Witam,
Mam 2 pytanka do Kolegow.
Czy zauwazyliscie zmiany w pracy silnika po dodaniu snorkelka? Mam tu na mysli Safari.
Moze jakies roznice w spalaniu ? ( chociaz i tak spalanie jest akceptowalne w zaleznosci kto jaka ma noge i ile kilogramow ma dodane)
Czy mozna przez caly czas jezdzic z wlotem sierowanym do przodu ( chociaz w instukcji pisze ze przy jezdzie w deszczu lub opadach sniegu mozna ja odwrocic) ?
Tylko po co skoro sa przetloczenia - dreny aby sie pozbywac wody.Czy sprawdzaliscie po deszczu stan komory filtra i sam filter ?
Z gory dzieki za info.
SNORKEL W BENZYNIE V6
Moderator: luk4s7
Re: SNORKEL W BENZYNIE V6
A wiec;
Po zalozenieu snorkela nie zauwazylem drastycznych zmian w spalaniu.
Zrobilem test szczelnosci w sposob opisany na forum.
Zalozylem zwykla reklamowke z marketu i uszczelnilem srebrna tasma.
Obroty silnika spadly do okolo 600- 700 przez okolo 2 minuty ( silnik walczyl o O2 ) a nastepnie nastapil strzal
Kiedy sprawdzilem- reklamowka byla w strzepach - tak ze wsio oki.
Nastepny krok to zrobienie odpowietrzen jak w linku ponizej:
http://www.fjcruiserforums.com/forums/4 ... r-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po zalozenieu snorkela nie zauwazylem drastycznych zmian w spalaniu.
Zrobilem test szczelnosci w sposob opisany na forum.
Zalozylem zwykla reklamowke z marketu i uszczelnilem srebrna tasma.
Obroty silnika spadly do okolo 600- 700 przez okolo 2 minuty ( silnik walczyl o O2 ) a nastepnie nastapil strzal
Kiedy sprawdzilem- reklamowka byla w strzepach - tak ze wsio oki.
Nastepny krok to zrobienie odpowietrzen jak w linku ponizej:
http://www.fjcruiserforums.com/forums/4 ... r-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SNORKEL W BENZYNIE V6
Co prawda v8, jednak duzego znaczenia to nie ma..
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/
Re: SNORKEL W BENZYNIE V6
05bubu, świetna teoria ale zupełnie pozbawiona sensu
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: SNORKEL W BENZYNIE V6
A to dlaczemu?
W moto klasy superbike się często tak robi. Doładowanie dynamiczne. Tyle, że zaczyna to działać od jakichś 180 km/h wzwyż ...
W moto klasy superbike się często tak robi. Doładowanie dynamiczne. Tyle, że zaczyna to działać od jakichś 180 km/h wzwyż ...
Re: SNORKEL W BENZYNIE V6
05bubu pisze:Co prawda v8, jednak duzego znaczenia to nie ma..
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/
Nie tak do konca.
Jezeli chodzi o silinki wolnossace to ma i to duze.
Powinno sie jezdzic skierowanym wlotem do przodu jak mowi instrukcja.
Zreszta u kangorow sama konstrukcja byla katowana w probach zamim go wydali na swiat.
Mozna go odwocic w przypadku opadow sniegu.
Ma dreny tak ze jak latalem w duzym deszczu nic w komorze filtra nie zanalazlem.
Nie wiem czy Twoj V8 made in germany jest zaturbiony czy nie ?
Jezeli jest to nie bedzie to mialo wieszego wplywu ( da sie to pomierzyc labolatoryjnie na hamowni ) ale to juz inne bajka.
Chociaz nawet dodajac kompresor do wolnossaka nie uda sie uzyskac maksymalnej mocy wlasnie za wzgledu na opory przeplywu przez plastikowa trabe.
Niby mala roznica a jednak.
Temat byl walkowany na forum ,dosc jasno zostalo to wyjasnione przez kolegow ( szczegolnie jezeli chodzi o silniki zaplonem samoczynnym).