Poszukiwane części do J4

Moderator: luk4s7

bielik1
Posty: 13
Rejestracja: 21 sie 2013, 16:54

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: bielik1 »

Witam was jestem nowy poszukuje szybki narożnikowej do fj45 picup 1980 i mam pytanie czy ktoś z was wie czy one są takie same w fj40 i czy różnią się wymiarami w zależności od roku.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: kylon »

Taka sama. W rocznikach z wczesnych lat siedemdziesiątych była inna.

bielik1
Posty: 13
Rejestracja: 21 sie 2013, 16:54

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: bielik1 »

Witaj dzięki za szybką odpowiedz teraz siostra może mi to zamówić jeszcze raz dzięki.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: Rokfor32 »

Taka szybka nam została z przebudowy Pałowej J4. Pisz do @plum76

bielik1
Posty: 13
Rejestracja: 21 sie 2013, 16:54

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: bielik1 »

Witam a czy mógł byś podać mi pełen adres albo telefon bo nie wiem czy zamawiać u siorki z australi.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: Rokfor32 »

Plum76 jest na tym forum, i chyba codziennie zagląda. pisz do niego na pw.

Jaro
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:50
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: Jaro »

Panowie , może ktoś pomoże szukam do J4 ogranicznika otwierania drzwi 1szt . Sprawa jest na tyle ważna ,że jest to ostatni element który brakuje mi do ukończenia renowacji mojego cacka, pozdrawiam

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: plum76 »

hej
dzis zadzwonil do mnie czlowiek ze ma 2 sztuki a własciwie 1,5 czyli 0.5 na czesci. wspominał o mechanice i blacharce. zadzwon i popytaj moze ma ogranicznik. tel 669023701 niestety sie nie przedstawil. jest z okolic wrocławia.

Awatar użytkownika
wista-wio
Klubowicz
Posty: 697
Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: wista-wio »

już pytałem chyba wszystkich , którzy mają lub mieli czterdziestki ... ale nie zaszkodzi spytać :oops: szukam wspomagania lierownicy do czterdziestki i :mrgreen: kontrolki hamulca ręcznego i chyba awaryjnych , taka prostokątna podwójna czerwona ...pozdrowionka

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: Rokfor32 »

Wspomaganie ... :wink: W oryginale - taki biały kruk ... :wink:

Jest kila opcji wyrzeźbienia - każda ma jakieś wady, niestety. W czasie najbliższym będę uskuteczniał jedną z takowych opcji dla Piekażowej BJ45 - to opisze co i jak. Ale to nie będzie temat z tych łatwych do powielenia, niestety.

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: plum76 »

Wista lapkę hamulców jest dostepna w Portugalii i wysyłaja bez problemu do PL.
czesc nr: # BJ355OEM tutaj link: http://www.megastore4x4.pt/Catalogo%204 ... trico.html

Awatar użytkownika
wista-wio
Klubowicz
Posty: 697
Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: wista-wio »

[quote="Rokfor32"]Wspomaganie ... :wink: W oryginale - taki biały kruk ... :wink:

:D kruków coraz więcej ... moje dwie mają i to w oryginale , na razie szukam oryginału ... wiem kto ma , ale to straszny dziwak , bardzo trudny gość ... ma chyba wszystkie części do czterdziestek ale mu się nie chce szukać i sprzedawać ... obiecał , że dla mnie w drodze wyjątku poszuka na strychu ...

jeśli chodzi o ,,rzeźbienie,, czy dorabianie , to wszystko można . Kylon mówił mi, że dorabiał - przerabiał z 70 tki , jeśli już będę ,,zmuszony,, to zrobię to tanim kosztem i postaram się zamontować wspomaganie z Lublina ... i tak trzeba przerabiać dopasowywać itd ... a tu przynajmniej mam całość za przysłowiowe grosze ... za przeróbkę i doróbkę tak czy siak muszę zapłacić ... ale i tak zostawię to mojemu mechanikowi , to on będzie musiał zdecydować jak to zrobić , mam to szczęście , że mam jednego z najlepszych :D

Awatar użytkownika
wista-wio
Klubowicz
Posty: 697
Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: wista-wio »

dziękuję Plum ... rzeczywiście jest ... a może wiesz czy w 45 była kontrolka włączenia reduktora , bo w moich 42 z 83 są ale tam jest zupełnie inny kokpik ,, nowoczesny,, :mrgreen:

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: plum76 »

No to zależy od rocznika raczej. Ja mam 1981 roku bez kwadratowej konsoli na desce rozdzielczej i też nie mam kontrolki.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Poszukiwane części do J4

Post autor: Rokfor32 »

W Piekażowej jest plan wykonania tego w sposób niemal bezinwazyjny dla oryginału. Całkiem bezinwazyjnie sie nie da - nawet ori zestaw wymaga np. korekcji długości drążka kiery - ale mój plan przewiduje właściwie niewiele ponad to. Jak się uda, i zadziała - to opisze dokładniej. Jak się nie uda - to wersja alternatywna też jest, i to w kilku opcjach. I też, pierwsza to zmiana minimalna - ale też nie ma pewności czy zadziała jak trzeba, mus jest zweryfikować doświadczalnie.

Sa wersje sprawdzone - ale one wymagają jednak sporej rzeźby ze względu na totalny brak miejsca na fabryczne rozwiązanie rodem z J6 czy J7. W J4 kolizję robi mocowanie lewego aku - i przede wszystkim mocowanie lewego amora. O ile podstawę aku można wyrzeźbić dowolnie fantazyjną - to z mocowaniem amora nic się zrobic nie da sensownie - za duże siły tam działają. Robi sie więc łamany wałek kolumny kiery - tyle że łamany minimum w trzech punktach. A to rozwiązanie wybitnie się mi nie podoba :wink: Dlatemu - najpierw test moich pomysłów ... :mrgreen:

U Pawła i Adama było o tyle łatwiej - że oba auta miały zmieniony przedni zawias na sprężynę - więc to fatalne (dla konwersji) mocowanie fabryczne amora wylatywało - i miejsce na zapodanie systemu z J6/J7 sie robiło.

ODPOWIEDZ