HJ 61 do zera i od zera!!!
Moderator: luk4s7
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Nie były kupowane w ASO więc dużo taniej .
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
A - to co inne ...
- LeszekSodoma
- Posty: 356
- Rejestracja: 30 sty 2012, 20:06
- Auto: wcze?niej :Gaz67b ,Gaz63sanitarka ,Aro, teraz hj 60turbo 609 328 162.
- Kontakt:
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Krzysiu zatkało mnie (pozytywnie )
- LeszekSodoma
- Posty: 356
- Rejestracja: 30 sty 2012, 20:06
- Auto: wcze?niej :Gaz67b ,Gaz63sanitarka ,Aro, teraz hj 60turbo 609 328 162.
- Kontakt:
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Krzysiek ścianę czołową miałeś w tak dobrym stanie ,czy kupowałeś nową ,bo moja dokładnie składa się z trzech części .
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Przeznaczenie? hm chyba da się nim jeździć- tak myślę, zwyczajnie na co dzień , może jakieś górki? a jak wszystko się dotrze to może gdzieś dalejjezus pisze:Nie jestem zwolennikiem pieszczenia autka....ale widać że mechanik jest pedantyczny a właściciel worki szelestów wydaje . Jakie przeznaczenia będzie miała toyka po zakończeniu tej odbudowy.
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Ścianka rzeczywiście nie była taka zła, teraz malujemy i zobaczymy co uda się zepsuć co do palety z gratami to poślę info na tel.LeszekSodoma pisze:Krzysiek ścianę czołową miałeś w tak dobrym stanie ,czy kupowałeś nową ,bo moja dokładnie składa się z trzech części .
Cześć
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
To może podpytam jak ugryźć montaż sprężarki klimy do bloku- a konkretnie gdzie zdobyć podstawę?Rokfor32 pisze:Szczególnie te końcówki z numerami oem toyoty ... Zazdraszczam. Budżetu ...
Szkoda że nie podpytałeś - te końcówki - identyczne - idzie kupić sporo taniej, niż przez aso toyoty. Dokładnie te same, produkcji denso - ino w pudełku z napisem denso - zamiast toyota ...
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
W Australii?
Poszukaj na ebayu, w tamtych okolicach sporo J6 miało montowaną klimę.
Poszukaj na ebayu, w tamtych okolicach sporo J6 miało montowaną klimę.
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
I to jest jedyny słuszny kierunek....phuf1 pisze:Przeznaczenie? hm chyba da się nim jeździć- tak myślę, zwyczajnie na co dzień , może jakieś górki? a jak wszystko się dotrze to może gdzieś dalejjezus pisze:Nie jestem zwolennikiem pieszczenia autka....ale widać że mechanik jest pedantyczny a właściciel worki szelestów wydaje . Jakie przeznaczenia będzie miała toyka po zakończeniu tej odbudowy.
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Witam po małej przerwie- remont trwa, idzie opornie ale już się przyzwyczaiłem i pod koniec nie chcę czegoś w pośpiechu zawalić- więc CIERPLIWOŚCI!!!!!! jest mi bardzo potrzebna a do cierpliwych nie należę.
Teraz napotykamy różne niespodzianki o których nie będę się rozpisywał, ale może ktoś mi podpowie gdzie zdobyć do tylnych lewych drzwi podnośnik do szyby z silnikiem!!!!! ?? / OZŁOCĘ GOŚCIA/ nie było podnośnika tylko jakiś cholerny kij ze styropianem. Nawet jeśli silnik byłby spalony to sobie poradzę.
Teraz napotykamy różne niespodzianki o których nie będę się rozpisywał, ale może ktoś mi podpowie gdzie zdobyć do tylnych lewych drzwi podnośnik do szyby z silnikiem!!!!! ?? / OZŁOCĘ GOŚCIA/ nie było podnośnika tylko jakiś cholerny kij ze styropianem. Nawet jeśli silnik byłby spalony to sobie poradzę.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Ciężko będzie. Możesz spróbować zaadoptować mechanizm z 4R na przykład - są łatwiej dostępne, a różnice w budowie niewielkie. Tyle ze silnik na 12V - więc sam silnik przydał by się inny - albo kumaty szpec od przezwajania, bo zmiana na 24V jest technicznie wykonalna - ale niezbyt łatwa, niestety.
