Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 20 paź 2018, 15:31
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 01 wrz 2010, 13:15 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2007, 3:24
Posty: 970
Lokalizacja: Kobyłka
Auto: HDJ 100
Cooder pisze:
mopar pisze:
kylon pisze:
Ten sam olej w jednej i drugiej skrzyni - gęsty


"gesty " w kontekscie postu coodera, czyli nie rozgrzany , ktory kompensyje luz , dlatego dopiero po rozgrzaniu skrzynia chalasuje.....


Ot, mądrego to i posłuchać warto! :lol: Brzmi w sumie logicznie, tylko co teraz? Mam ci ja skrzynię w porządku, czy też nie? Jest to do usunięcia? Trzeba się w ogóle tym przejmować? Przyznam, że po rozgrzaniu brzmi tak, jakby trzeba się było tym zająć :?


jesli wczesniej nie byla glosna , to jezdzic i sie nie przejmowac. jest to do usuniecia , tyle , ze droga to i czasochlonna operacja.....
czy rozgrzana , na biegu jalowym po wcisnieciu sprzegla cichnie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 wrz 2010, 13:49 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2008, 10:38
Posty: 1567
Lokalizacja: z lasu
Auto: piechotą
mopar pisze:
jesli wczesniej nie byla glosna , to jezdzic i sie nie przejmowac. jest to do usuniecia , tyle , ze droga to i czasochlonna operacja.....


Wcześniej była absolutnie cicha, na zimno, jak i na gorąco.

mopar pisze:
czy rozgrzana , na biegu jalowym po wcisnieciu sprzegla cichnie?


?? Pewnie, że cichnie. Przecież po wciśnięciu sprzęgła nic w skrzyni nie pracuje?

Jeszcze raz. Na gorąco mam taką sytuację: reduktor na N, skrzynia na luzie, puszczam sprzęgło - pojawia się bardzo lekkie terkotanie. Po wrzuceniu biegów 1-3. to samo, nic ciszej, nic głośniej. Na 4. biegu wyraźny stukot :?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 wrz 2010, 17:25 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2007, 3:24
Posty: 970
Lokalizacja: Kobyłka
Auto: HDJ 100
Chodziło mi o to, czy przy delikatnym wciskaniu sprzęgła cichnie....zmiana naprężenia....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 wrz 2010, 10:04 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:30
Posty: 1399
Lokalizacja: Docklands UK
Auto: HJ60 2H turbo
Ja tylko szybko o silniku H2 .
Sprawdziłem forum toyoty w uk i koleś napisał że jego silnik zrobił już 800.000 mil to jest 1.280.000 km. :shock:
więc ten silnik jest nie do zabicia. :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 wrz 2010, 18:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 16:22
Posty: 91
Lokalizacja: łękawica
Auto: HJ60
kupujac HJ60/61 duzo czytalem o tym aucie ale nie bardzo wiedzialem co sprawdzac 8) mimo to jestem narazie zadowolony,to co zauwazylem to:
blaszka robiona,gdzie niegdziw wykwity(da sie przezyc) rama moze byc,
-silnik(2H) pracuje dobrze przejehalem okolo1000kola i sie buja
-elektryka wstawilem 2 bezpieczniczki i mam awaryjne i klakson(nie bylo)
-hamulce robione byly.poprawilem twardy przewod z przodu dzilalaja dobrze(warto sprawdzic przed zakupem).
-tylna klapa skorodowana,brak oryginalnego podswietlenia tablicy
ogolnie z kazdym dniem zadowolenie rośnie!!!!szok takie wiekowe auto a tak daje rade!!!
pozdrawiam HJowiczów:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 sie 2013, 15:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:19
Posty: 362
Lokalizacja: Vilnius
Auto: exHJ60, HDJ80, HDJ100,TLC120
a tu na co patszyc ? :) http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-l ... 67484.html

cena faina, ale i odnowiona kapitalnei , lux...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 lis 2017, 20:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014, 20:35
Posty: 28
Jak ktos szuka 60tki to myślę, że warto rzucić okiem na to ogłoszenie, zadbana wersja:
https://www.olx.pl/oferta/czolg-4-0-die ... pMQC5.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 lis 2017, 23:59 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 6:52
Posty: 1859
Lokalizacja: lublin/Wrocław
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
typ nadwozia dyskwalifikuje auto


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 lis 2017, 0:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1124
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
kpeugeot pisze:
typ nadwozia dyskwalifikuje auto
To jest jakiś obrzyn?

--
Paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 lis 2017, 9:55 
Offline

Rejestracja: 05 lut 2009, 21:58
Posty: 1177
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: HDJ 80
Po opisie brać w ciemno. Ja pierdoole, jak można było tak zjebać kanapowóz, w imię czego? kilku groszy do odliczenia z paliwa ?.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 lis 2017, 9:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2014, 20:35
Posty: 28
Dobra cena:
http://www.autoscout24.pl/offers/-333726609


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group