dzięki
2. Zapas na co dzień mam pod podłogą w bagażniku. Na wyprawy trafiają tam skrzynie wojskowe, a zapas na tylną klapę. To koło jest cholernie ciężkie i jakoś tak szkoda mi zawiasów.
3. Tak, skrzynia sześć biegów do przodu + wsteczny. I dodatkowo centralny dyfer z Torsenem.
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Dzięki!czobi pisze:nawet to auto moze charkternie wygladac.
poszerzenia to jakas hameryka, jaka firma i koszta?
Poszerzenia są dedykowane do Jeepa WJ, kupione na Allegro za 380 PLN. Ponieważ były za szerokie to trzeba było włożyć masę pracy typowej dla małej stoczni, żeby były takie, jak mi się podobają.
Krótko mówiąc mnóstwo włókna szklanego, żywicy, cięcia i szlifowania. Na koniec lakier strukturalny.
Drugi raz bym się tego nie podjął...
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Konkretne autko wyszło !
Czy mógłbyś zrobić kilka zdjęć progów i jak masz rozwiązane ich mocowanie do ramy
Czy mógłbyś zrobić kilka zdjęć progów i jak masz rozwiązane ich mocowanie do ramy
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
dzieki tak cos czulem bo to typowy design dla dźiiippa a watpie zeby zrobili dla koyota.
ale ladne nich cieszy.
ale ladne nich cieszy.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
zmyślnie jakoś połączyłeś te poszerzenia z tylnym zderzakiem !
(mało widać na tych małych zdjęciach, ale zgrabnie jest)
ale zadam pytanie
skoro auto na "wyprawy" to po co je poszerzałeś ujmując ET na felgach ?
(mało widać na tych małych zdjęciach, ale zgrabnie jest)
ale zadam pytanie
skoro auto na "wyprawy" to po co je poszerzałeś ujmując ET na felgach ?
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Po pierwsze dlatego, że... tak mi się podoba. Po prostu fajnie tak wyglądaseburaj pisze:ale zadam pytanie
skoro auto na "wyprawy" to po co je poszerzałeś ujmując ET na felgach ?
Po drugie jakoś tak wychodzi, że co druga wyprawa w większym gronie kończy się umiarkowanie kontrolowanym hardcorem z trawersami, strumieniami i błotem po szyby
Z drugiej strony poprzednio miałem felgi ET15 z dystansem 32, czyli ET-17. Teraz jest -25, czyli różnica już nieduża.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
gadałeś z łożyskami ?
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Jeszcze nie, ale pewnie to nastąpiseburaj pisze:gadałeś z łożyskami ?
Z drugiej strony jakoś tak wierzę, że Toyota się zużywa, a nie psuje i w porę da mi znać
A z drugiej strony to od 17 lat zajmuję się różnym motorsportem, gdzie odsadzanie kół przez zakładanie dystansów jest absolutnym standardem i nigdy nie zaobserwowałem poważnego wpływu dużego, a nawet absurdalnie dużego odsadzenia na zużycie łożysk. Choć logika podpowiada, że powinno to mieć wpływ.
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Ogólnie rzecz biorąc jest to spawane do ramy i wzmocnione takimi skośnymi płaskownikami. Efekt jest taki, że jak się na tym stoi to jest całkowicie sztywno, przypodniesieni hi-liftem ugina się z pół centymetra.Michu_1 pisze:Konkretne autko wyszło !
Czy mógłbyś zrobić kilka zdjęć progów i jak masz rozwiązane ich mocowanie do ramy
A inna sprawa jest taka, że przed zimą muszę zrobić konserwację ramy...
- Załączniki
-
- 03_Tyl.jpg (103,02 KiB) Przejrzano 12317 razy
-
- 02_Srodek.jpg (97,59 KiB) Przejrzano 12317 razy
-
- 01_Przod.jpg (106,12 KiB) Przejrzano 12317 razy
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
Tak ostatnio wyglądają wycieczki krajoznawcze. Zjechaliśmy na chwilę z asfaltu, żeby ominąć korek do ronda
Zazwyczaj jednak Toyka pełni rolę bardzo komfortowej wyprawówki z pełnym zapleczem socjalnym
I jeszcze tutaj:Zazwyczaj jednak Toyka pełni rolę bardzo komfortowej wyprawówki z pełnym zapleczem socjalnym
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Wyprawowa J95 Jerrego
jakby to powiedzieć - może zmień tytuł wątku ?