Poszukiwane części do J4
Moderator: luk4s7
- wista-wio
- Klubowicz
- Posty: 697
- Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
- Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
jutro będę miał sprawne autko jeszcze tydzień i wyprawa !!! (wczoraj przyszły koszulki rajdowe)
Re: Poszukiwane części do J4
Poszukujesz jeszcze tego licznika?
http://cgi.ebay.de/Toyota-Landcruiser-B ... 1|294%3A50
http://cgi.ebay.de/Toyota-Landcruiser-B ... 1|294%3A50
- wista-wio
- Klubowicz
- Posty: 697
- Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
- Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
tak ...ale nie jestem zarejestrowany w Ebaju , zaraz się postaram zarejestrować ...ot taki poszukiwacz części ze mnie dzięki
- Mandarynka
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sie 2009, 12:17
- Auto: FJ40
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Witam,wista-wio pisze:UFFF....... udało się dostać tą część ba nawet całą skrzynię biegów wraz z reduktorem jutro zacznie się składanka i w tym tygodniu ....jak nic nie wyskoczy jeszcze....
będę jeżdził Kylon bardzo dziękuję za pomoc chłopcy z EXPEDYCJI mają części ale do bęzynowej 4-biegówki , we Wrocławiu znalazłem jeszcze jedną na części ale 40 bezynową z 4 biegową skrzynią... mechanikę sprzedają ale jak to nazwali biżuterie nie czyli (szyby,zegary,zamki no i licznik itp)
pytanie, mozes mi wyslac namiar do tego autko w Wroclawiu ?
oczewiscie na PW
zmienilem wszyskie Lozyska a dalej halasuje masakra.
Nie moge zlokalizowac co jest.
z gory dzieki, pozdrawiam, Carsten
Re: Poszukiwane części do J4
Dużó części można dostać tu:
http://www.fjparts.com/home.htm
http://www.fjparts.com/home.htm
Re: Poszukiwane części do J4
znowu mi coś wpadło przez przypadek w oko:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vhlp21aeoxoe
a nóż, widelec się przyda
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vhlp21aeoxoe
a nóż, widelec się przyda
Re: Poszukiwane części do J4
Jak rozumiem można w tym dziale napisać, jeśli ma się kilka gratów od Fj 40?
Mam: oba mosty, skrzynię biegów ale bez reduktora, aparat zapłonowy, zegary, i parę mało chodliwych drobiazgów
Ponadto kupiłem swego czasu zestaw wspomagania kierownicy do Fj40 ze Stanów. Przyszła do mnie toyotowa pompa wspomagania z jakiejś starej Toyoty, oraz przekładnia kierownicy ze wspomaganiem. Od razu rzuciło mi się jednak w oczy, że należałoby zmienić wąs przekładni na oryginalny oraz wykonać nowe mocowanie przekładni do ramy. Faktycznie ten zestaw jest od jakiejś 40tki ( może od J5 ?). W każdym razie mam taki niesprawdzony, lekko nie pasujący zestaw wspomagania. Aha zapomniałbym. Fjty, które posiadałem miały pojedyńcze koło pasowe na wale a przy wspomaganiu potrzebne byłoby podwójne ( którego nie posiadam i nie otrzymałem razem z zestawem z USA) . W każdym razie mógłbym jakiemuś pasjonatowi ten zestaw odsprzedać. Niestety kosztowało mnie to 700 USD i za tyle mógłbym to sprzedać.
A tu zapraszam do obejrzenia mojej ostatniej Fjtki:
http://www.expedycja.pl/index.php?secti ... 16&art=397" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam: oba mosty, skrzynię biegów ale bez reduktora, aparat zapłonowy, zegary, i parę mało chodliwych drobiazgów
Ponadto kupiłem swego czasu zestaw wspomagania kierownicy do Fj40 ze Stanów. Przyszła do mnie toyotowa pompa wspomagania z jakiejś starej Toyoty, oraz przekładnia kierownicy ze wspomaganiem. Od razu rzuciło mi się jednak w oczy, że należałoby zmienić wąs przekładni na oryginalny oraz wykonać nowe mocowanie przekładni do ramy. Faktycznie ten zestaw jest od jakiejś 40tki ( może od J5 ?). W każdym razie mam taki niesprawdzony, lekko nie pasujący zestaw wspomagania. Aha zapomniałbym. Fjty, które posiadałem miały pojedyńcze koło pasowe na wale a przy wspomaganiu potrzebne byłoby podwójne ( którego nie posiadam i nie otrzymałem razem z zestawem z USA) . W każdym razie mógłbym jakiemuś pasjonatowi ten zestaw odsprzedać. Niestety kosztowało mnie to 700 USD i za tyle mógłbym to sprzedać.
A tu zapraszam do obejrzenia mojej ostatniej Fjtki:
http://www.expedycja.pl/index.php?secti ... 16&art=397" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Poszukiwane części do J4
Adam
Najlepiej wystawić je na giełdzie .
Najlepiej wystawić je na giełdzie .
Re: Poszukiwane części do J4
Chyba muszę tak zrobić bo zbiera mi się coraz więcej gratów od różnych aut. Teraz wypruliśmy wnętrze z mojej 90tki i też nie wiadomo co z tym zrobić. Wystawiłem na allegro i to od złotówki i przez ostatni miesiąc nawet żadnego zapytania nie było. Trudna sprawa sprzedać dziś części.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 17:45
- Auto: BJ40 typ. B 3.0 R4 Diesel 1978r - 76KM; Lexus LX450 4.5 R6 aut. 1996r - 215KM; dwa Lexus-y LS400 4.0 V8 aut. 1993 i 1994r -po 245KM.
