KZJ - oponki na extrem
Moderator: luk4s7
- potrzeba
- Posty: 591
- Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
- Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-) - Kontakt:
KZJ - oponki na extrem
Wiem że było o dużych oponach ale teraz trochę inaczej.
Zakładając, że mam MT 33x12,5x15...
jakie opony mogę rozważać jako extremalny komplet taki tylko na rajdy co to w przyczepce lub na dachu tam zawiozę i przed startem podmienię?
Chodzi mi o to jakie dadzą dużo lepsza trakcję w extremalnych warunkach a przy okazji nie poukręcają półosi i nie będą zbytnio ocierać o nadkola
Zakładając, że mam MT 33x12,5x15...
jakie opony mogę rozważać jako extremalny komplet taki tylko na rajdy co to w przyczepce lub na dachu tam zawiozę i przed startem podmienię?
Chodzi mi o to jakie dadzą dużo lepsza trakcję w extremalnych warunkach a przy okazji nie poukręcają półosi i nie będą zbytnio ocierać o nadkola
mierzylem, nawet zapodalem gdzies fotke porownawcza - na feldze 8" ma dokladnie 32" wysokosci.Damian pisze:nie bierz Mudzilii, jeździłem na nich
robią tylko w błocie na wprost (ale i tak bez rewelacji), są fatalne na trawersach, kiepsko wychodzą z kolein
odpowiedź jest jedna - Simex 35x10,50
Maxlux - mierzyłeś wysokość tych silverstonów? Podobno po założeniu 33 ma średnicę 31,5...
Dobry gumiarz zas twierdzi, ze zalecenia producenta co do idealnego rozmiaru felgi mijaja se z rzeczywistoscia - opona jest strasznie chuda, a najlepiej wyglada i robi jak jest na feldze 7 - 7,5"
p.s. co ciekawe to silvestony 35" maja tak naprawde ... 33,8" ale i tak nie chca w takich wpuszczac na PP w klasie ADV
AnoMaxLux pisze:Dobry gumiarz zas twierdzi, ze zalecenia producenta co do idealnego rozmiaru felgi mijaja se z rzeczywistoscia - opona jest strasznie chuda, a najlepiej wyglada i robi jak jest na feldze 7 - 7,5"
Te tabele producentów są lekko mówiąc z dupu wzięte. 33x12,50 dobrze pracuje na 8 calach (producent każe zapodawać 10 cali), a 33x10,5 na 7 calach
za szeroka felga powoduje złe układanie się opony, zwłaszcza przy niskim ciśnieniu, a do tego nie osłania ona rantu felgi
muchos sennos informaciones, gracias seńorMaxLux pisze: p.s. co ciekawe to silvestony 35" maja tak naprawde ... 33,8" ale i tak nie chca w takich wpuszczac na PP w klasie ADV
a więc 35x10,5 silverstone będzie dla mnie jak znalazł, na imprezy i tak nie jeżdżę, wolę lejzi stajla jakeśmy przez tel rozmawiali
Tylko jeden problem z rozmiarami 33" i wieksze - przy dystansach 3 cm i feldze ET-30 strasznie obciera przod i tyl na wybojach ... przod juz mniej bo pankowcy podcieli, ale tyl trzeba operowac ...Damian pisze:
muchos sennos informaciones, gracias seńor
a więc 35x10,5 silverstone będzie dla mnie jak znalazł, na imprezy i tak nie jeżdżę, wolę lejzi stajla jakeśmy przez tel rozmawiali