Strona 4 z 5

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 08:21
autor: kmiecio
Cicho tutaj, pusto tutaj to ja się pochwalę, wczoraj, dzięki pomocy Kylona, stałem się posiadaczem drugiej FJ-tki - tym razem w pełni sprawnej i odbyłem nią dwustu kilometrową podróż, wrażenia - zaje.....ste, krótka i lekko skacząca z tego względu, faktycznie nawet na małych i wąskich kapciach nie mieści się w koleinach i pływa, w środku głośna, zaś silnik bardzo elastyczny, ciągnie od samego dołu i skutecznie reaguje na gaz, wydobywa z siebie piękne brzmienie. Był ze mną wielki miłośnik jeepa a po przejechaniu się fj-tą ciężko było go z niej wyciągnąć, wspominał że się zakochał i stwierdził że jestem pieprzonym farciarzem.
Ogrzewanie bardzo wydajne aczkolwiek jeszcze nie rozkminiłem jak puścić ciepłe powietrze ze środkowego górnego kanału nagrzewnicy bo jak przesuwałem taką wajchę długą przy niej to mi tylko zimne leciało. Z racji że trochę wyższy jestem od przeciętnego Japończyka to noga na gazie cały czas w powierzy i szybko się męczy ale poduszka pod pupę załatwiła sprawę. W oryginalnych fotelach brakuje mi zagłówków i trochę strach o kręgosłup ale mam nadzieję że gdzieś u kogoś w garażu się znajdą niepotrzebne.
W prowadzeniu bardzo precyzyjna i bezbłędnie reagująca na ruchy kierownicą. Hamulce ku mojemu zaskoczeniu, mimo iż bębnowe, są w stanie skutecznie zatrzymać pojazd (chociaż wymagają jeszcze regulacji).
Prędkość przelotowa to spokojnie 80-100, aczkolwiek bliżej i ponad tej drugiej granicy widać żwawe ruchy wskazówki poziomu spalania.
Podsumowując to wszyscy właściciele 40 wraz ze mną są mocno popaprani że jeżdżą tymi wozami drabiniastymi.

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 08:42
autor: plum76
Witamy w klubie,
Co do nawiewu o którym piszesz to nie kombinuj za dużo bo z niego tylko zimne leci.
Poprosimy o zdjęcia.
Paweł

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 12:30
autor: kmiecio
nie ukrywam że to jest ta
http://www.auta4x4.pl/terenowe-wozy.php?id=213" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko nie tak czyściutka do sprzedaży :twisted:

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 13:28
autor: Addams
Gratuluję Kmiecio!
Ładny egzemplarz :D

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 15:36
autor: plum76
a cóż to za model co nie ma sprzegiełek na przedniej osi?
Automat czy brak?
pawel

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 15:47
autor: kmiecio
dzięki Addams, pewnie na dniach wykonam telefon do Ciebie,
wersja z bębnami z przodu, a półosie spięte na sztywno,
wersja LV-KOW tak przynajmniej tabliczka mówi...

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 17:24
autor: kylon
Fajnie, że się udało ;-)

Re: J4 - okiem użytkownika

: 03 gru 2013, 18:11
autor: Addams
plum76 pisze:a cóż to za model co nie ma sprzegiełek na przedniej osi?
Automat czy brak?
pawel
W paździerzu też nie było sprzęgiełek, na niektórych rynkach mniej oszczędzali paliwo :wink:

Re: J4 - okiem użytkownika

: 05 cze 2015, 20:00
autor: plum76
hej
zostawiam dla potomnych, link gdzie można kupić części czasem już nieosiągalne: https://cityracerllc.shutterfly.com/pictures" onclick="window.open(this.href);return false;

Tanio nie jest niestety.
paweł

Re: J4 - okiem użytkownika

: 17 mar 2016, 08:42
autor: miesisty
Panowie
Pytanie takie trochę z kategorii użytkowanie
Jeśli zmierzycie odległość krawędzi błotnika od ziemi, tak na wysokości osi koła, z przodu i z tyłu to jaka jest różnica wysokości? Chodzi mi o złapanie właściwego poziomu auta. U mnie jest 6 cm i chyba to za dużo co nieco?
MMA

Re: J4 - okiem użytkownika

: 17 mar 2016, 10:56
autor: plum76
pokaże zdjęcie to ocenimy. Ja bym patrzył raczej na krawędź dachu aby była równolegle do ziemi a nie po błotnikach.
Ja u siebie zmieniałem sprężyny z tyłu na wyższe aby wypoziomować auto. Problem w tym że nie w każdym modelu są sprężyny :mrgreen: .

Re: J4 - okiem użytkownika

: 17 mar 2016, 15:05
autor: miesisty
Stoi tak
Obrazek
ale z obrazka niewiele wynika. zakładając że na obwodu osiach są te same koła to różnica odległości błotnika od ziemi z przodu i z tyłu winna dać info czy jest poziom czy nie
MMA

Re: J4 - okiem użytkownika

: 17 mar 2016, 15:17
autor: Rokfor32
Nie - ponieważ fabrycznie ta wysokość jest różna. J4, J7 zresztą też, ma więcej miejsca w przednim nadkolu niż tylnym.

Poziomość auta mierzy sie do progów, a nie nadkoli.

Re: J4 - okiem użytkownika

: 17 mar 2016, 16:13
autor: luk4s7
miesisty pisze:Stoi tak
Fota nie robi...

Re: J4 - okiem użytkownika

: 17 mar 2016, 22:52
autor: miesisty
Obrazek

Moze tera zafunguje

No więc właśnie, pytanie nie brzmiało czy nadkola winny być na jednym poziomie, ani ile sa nad gruntem tylko jak jest rużnica wysokosci przy takich samych kołach na obydwu osiach :D
A czy promiar jest Na progach, na końcach ramy czy do rynienki to loooz byle mierzyc w gym samym miejscu
MMA