chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Moderator: luk4s7
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Widze, że jednak więcej ludzi ma z tym problem. Odpuściłem temat, zostaje przy serii.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Ja na toyotowskim przejechałem 40.000 km i jest ok. Miasto bez najmniejszych problemów, autostradą pomykam zawsze w granicach 160. Raz udało mi się rozbujać auto do licznikowych 190 ale to już hardcore przy tej masie. Żadnych komunikatów o jakiejś zawieszce itp.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
ja też jak na razie nakręciłem 20 kkm na v-techu z drugiej ręki
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
ale na naszym silniku masz tego power boxa?Kwieczor pisze:ja też jak na razie nakręciłem 20 kkm na v-techu z drugiej ręki
żadnych lampek, żadnych dziwnych objawów poza wzrostem elastyczności i spadkiem spalania...
Mnie udawało się czasem przejeździć 4-5 dni bez błędu. Oczywiście dopadał mnie w najmniej odpowiednim momencie, np.: wyprzedzanie TIRa, a tu jabudu - nie ma mocy...
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
ja mam v-techa na 2,5 D4D 120KM - ale konstrukcyjnie to podobny silnik (2KD u mnie, 1KD u Was)
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Jeśli ma identyczną szynę i pompę CR, a w szczególności ilość czujników ciśnienia paliwa, to może trafiłeś na boksa, który zadziała i u mnieKwieczor pisze:ja mam v-techa na 2,5 D4D 120KM - ale konstrukcyjnie to podobny silnik (2KD u mnie, 1KD u Was)
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Sprawdziłem:
http://vtechtuning.pl/store/pl/power-modules/toyota?p=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie ma modułów do wersji 190KM.
http://vtechtuning.pl/store/pl/power-modules/toyota?p=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie ma modułów do wersji 190KM.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Odnawiam temat, znajomy bardzo chwalił ten z DTE:
http://www.chiptuning.com/index.php?id= ... roller_pi1" onclick="window.open(this.href);return false;[URL]=http://www.chiptuning.com/shop/detail/d ... vid%3D8318
Zakupiony, instalacja na dniach. Dam znać jak ten będzie działać.
http://www.chiptuning.com/index.php?id= ... roller_pi1" onclick="window.open(this.href);return false;[URL]=http://www.chiptuning.com/shop/detail/d ... vid%3D8318
Zakupiony, instalacja na dniach. Dam znać jak ten będzie działać.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Czekamy na info
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Ostatnio jechałem za zachipowaną 150, kopciła jakby była na piec węglowy.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Zdarzyło się nam ostatnio włożyć w salonie oryginalny chip do LC150 190KM. Niestety ASO nie przedstawia żadnych wykresów i jak mniemam nawet ich nie posiada. Po kilku dniach użytkownik zaczął się skarżyć że praktycznie nie odczuwa różnicy podczas jazdy. W dniu dzisiejszym zaprowadziłem samochód na hamownie:
-184,9KM @ 3248rpm
-451,8Nm @ 2636 rpm
Czyli praktycznie fabryka... Czy ktoś już może przerabiał problem?
-184,9KM @ 3248rpm
-451,8Nm @ 2636 rpm
Czyli praktycznie fabryka... Czy ktoś już może przerabiał problem?
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Owszem, ale nie z fabrycznym oporniczkiem za 10 000 zeta
Hamownia serii J15 pokazała okolice 160 koni i 400 niutona. Mnóstwo strat na napędach + silnik ustawiony tak, żeby w ulotce było 190 koni, a w serwisie nikt nie chciał na gwarancji turbiny wymieniać
Po założeniu chipa na szynę common rail auto wypluło 195 koni i 480 niutona.
Hamownia serii J15 pokazała okolice 160 koni i 400 niutona. Mnóstwo strat na napędach + silnik ustawiony tak, żeby w ulotce było 190 koni, a w serwisie nikt nie chciał na gwarancji turbiny wymieniać
Po założeniu chipa na szynę common rail auto wypluło 195 koni i 480 niutona.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
Witam
Ktoś ma doświadczenia w podniesieniu mocy w tej firmie?
http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... ienie-mocy
Toyota ze sterownikiem DENSO trafiła do nas na podniesienie mocy. Tym razem Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.
Po naszej modyfikacji programowej auto uzyskało dodatkowo +35 KM i +91 Nm, dzięki czemu Land Cruiser jest szybszy i potrafi zużyć mniej paliwa przy spokojnej jeździe. Zapraszamy!
Przed modyfikacją: 176 KM / 404 Nm
Po modyfikacji: 211 KM / 495 Nm
Ktoś ma doświadczenia w podniesieniu mocy w tej firmie?
http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... ienie-mocy
Toyota ze sterownikiem DENSO trafiła do nas na podniesienie mocy. Tym razem Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.
Po naszej modyfikacji programowej auto uzyskało dodatkowo +35 KM i +91 Nm, dzięki czemu Land Cruiser jest szybszy i potrafi zużyć mniej paliwa przy spokojnej jeździe. Zapraszamy!
Przed modyfikacją: 176 KM / 404 Nm
Po modyfikacji: 211 KM / 495 Nm
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
I co grzebali w tym sterowniku Denso, w którym się nie da grzebać? Założyli chip i tyle. A co do Kreatora to mam doświadczenie i nie polecam. Program był rzeźniczy, za wcześnie miało grubo pompować, auto miało zamułę przy 2000 obr. Inni spece stwierdzili, że wgrali mi gotowca, ale w tym aucie były dwa rodzaje wtryskiwaczy CR i program był raczej pod te drugie Polecam za to VTG i Diagtronika, ale ta druga firma zajmuje się w zasadzie tylko grupą VW.
Re: chip / power box do 3.0 D4D 190KM
robiłem u kreatoramocy.pl Land Cruiser z jednostką 3.0 D4D o mocy 190 KM i automatyczną skrzynią biegów.
Przed modyfikacją: 164,3 KM / 376,5 Nm
Po modyfikacji: 191,8 KM / 472,6 Nm
Przed modyfikacją: 164,3 KM / 376,5 Nm
Po modyfikacji: 191,8 KM / 472,6 Nm