Czy ktoś z Forumowiczów miał okazję pojeździć na któryś z tytułowych modeli?
Mam możliwość założenia obu typów tylko który bardziej pode mnie...
Większość jeżdżę po asfalcie,ale zdarza się w moim górskim rejonie pojechać na skróty ze względu na np.weekendowe korki.
Wiem,że Conti4x4Contact są zalecane przez producenta ca.(%) 90/10 asfalt/offroad (podobnie jak Micheliny Latitude Tour HP),natomiast ContiCrossContact już odpowiednio 70/30...
Nie wiem,czy nie "zaryzykować" i założyć Cross-ów,bo coś czuję,że mogą bardziej się przydać
Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
Moderator: luk4s7
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
A tak z ciekawości zapytam w jakim rozmiarze chcesz je założyć? Bo jeżeli jakąś 17 to wyboru raczej nie ma.
Re: Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
Muszę się trzymać 18" ze względu na KDSS,więc oba produkty muszą być w rozmiarze 265/60R18.consigliero pisze:A tak z ciekawości zapytam w jakim rozmiarze chcesz je założyć? Bo jeżeli jakąś 17 to wyboru raczej nie ma.
"Cross" są dostępne o nośności 110 i indeksie T,a "4x4" również 110 ale indeksach H lub V.
Re: Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
Ja mam na swojej Ravce CrossContact LX. Też powinienem mieć indeks H, ale mam T bo w moim rozmiarze (225/65r17) H nie jest dostępny w tych oponkach . Teraz zaczyna się drugi sezon jak na nich jeżdżę i jestem całkowicie zadowolony. Są ciche, nawet przy autostradowych prędkościach, na pewno cichsze niż Yoko Geolander G91A które miałem oryginalnie. W deszczu też się dobrze trzymają. W lajtowym terenie dają radę (jak na szosówki), czy lepiej od Conti 4x4 nie wiem bo na tamtych nie jeździłem. Ogółem jestem z nich całkowicie zadowolony i polecam.
Re: Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
gladki96 pisze:Ja mam na swojej Ravce CrossContact LX. Też powinienem mieć indeks H, ale mam T bo w moim rozmiarze (225/65r17) H nie jest dostępny w tych oponkach . Teraz zaczyna się drugi sezon jak na nich jeżdżę i jestem całkowicie zadowolony. Są ciche, nawet przy autostradowych prędkościach, na pewno cichsze niż Yoko Geolander G91A które miałem oryginalnie. W deszczu też się dobrze trzymają. W lajtowym terenie dają radę, czy lepiej od Conti 4x4 nie wiem bo na tamtych nie jeździłem. Ogółem jestem z nich całkowicie zadowolony i polecam.
Re: Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
Continentale z zasady chyba są żywotne,bo z różnych źródeł słyszę,że ludzie wymieniają właśnie na Conti - ale głównie w autach osobowych. Dlatego pytam,bo nie wiem,czy w terenowych są też trwałe... No ale w sumie jeśli dobry koncern to chyba w całej gamie produktów...
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Conti4x4Contact vs ContiCrossContact LX
ludzie wymieniają na conti w osobowych nie ze względu na trwałość ale jakość opony i jej przyczepność
na rożnych oponach jeździłem ale conti premium to wg mnie jedna z najlepszych opon do osobówki w standardowym rozmiarze, a że autem jeździ żona z córkami to wolę oponę miękką ale dobrze hamująca niż trwałą,
a do suva to bym brał jednak oponę bardziej na szosę, w terenie aż takiej różnicy nie będzie a na asfalcie na pewno większa
ps. ja w osobówce przez cały rok wożę łańcuchy i tobie tez polecam w terenie w razie opresji idą lepiej niż simexy
na rożnych oponach jeździłem ale conti premium to wg mnie jedna z najlepszych opon do osobówki w standardowym rozmiarze, a że autem jeździ żona z córkami to wolę oponę miękką ale dobrze hamująca niż trwałą,
a do suva to bym brał jednak oponę bardziej na szosę, w terenie aż takiej różnicy nie będzie a na asfalcie na pewno większa
ps. ja w osobówce przez cały rok wożę łańcuchy i tobie tez polecam w terenie w razie opresji idą lepiej niż simexy