Serwo w J6

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
eskobar
Posty: 15
Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:34
Auto: HJ60
Kontakt:

Serwo w J6

Post autor: eskobar »

Poszukuję serwa do HJ60 z 85 roku.
Moje jest nieszczelne.
Stawanie na pedale + grawitacja nie wystarczają, o kierownicę trzeba się dodatkowo zapierać.
Mam już nową pompę i teraz szukam puchy.
Czy w innych (młodszych) modelach LC będzie taka sama puszka?
Na fotach w necie identycznie wygląda od LJ70.
Proszę o podpowiedź, gdzie mogę szukać serwa za rozsądną kasę?

Awatar użytkownika
barki
Posty: 31
Rejestracja: 15 lip 2012, 11:09
Auto: HJ 61
Kontakt:

Re: Serwo w J6

Post autor: barki »

pewny jestes ze to serwo?
czasem jak sie wazy plyn hamulcowy tez jest taki objaw (wystarczy zmienic)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8299
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Serwo w J6

Post autor: Rokfor32 »

Powinno spasić z J7. Sprawdź sobie dla pewności średnicę puchy, i układ mocowania pompy. Oba auta mają ten sam typ pompy, młodsze wersje miały już pompy o nieco krótszym skoku, więc skok trzpienia w puszcze servo powinien spasować, nawet jeżeli kształt puchy jest ciut inny.

A - i nie zapomnij se wyregulować luzów - między serwem a pompą, i między pedałem a serwem.

Skontroluj se też przy okazji czy podciśnienie jest prawidłowe - bez niego wspomaganie też słabo działa :wink:

Awatar użytkownika
eskobar
Posty: 15
Rejestracja: 13 wrz 2012, 11:34
Auto: HJ60
Kontakt:

Re: Serwo w J6

Post autor: eskobar »

Rokfor32, masz rację. Pompa hamulcowa w J6 i J7 jest tego samego typu. Sam korpus pompy się różni bo pod innym kątem są wyjścia przewodów hamulcowych ale tłoczki, sprężyny, uszczelki itepe są identyczne. Sprawdziłem po toyotowskich numerach części. Nawet uszczelka/podkładka między puszką a pompą jest ta sama. Skok pompy powinien być zatem taki sam.
Podwoiły mi się zatem szanse na znalezienie serwa.
Mam nadzieję, że jak oryginalnego nie trafię to z J7 zatrybi.

ODPOWIEDZ