Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 25 kwie 2019, 19:44
www.mtmprofi.pl.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 24 cze 2010, 21:33 
Offline

Rejestracja: 24 cze 2010, 17:04
Posty: 6
Lokalizacja: Puck
Auto: BJ40
Ta pompa wygląda dokładnie tak


Załączniki:
1_d6ac70fcab2a.jpg
1_d6ac70fcab2a.jpg [ 29.99 KiB | Przeglądany 2290 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 cze 2010, 21:49 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15549
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Zgadza się tylko jest czarna (ta z IC). Na zdjęciu jest oryginalny Aisin.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 cze 2010, 21:55 
Offline

Rejestracja: 24 cze 2010, 17:04
Posty: 6
Lokalizacja: Puck
Auto: BJ40
Miałem to na myśli, że taką mam zamontowaną w swojej BJ40. Jest czarna i posiada napis Aisin.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 cze 2010, 22:09 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15549
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Kolor nie ma znaczenia. Chodzi raczej o firmę. Taniocha z IC też jakiś czas podziała :wink: .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 cze 2010, 12:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3853
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
to u mnie Kylonowa ekipa przerabiała z przodu bębny na tarcze- powiem tak: absolutnie nie warto bawić się w regenerację bębnów, kupić kompletne zwrotnice z tarczami od LJ70 przed 90 rokiem (jakieś 500 zł), zestawy uszczelniające i naprawcze są takie same, przełożyć przykręcany wąs od drążka kierowniczego i hula jak trzeba. Jakość hamowania nieporównywalna, szczególnie w mokrym, nie ściąga, super poprostu. Pompa tak jak pisze Kylon daje radę bez kłopotów.
Dodam, że wcześniej zregenerowałem tłoczki i bębny orginalnymi zestawami toyotowymi- starczyło na chwilę, do pierwszego błotka... Potem hamowała jak chciała.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 mar 2019, 19:08 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
witam
Mam pytanko rozebrałem w fj40 cały układ hamulcowy nie zrobiłem żadnej dokumentacji bo przecież to banał:) a teraz jak składam mam wątpliwości:
do tyłu idą dwa kabelki do korektora hamowania, no trzy, ale jeden z korektora idzie do hamulców na tył, a dwa pozostałe idą do rozgałęźnika na przodzie i teraz pytanie czy te dwa maja znaczenie gdzie są wkręcone? to pierwsze pytanie
a drugie: czy te dwa kable z tylu idą w jedno miejsce czy jeden idzie do rozgałęziacza połączonego z przodem a drugi bezpośrednio do pompy?

poniżej poglądowe zdjęcie:


Załączniki:
IMG_20190326_201407 (1).jpg
IMG_20190326_201407 (1).jpg [ 27.16 KiB | Przeglądany 361 razy ]
IMG_20190326_201356.jpg
IMG_20190326_201356.jpg [ 24.33 KiB | Przeglądany 361 razy ]
IMG_20190326_201422.jpg
IMG_20190326_201422.jpg [ 28.54 KiB | Przeglądany 363 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group