Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 cze 2018, 14:46
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 20 lis 2013, 0:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Posty: 2541
Lokalizacja: Śląsk Górny
Auto: było: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Ty się Remiołak nie wcinaj :mrgreen:
emsi był jeden i protestuje przeciw podszywaniu nielegalnemu !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lis 2013, 7:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 9:19
Posty: 843
Auto: FZJ76
flor pisze:
....Witaj . Aktualnie od 4 lat poruszam się na co dzień miskiem V 80 200KM automat i gdyby w tym aucie elektronika nie była tak zawodna :evil: to niewiele więcej bym potrzebował :wink: jak wielu z nas marzy mi się duża wygodna terenówka , niezawodna dzielna w terenie i na drodze , odporna na kiepskie paliwo i warunki zewnętrzne :mrgreen: taka co pociągnie bez problemu 3t lawetę dojedzie do Pamiru i wróci bez napraw :D niestety kilkunastoletnie doświadczenie terenowe mówi mi że "takie rzeczy to tylko w Erze " :mrgreen: ale wciąż szukam :D


No to poszedlbym na kompromis i poszukal J100 w benzynie i w manualu. Elektroniki tam zaskakujaco malo jak na dzisiejsze standardy a auta nawet meczone maja wciaz wysoki stopien bezawaryjnosci. Mialem dwie manualne setki w benzynie i druga dojechalem do pol miliona kilometrow na liczniku.Zadnych powazniejszych awarii w tym czasie nie bylo.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lis 2013, 8:03 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14847
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
W automacie też wiele się nie dzieje. Problemem zazwyczaj jest AHC a w nim czujniki wysokości. Elektronika w tych autach wcale nie jest kłopotliwa. Podobnie w V8 (wersja bez pneumatyki zawieszenia). Przy czym diesel w V8 czyli VDJ200 jest dużo fajniejszy niż benzyna ze względu na dynamikę. Posiadacze VDJ200 najczęściej narzekają na spore spalanie i rdzę ramy. Też w przyszłości będę celował w ten samochód. Jako osoba mająca styczność sporą z Toyotą w sensie fizycznym z samochodami :mrgreen: elektronika w nich całkowicie mi nie przeszkadza.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lis 2013, 9:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2013, 11:12
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Godzilla HZJ78, Fenix HDJ100, Kronos V8
seburaj pisze:
Ty się Remiołak nie wcinaj :mrgreen:
emsi był jeden i protestuje przeciw podszywaniu nielegalnemu !


Hej, hej, to ja. Te sam. Jeden, niepowtarzalny, niezastąpiony. Po prostu ems!. Tylko trochę bardziej przewrotny, stąd ! w nazwie. Ale w podpisie zawsze emsi.

Ale żeby nie było offtopu. Flor - LC V8 w dieslu z początku produkcji to dobry wybór. Pojedź do tego salonu, przejedź się autem. A jak chcesz porównać LC100 diesel w manualu, to będę pod Poznaniem na początku grudnia. Zapraszam na przejażdżkę.

Pozdrawiam emsi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lis 2013, 9:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2013, 11:12
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Godzilla HZJ78, Fenix HDJ100, Kronos V8
flor pisze:
ems! pisze:
Witaj Flor

Jeśli nie jest Ci wygodnie w HZJ 76 to szukaj właśnie LC 100 lub LC V8. Auta bardzo wygodne, dobre do codziennej jazdy, jeśli nie parkujesz na miejscu 2x4 metry. ;) sam jeżdżę LC 100 4,2 TD automat i nie narzekam. Nawet polecam, chociaż LC V8 jeszcze bardziej polecam.

W razie pytań, pytaj.

Pożdrawiam emsi
Witaj . Aktualnie od 4 lat poruszam się na co dzień miskiem V 80 200KM automat i gdyby w tym aucie elektronika nie była tak zawodna :evil: to niewiele więcej bym potrzebował :wink: jak wielu z nas marzy mi się duża wygodna terenówka , niezawodna dzielna w terenie i na drodze , odporna na kiepskie paliwo i warunki zewnętrzne :mrgreen: taka co pociągnie bez problemu 3t lawetę dojedzie do Pamiru i wróci bez napraw :D niestety kilkunastoletnie doświadczenie terenowe mówi mi że "takie rzeczy to tylko w Erze " :mrgreen: ale wciąż szukam :D


A może HZJ 105 z turbiną? Jest kilka fajnych sztuk w cenie ok. 40 000 euro. Może to jest "twoja era"?

Pozdrawiam emsi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lis 2013, 10:38 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 6:52
Posty: 1786
Lokalizacja: lublin/Wrocław
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
ems! pisze:
seburaj pisze:
Ty się Remiołak nie wcinaj :mrgreen:
emsi był jeden i protestuje przeciw podszywaniu nielegalnemu !


Hej, hej, to ja. Te sam. Jeden, niepowtarzalny, niezastąpiony. Po prostu ems!. Tylko trochę bardziej przewrotny, stąd ! w nazwie. Ale w podpisie zawsze emsi.

Ale żeby nie było offtopu. Flor - LC V8 w dieslu z początku produkcji to dobry wybór. Pojedź do tego salonu, przejedź się autem. A jak chcesz porównać LC100 diesel w manualu, to będę pod Poznaniem na początku grudnia. Zapraszam na przejażdżkę.

Pozdrawiam emsi


ale przecież Flor jest z Kielc to po co mu auto w Poznaniu?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lis 2013, 10:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2013, 11:12
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Godzilla HZJ78, Fenix HDJ100, Kronos V8
Jakoś skojarzyłem lokalizację tej V8 z Poznaniem. Skoro Kielce, to nie ma tematu.

Pozdrawiam emsi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group