JurekJerzy23 pisze: Nowa J200 jest autem o jednym z najwyzszych wspolczynnikow bezawaryjnosci
nie fałszuj rzeczywistości !
j200 jest autem o jednym z najwyższych (...) bo JEST W MIARE NOWA !
ile maja najstarsze egzemplarze ? 5 lat ?
Moderator: luk4s7
JurekJerzy23 pisze: Nowa J200 jest autem o jednym z najwyzszych wspolczynnikow bezawaryjnosci
Nie myle sie. J200 jest jednym z najlepiej dopracowanych aut na rynku. To ze jest nowa jest akurat zaleta, bo nie jest jeszcze zmeczona.seburaj pisze:JurekJerzy23 pisze: Nowa J200 jest autem o jednym z najwyzszych wspolczynnikow bezawaryjnosci
nie fałszuj rzeczywistości !
j200 jest autem o jednym z najwyższych (...) bo JEST W MIARE NOWA !
ile maja najstarsze egzemplarze ? 5 lat ?
Ależ ja wcale nie zaprzeczam!Jerzy23 pisze:...obok ciebie przejedzie prosta robocza J200 w dizlu i tylko kurz zostawi
przedmówca miał na myśli brak zjawiska wytrącania się parafiny w filtrze powietrza przy ujemnych temperaturach ?Zaparka pisze:Bo nie ma mrozu i filtry niezatyka.
Jerzy, czy jesteś pewien że jest tam single turbo jak w VDJ7x, bo widziałem takie autko w Polsce VDJ200 GX manual i były dwie turbinkiJerzy23 pisze:Tak.
Pierwszy toyotowski diesel V8. 1VD-FTV, z ta roznica, ze uturbiony tylko jedna turbina a nie dwoma jak wersja na UE. No i z manualna H151F
Żuka i pozostałe robactwo to ja se mogę u szwagra obejrzeć w gablocie pod szpilką. Entomolog amator jest z niego znaczny. I nie katować, a użyć odpowiednio czyli do pracy. Do lansu mam trampki.plum76 pisze:Remik ty sobie Żuka kup do wożenia kręgów a nie katowac chcesz każdą Toyotę.
paweł
Ty mi zawsze skomplikujesz zycie tak jak z ta skrzynia H w HZJ105.Kameleon pisze:Jerzy, czy jesteś pewien że jest tam single turbo jak w VDJ7x, bo widziałem takie autko w Polsce VDJ200 GX manual i były dwie turbinkiJerzy23 pisze:Tak.
Pierwszy toyotowski diesel V8. 1VD-FTV, z ta roznica, ze uturbiony tylko jedna turbina a nie dwoma jak wersja na UE. No i z manualna H151F
Kameleon pisze:Właśnie VDJ200 manual turbo x 2 ma silnik zdławiony do 430Nm ze względu na "wytrzymałość skrzyni biegów H151F i sprzęgła" a Adonis robi z tych silników ponad 360 koni i prawie 800Nm i wszystko działa
Ps Dzięki za przypomnienie o skrzyni H w HZJ105- właśnie mam takie "zadanie domowe" wywalić R+ Part Time i wstawić H+Full Time
Seryjne sprzęgło 300mm wytrzymuje i 600Nm ( np w konwersji na V8 6,5TD), a gdzieś czytałem że nawet do 700NnJerzy23 pisze:i co sprzeglo oraz H151F wytrzymija te 800Nm?
Miałem taki skład H150F+Part Time (HZJ80) a potem przerobiłem to sobie na H150F+Full TimeJerzy23 pisze:Skrzynie H wystepowaly tez z part time 4wd. Zwlaszcza w J8 i wczesnych J10