Główka mostu napędowego
Moderator: luk4s7
Główka mostu napędowego
Ja mam pecha do tylnego mostu,a tak wszyscy piszą że to most nie do zabicia heavy srewi .
Pojawił się luz pomiędzy wałkiem atakującym a flanszą na wieloklinie,więc szukam nowej główki.
Mam teraz założony most z LSD oraz półosiami odciążonymi.
I tu rodzi się pytanie czy główka od mostu z otwartym dyfrem i z półosiami obciążonymi podejdzie do mojego mostu i moich półosi?
Pojawił się luz pomiędzy wałkiem atakującym a flanszą na wieloklinie,więc szukam nowej główki.
Mam teraz założony most z LSD oraz półosiami odciążonymi.
I tu rodzi się pytanie czy główka od mostu z otwartym dyfrem i z półosiami obciążonymi podejdzie do mojego mostu i moich półosi?
Re: Główka mostu napędowego
nie lepiej kupic w usa nowy wałek i koło talerzowe ? do tego nowa flansza i masz spokój na wieki...
co do dyfra to raczej powinien pasować, choć pewien nie jestem..
były mosty z odkręcanym deklem i te bez, teraz masz pewnie bez.. czy te główki są zamienne, nie wiem...
co do dyfra to raczej powinien pasować, choć pewien nie jestem..
były mosty z odkręcanym deklem i te bez, teraz masz pewnie bez.. czy te główki są zamienne, nie wiem...
Re: Główka mostu napędowego
Też myśle o nowym wałku i talerzu z USA może masz jakiegoś linka
Tak jak piszesz,pierwszy oryginalny most miał dekiel z tyłu ten jest bez
Tak jak piszesz,pierwszy oryginalny most miał dekiel z tyłu ten jest bez
Re: Główka mostu napędowego
Przecież luzy są od tego aby je kasować. Coś wypadło że od razu chcesz kupować graty oprócz łożysk.
Re: Główka mostu napędowego
Kylon,a jak mam skasować luz na wieloklinie pomiędzy wałkiem atakującym a flanszą
Re: Główka mostu napędowego
A to wieloklin na wałku jest uszkodzony Może wystarczy wymienić flanszę.
Re: Główka mostu napędowego
W otwartym moście półosie są łapane na C klipy zaś w zamkniętym nie. Dlatego jedno z drugim nie będzie robić. Wałki z talerzem mogą byś takie same o ile przełożenie będzie się zgadzać. Mechanizm różnicowy będzie już zupełnie inny.
Re: Główka mostu napędowego
tego się obawiałem,dzięki kylon.kylon pisze:W otwartym moście półosie są łapane na C klipy zaś w zamkniętym nie. Dlatego jedno z drugim nie będzie robić. .
Re: Główka mostu napędowego
Esti, a u mnie w piwnicy dwie główki mostów od HJ leżą... i półosie... i wały... i skrzynia...
Re: Główka mostu napędowego
rozumiem że przełożenie masz seryjne 3.70:1 ?
http://www.yukongear.com/ProductDetails ... rodID=4310" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yukongear.com/ProductDetails ... rodID=4310" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Główka mostu napędowego
dokładnie tak 3.70,
rozumiem że wałek jak i talerz jest taki sam dla dyfru z lsd i bez
rozumiem że wałek jak i talerz jest taki sam dla dyfru z lsd i bez
Re: Główka mostu napędowego
według mnie tak
może się jeszcze Kylon potwierdzi...
może się jeszcze Kylon potwierdzi...
Re: Główka mostu napędowego
Czy auto ma LSD czy nie nie ma to znaczenia. Upierdliwe jest ustawianie luzów bo trzeba mieć milion podkładek regulacyjnych. I teraz najważniejsze. Stare wersje były właśnie regulowane podkładkami. W Toyocie chyba serwisy tego nie ogarniały i nowe wałki są już z tulejami rozprężnymi ale przy tym trzeba kupić inną flanszę. Trzeba dokładnie sprawdzić jaki jest wałek żeby nie popadać w kolejne koszta.
Re: Główka mostu napędowego
I jak Emil, wykombinowałeś coś ?
Re: Główka mostu napędowego
Ponieważ luz jest ledwie wyczuwalny pomału szukam kompletnej główki z mostu z półosiami odciążonymi.
Jak nic nie znajdę w przeciągu miesiąca to mam dwa wyjścia:
-znaleźć główkę z półosiami obciążonymi (z tym nie ma problemu)i przełożyć wałek i talerz do mojej główki z lsd,lub
-kupić nowy wałek,talerz i flanszę z hameryki i złożyć wszystko do kupy
poczekamy zobaczymy
Jak nic nie znajdę w przeciągu miesiąca to mam dwa wyjścia:
-znaleźć główkę z półosiami obciążonymi (z tym nie ma problemu)i przełożyć wałek i talerz do mojej główki z lsd,lub
-kupić nowy wałek,talerz i flanszę z hameryki i złożyć wszystko do kupy
poczekamy zobaczymy