Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lip 2018, 19:42
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 03 gru 2013, 9:21 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 17:30
Posty: 358
Lokalizacja: świdnik
Auto: TOYTOYOWE szaleństwo :)
Cicho tutaj, pusto tutaj to ja się pochwalę, wczoraj, dzięki pomocy Kylona, stałem się posiadaczem drugiej FJ-tki - tym razem w pełni sprawnej i odbyłem nią dwustu kilometrową podróż, wrażenia - zaje.....ste, krótka i lekko skacząca z tego względu, faktycznie nawet na małych i wąskich kapciach nie mieści się w koleinach i pływa, w środku głośna, zaś silnik bardzo elastyczny, ciągnie od samego dołu i skutecznie reaguje na gaz, wydobywa z siebie piękne brzmienie. Był ze mną wielki miłośnik jeepa a po przejechaniu się fj-tą ciężko było go z niej wyciągnąć, wspominał że się zakochał i stwierdził że jestem pieprzonym farciarzem.
Ogrzewanie bardzo wydajne aczkolwiek jeszcze nie rozkminiłem jak puścić ciepłe powietrze ze środkowego górnego kanału nagrzewnicy bo jak przesuwałem taką wajchę długą przy niej to mi tylko zimne leciało. Z racji że trochę wyższy jestem od przeciętnego Japończyka to noga na gazie cały czas w powierzy i szybko się męczy ale poduszka pod pupę załatwiła sprawę. W oryginalnych fotelach brakuje mi zagłówków i trochę strach o kręgosłup ale mam nadzieję że gdzieś u kogoś w garażu się znajdą niepotrzebne.
W prowadzeniu bardzo precyzyjna i bezbłędnie reagująca na ruchy kierownicą. Hamulce ku mojemu zaskoczeniu, mimo iż bębnowe, są w stanie skutecznie zatrzymać pojazd (chociaż wymagają jeszcze regulacji).
Prędkość przelotowa to spokojnie 80-100, aczkolwiek bliżej i ponad tej drugiej granicy widać żwawe ruchy wskazówki poziomu spalania.
Podsumowując to wszyscy właściciele 40 wraz ze mną są mocno popaprani że jeżdżą tymi wozami drabiniastymi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 9:42 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1379
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
Witamy w klubie,
Co do nawiewu o którym piszesz to nie kombinuj za dużo bo z niego tylko zimne leci.
Poprosimy o zdjęcia.
Paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 13:30 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 17:30
Posty: 358
Lokalizacja: świdnik
Auto: TOYTOYOWE szaleństwo :)
nie ukrywam że to jest ta
http://www.auta4x4.pl/terenowe-wozy.php?id=213
tylko nie tak czyściutka do sprzedaży :twisted:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 14:28 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Gratuluję Kmiecio!
Ładny egzemplarz :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 16:36 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1379
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
a cóż to za model co nie ma sprzegiełek na przedniej osi?
Automat czy brak?
pawel


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 16:47 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 17:30
Posty: 358
Lokalizacja: świdnik
Auto: TOYTOYOWE szaleństwo :)
dzięki Addams, pewnie na dniach wykonam telefon do Ciebie,
wersja z bębnami z przodu, a półosie spięte na sztywno,
wersja LV-KOW tak przynajmniej tabliczka mówi...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 18:24 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14899
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Fajnie, że się udało ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 gru 2013, 19:11 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
plum76 pisze:
a cóż to za model co nie ma sprzegiełek na przedniej osi?
Automat czy brak?
pawel

W paździerzu też nie było sprzęgiełek, na niektórych rynkach mniej oszczędzali paliwo :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 cze 2015, 20:00 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1379
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
hej
zostawiam dla potomnych, link gdzie można kupić części czasem już nieosiągalne: https://cityracerllc.shutterfly.com/pictures

Tanio nie jest niestety.
paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 mar 2016, 9:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 20:26
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ40 1979 rok
Panowie
Pytanie takie trochę z kategorii użytkowanie
Jeśli zmierzycie odległość krawędzi błotnika od ziemi, tak na wysokości osi koła, z przodu i z tyłu to jaka jest różnica wysokości? Chodzi mi o złapanie właściwego poziomu auta. U mnie jest 6 cm i chyba to za dużo co nieco?
MMA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 mar 2016, 11:56 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1379
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
pokaże zdjęcie to ocenimy. Ja bym patrzył raczej na krawędź dachu aby była równolegle do ziemi a nie po błotnikach.
Ja u siebie zmieniałem sprężyny z tyłu na wyższe aby wypoziomować auto. Problem w tym że nie w każdym modelu są sprężyny :mrgreen: .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 mar 2016, 16:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 20:26
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ40 1979 rok
Stoi tak
Obrazek
ale z obrazka niewiele wynika. zakładając że na obwodu osiach są te same koła to różnica odległości błotnika od ziemi z przodu i z tyłu winna dać info czy jest poziom czy nie
MMA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 mar 2016, 16:17 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5560
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Nie - ponieważ fabrycznie ta wysokość jest różna. J4, J7 zresztą też, ma więcej miejsca w przednim nadkolu niż tylnym.

Poziomość auta mierzy sie do progów, a nie nadkoli.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 mar 2016, 17:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 1784
Lokalizacja:
Auto: KZJ95
miesisty pisze:
Stoi tak

Fota nie robi...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 mar 2016, 23:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2016, 20:26
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ40 1979 rok
Obrazek

Moze tera zafunguje

No więc właśnie, pytanie nie brzmiało czy nadkola winny być na jednym poziomie, ani ile sa nad gruntem tylko jak jest rużnica wysokosci przy takich samych kołach na obydwu osiach :D
A czy promiar jest Na progach, na końcach ramy czy do rynienki to loooz byle mierzyc w gym samym miejscu
MMA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group