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Witam.
Mam nadzieje ze to dzial gieldowy ??? (info od Addamsa). Potrzebuje jeszcze druga ławeczke, boczki drzwiowe 2szt, podlokietnik i pare duzych dzielonych drzwi tylnych ( brakuje mi w nich tylko trzpienia - jezyka dolnego zabezp. drzwi lewych prze otwarciem i zamka z klamka od drzwi prawych ).
Potem szukam na lato drzwi kowbojek na przód jak i tył auta oraz czarnego kpl. soft-topu do niego oraz chromowanych lusterek bocznych ( widziałem na stronie w USA: http://coolfj40.stores.yahoo.net/fj19to19stat1.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) oraz potrzebuje tez ramki wraz z podswietleniem do tylnej tab. rej. i ramki przedniej tablicy rejestracyjnej wraz ze wspornikiem...
Rafal z Bydgoszczy
604-096-133
ray76@op.pl
Mam nadzieje ze to dzial gieldowy ??? (info od Addamsa). Potrzebuje jeszcze druga ławeczke, boczki drzwiowe 2szt, podlokietnik i pare duzych dzielonych drzwi tylnych ( brakuje mi w nich tylko trzpienia - jezyka dolnego zabezp. drzwi lewych prze otwarciem i zamka z klamka od drzwi prawych ).
Potem szukam na lato drzwi kowbojek na przód jak i tył auta oraz czarnego kpl. soft-topu do niego oraz chromowanych lusterek bocznych ( widziałem na stronie w USA: http://coolfj40.stores.yahoo.net/fj19to19stat1.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) oraz potrzebuje tez ramki wraz z podswietleniem do tylnej tab. rej. i ramki przedniej tablicy rejestracyjnej wraz ze wspornikiem...
Rafal z Bydgoszczy
604-096-133
ray76@op.pl
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Nie do końca jest to dział giełdowy- w zamyśle ma on pomagać znaleźć części do swoich skarbeczków, ale konkretną listę potrzebnych rzeczy proponuję umieszczać w "Giełdzie".Ray76 pisze:...
Mam nadzieje ze to dzial gieldowy ??? (info od Addamsa)...
Addams, co Ty człowieka na pastwę modów wysyłasz ?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8450
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Tak uściślając temat hałasu z reduktora - to co kolega wkleił zdjęcia wałka dolnego - to typowa usterka w dieslach (ze względu na silną pulsację momentu obrotowego) jeżdżących taś - tasiem przez dłuuugie kilosy (zaczyna się objawiać tak po 400 tysiach).
Do wymiany są trzy elementy - wałek, przesuwka i koło przełożenia szybkiego. Wałek i przesuwka są dostępne od ręki, bo są identyczne jak w późniejszych modelach, natomiast z kółkiem - trza uważać. Zmieniało się to trochę na przestrzeni czasu (ilość ząbków, nawet w ramach tego samego nominalnego przełożenia redukcyjnego), a i było też kilka przełożeń redukcyjnych (niby szybkie idą 1:1 - ale ilość ząbków jest pochodną przełożenia zredukowanego, ze względu na konstrukcję przekładni).
Dwa - wewnątrz tego kółka jest panewka. W niektórych modelach (chyba z automatami) występuje jako część zamienna, ale zwykle idzie razem z tym kółkiem. Przy nowych tajlach nie ma problema - ale jak się regeneruje stary reduktor (można z kilku poskładać jeden) to trza pamiętać, że ta panewka też jest do wymiany ja - przekładałem z tego drugiego kółka, redukcyjnego - z uwagi na przeciętny czas jazdy przeciętnego auta na reduktorze - jest zwykle jak nówka sztuka )
Do wymiany są trzy elementy - wałek, przesuwka i koło przełożenia szybkiego. Wałek i przesuwka są dostępne od ręki, bo są identyczne jak w późniejszych modelach, natomiast z kółkiem - trza uważać. Zmieniało się to trochę na przestrzeni czasu (ilość ząbków, nawet w ramach tego samego nominalnego przełożenia redukcyjnego), a i było też kilka przełożeń redukcyjnych (niby szybkie idą 1:1 - ale ilość ząbków jest pochodną przełożenia zredukowanego, ze względu na konstrukcję przekładni).
Dwa - wewnątrz tego kółka jest panewka. W niektórych modelach (chyba z automatami) występuje jako część zamienna, ale zwykle idzie razem z tym kółkiem. Przy nowych tajlach nie ma problema - ale jak się regeneruje stary reduktor (można z kilku poskładać jeden) to trza pamiętać, że ta panewka też jest do wymiany ja - przekładałem z tego drugiego kółka, redukcyjnego - z uwagi na przeciętny czas jazdy przeciętnego auta na reduktorze - jest zwykle jak nówka sztuka )
Re: Poszukiwane części do J4
Gdzieś Ty to wkleił kurdebalans?
Re: Poszukiwane części do J4
Szukam , mechanizm wycieraczek lub podpowiedzi z czego będą pasować elementy do jego naprawy (ramię i bolec wycieraczki od strony pasażera)