Strona 1 z 1

FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 08:12
autor: kylon
Miłego oglądania :mrgreen:

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 09:25
autor: lucjan
@kylon !
i jeszcze w twoich kolorach, co?

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 09:34
autor: fobos
40-tka spokojnie nie tylko by zjechała z tej ostatniej górki, ale by na nią wjechała ( a jak nie 40-tka, to swoją 70-tką bym to opycił 8) :mrgreen: )

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 09:44
autor: lucjan
istotny niezmiernie jest łącznik między pedałami a kierownicą :mrgreen:

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 11:13
autor: Cobra
On zjeżdżał używając hamulców zamiast reduktora.... 40 tka będzie miała lepsze parametry od Patrola gdy jest krótsza...

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 11:45
autor: sebastian44
Porównanie troche mało obiektywne, powinni porównywać samochody o zbliżonych parametrach..ale dla mnie i tak stare 4x4 sa najlepsze:)

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 12:41
autor: Cobra
Chciałbym zobaczyć tez jakiegoś HZJ krótkiego z silnikiem 4.2 i Patrola krótkiego z silnikiem 4,2... To by było fajne porównanie :)

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 13:13
autor: kylon
Obawiam się, że znam wynik tego porównania :mrgreen:

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 15:54
autor: Cobra
Jak dla mnie Toyka... A ty masz Kylon inne zdanie....?? Co prawda Patrol jest chyba trochę cięższy i szerszy...

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 16:02
autor: kylon
Wystarczy się troszku pokręcić w terenie na kilku imprezach i widać iż Toyota jedzie do przodu, a Patrol do jądra ziemi.

Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia

: 27 lut 2010, 16:09
autor: Cobra
Też mi się tak wydaje :mrgreen:

Ale wolę zapytać eksperta w tej dziedzinie :mrgreen: