Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 12 gru 2018, 2:19
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 20 wrz 2012, 20:16 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5831
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
W papierach '81.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 wrz 2012, 23:02 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Rokfor no nie mów, że będzie w czterdziestce to plasticzane ustrojstwo obok kierownicy z J7?!?! Dawaj fotkie bo zara tam jadę i ratuję przed profanacją. A interesuje mnie to rozwiązanie bo pasowało by mieć wycieraczki przy kierownicy a nie na środku deski. No ale bez plastiku.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 7:54 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5831
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Całość idzie, inaczej nie da się ukryć bebechów. Znaczy kolumna wraz z plastikami osłaniającymi stacyjkę i przełączniki. Mi chodziło o dźwigienki, ale też o system tilt whell, czyli możliwość regulacji wysokości.

Jak dokończę mocowanie to porobię foty.

A - w ramach ciekawostki - kable do stacyjki mają te same kolory (w J7 jest jeden więcej ale nie sprawdzałem jeszcze do czego). Piny te same, wystarczyło zapiąć szerszą wtyczkę na wiązkę J4 (Ori jest czteropinowa, w J7 sześcio - ten zbędny kabelek jest od strony stacyjki, więc układ działa jak było ori w J4).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 7:58 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5831
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
ps. Jak chcesz taka kolumnę z delikatniejszym plastikiem (w sensie mniejszym) i z wszystkimi przełącznikami - to mam taką ze starego 4R - jest bez regulacji wysokości, więc ustrojstwo pod plastikami mniejsze. Ale dźwigienka wycieraczek nie ma opcji czasówki. Co bez modułu sterującego i tak jest bez znaczenia ... :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 8:15 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Przyślij mi Rokfor fotkę tej delikatniejszej wersji na maila (masz). Opcja czasówki to rozumiem płynna regulacja potencjometrem- zbędna. Dzięki za pomysł :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 12:37 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5831
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Nie płynna regulacja, tylko jedna z pozycji na dźwigience - stała wartość czasówki, bez regulacji.

Mam nadzieję, że mam jeszcze tą kolumnę, bo coś mi kołacze, że się ktoś o to pytał lat temu parę :wink: Grzebnę w rupieciach i dam znać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 16:23 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1503
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
witam
Rokfor w końcu coś sie ruszyło widzę.
Tak przy okazji od wczoraj mama wolne na długie 9 miesięcy wiec spodziewaj się mnie tam wkrótce.
Paweł

ps:
kombinuj Mistrzu bo trzeciego auta juz nie bede kupował aby jedno powstało.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 17:53 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Rokfor, pokój szykuj dla audytora :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 wrz 2012, 20:10 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5831
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
No jeden dyżurny pokój zawsze mam ... :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2017, 18:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 20:26
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ40 1979 rok
Witam
Potrzebuję życzliwej pomocy światłych ludzi albo żeby mnie ktoś porządnie opieprzył tłumacząc co robię nie halo.
Poczytałem ten watek i postanowiłem przeszczepić tarcze z LJ70 do swojego BJ40 z 1979 roku.
Tak się złożyło że będący członkiem forum Mazur zechciał mi sprzedać komplecik zwrotnicowy, z samochodu LJ70 z 1988 roku. No i mam no i doooooopa
z tego co wywnioskowałem trzeba przełożyć sworznie zwrotnic od BJ40 ale toto nie pasuje :(\
Zachować tych z LJ70 nie sposób bo są trzy wąscy zamiast dwóch a przy tym wyglądają na dłuższe, a gdzieś tam mądry człowiek napisał że jeszcze stożki przegubów mają inne średnice.
Wygląda to tak Obrazek
cos obrazki nie działaj to będzie link do fotek http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/q19911IWIKuES2B_N_SaY9Il8yFlfg

Czy ktoś bardziej ogarnięty ode mnie mógłby to skomentować?
PZDR
MMA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2017, 20:13 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15274
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Zwrotnice też musisz zmienić. Zmieniasz wszystko co jest zamontowane na kulę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2017, 20:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 20:26
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ40 1979 rok
To tak ale co z wąsami? są trzy winny być 2, i są chyba dłuższe (na pewno inaczej ukształtowane), a stożki w końcówkach drążków są te same? chyba sam pisałeś że inne
Myślałem ze sie przekłada wąsy i sworznie zwrotnic z BJtowych i gitara ale sie nie da :(
MMA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2017, 20:45 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15274
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Nie. Musi iść z wąsami i nie pamiętam czy zmienia się końcówkę. Coś chyba zmienialiśmy. Dwa wąsy łączą koła ze sobą a trzeci idzie do tego rozdzielacza w rogu ramy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2017, 20:48 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15274
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
W poniedziałek mogę porobić Ci fotki jak to powinno iść. Zestaw zwrotnicy musi być od LJ70 przed 90 rokiem. Zaciski te małe z dwoma średnicami tłoczków.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sty 2017, 20:50 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15274
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Rok temu robiliśmy to w FJ45 i nie pamiętam jakichkolwiek schodów.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group