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Witam. Podpowiedz z jakiego roku 4R bo się różnią, będę wdzięczny. Jeszcze jedno,mam kłopot z układem paliwowym, zrobiłem 1500 zdjęć przy rozbiórce lecz nie zrobiłem zdjęcia rurki dziwnie powyginanej zamontowanej w poprzek baku, na żadnym ze schematów nie znalazłem tego jak i gdzie ją podłączyć. Zrobiliśmy już nową z miedzi i nie wiadomo gdzie podłączyć. Może wiesz kto ma HJ 61 na śląsku bo "Proto" czyli Kamil z Katowic już sprzedał , może masz jakieś zdjęcia jak to coś podłączyć? Wiem że można ominąć tą dziwną rurkę- ale ma być wszystko jak w oryginale.Rokfor32 pisze:Ciężko będzie. Możesz spróbować zaadoptować mechanizm z 4R na przykład - są łatwiej dostępne, a różnice w budowie niewielkie. Tyle ze silnik na 12V - więc sam silnik przydał by się inny - albo kumaty szpec od przezwajania, bo zmiana na 24V jest technicznie wykonalna - ale niezbyt łatwa, niestety.
Pozdrawiam Krzysztof z Ustronia.
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Prześlij zdjęcie tej rurki.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Ale - ta rurka to na zewnątrz baku? bo sobie takowej nie przypominam w J6 ... Zrób fotę tego co masz teraz, to łatwiej będzie rozeznać sprawę. W sensie - skąd ona ma teoretycznie iść. Generalnie - zbiornik ma dwie podstawowe rurki, czyli zasilanie i powrót paliwa, ale one obie mają iść wlutowane w mały dekielek. Starsze wersje LC miały tylko jedną rurkę w dekielku, do zasysania paliwa, a powrót był wpinany tuz przed pompę - możliwe więc że ktoś zapodał starszy zbiornik, i zakombinował z rurką powrotną, bo ori w delkielku jej po prostu nie miał. Spotkałem już takie zjawisko w BJ75.
Pozostałe rurki - to odpowietrzenie zbiornika, i są umieszczone wewnątrz w czterech narożach, i wyprowadzone w pobliżu rury wlewowej.
Co do szyb - 4r drugiej generacji - ale także cokolwiek toyotowego z lat przed '00. Corolka, carina. Mechanizm oparty na identycznej filozofii działania - ale drobne różnice wynikające z kształtu drzwi, a więc różnice w ułożeniu śrub mocujących podstawę silnika, czy różnice w długości ramienia. Ważne - żeby to był mechanizm z czterodrzwiowego auta, i z tylnych drzwi - te z przednich sa bardziej rozbudowane, bo szyba większa.
Pozostałe rurki - to odpowietrzenie zbiornika, i są umieszczone wewnątrz w czterech narożach, i wyprowadzone w pobliżu rury wlewowej.
Co do szyb - 4r drugiej generacji - ale także cokolwiek toyotowego z lat przed '00. Corolka, carina. Mechanizm oparty na identycznej filozofii działania - ale drobne różnice wynikające z kształtu drzwi, a więc różnice w ułożeniu śrub mocujących podstawę silnika, czy różnice w długości ramienia. Ważne - żeby to był mechanizm z czterodrzwiowego auta, i z tylnych drzwi - te z przednich sa bardziej rozbudowane, bo szyba większa.
Re: HJ 61 do zera i od zera!!!
Jutro zrobię zdjęcie. Jest taki wątek na forum j6 i tam gość ma podobny problem ale temat nie dokończony, tytuł "układ paliwowy hj60.