Re: Opony AT - jako całoroczne.
: 06 gru 2013, 08:16
GG AT...zakupiłem założyłem i mogę napisać to co widzę po pierwszych 700 km
opony w rozmiarze 265/65/17 założone na oryginalne felgi, do 125ki
do 80 km/h cicho, słyszalność opony pomiędzy 80 a 100 km/h jest ale nie natarczywa między 100 a 120 słychać je z basowym pogwizdem.
pierwsze wrażenie po założeniu....jadę na plastelinie.... auto miękkie płynie po drodze...a jak się okazało chłopcy przy zakładaniu opon nabili 2,5 bara... opona miękka ale mimo tego auto się nie buja i ładnie reaguje na każdy ruch kierownicy.
na mokrym przy temp około +4 znacznie lepiej niż poprzednia (zużyta - bieżnik ok 4 mm) dunlop AT - boczny uślizg przodu pojawił się dopiero przy prędkościach powyżej 50 km/h i gwałtownej zmianie kierunku jazdy.
hamowanie na mokrym bez rewelacji ale i bez tragedii - ot hamują a abs delikatnie daje o sobie znać (hamowanie tzw awaryjne).
jeżeli chodzi o teren...tu tylko jeden wyjazd na ryby... mokra trawa z błotem o głębokości ok 15 cm (łąki zalewowe Bugu) - nie stwierdziłem żadnego uślizgu koła pomimo że opony były nabite mieszanką błota i trawy. z uwagi na awarię blokady centralnego mr nie próbowałem przejeżdżać przez starorzecza
po wyjechaniu z błota na piach a następnie na drogę gruntową opony oczyszczają się momentalnie.
dziś rano... leżący na jezdni zmrożony śnieg... hamowanie...abs działa od pierwszego naciśnięcia hamulca auto zwalnia w bardzo wolnym tempie, natomiast dynamiczne przyśpieszenie na takiej nawierzchni nie stanowi żadnego problemu. przy prędkości między 30 a 40 km/h w zakręcie czuć delikatne "pływanie" auta ale bez utraty kierowalności - kontrola trakcji się nie uaktywniła.
ogóle wrażenie po jednym baku na tych oponach bardzo dobre.
teraz trzeba poczekać na większe opady śniegu...
opony w rozmiarze 265/65/17 założone na oryginalne felgi, do 125ki
do 80 km/h cicho, słyszalność opony pomiędzy 80 a 100 km/h jest ale nie natarczywa między 100 a 120 słychać je z basowym pogwizdem.
pierwsze wrażenie po założeniu....jadę na plastelinie.... auto miękkie płynie po drodze...a jak się okazało chłopcy przy zakładaniu opon nabili 2,5 bara... opona miękka ale mimo tego auto się nie buja i ładnie reaguje na każdy ruch kierownicy.
na mokrym przy temp około +4 znacznie lepiej niż poprzednia (zużyta - bieżnik ok 4 mm) dunlop AT - boczny uślizg przodu pojawił się dopiero przy prędkościach powyżej 50 km/h i gwałtownej zmianie kierunku jazdy.
hamowanie na mokrym bez rewelacji ale i bez tragedii - ot hamują a abs delikatnie daje o sobie znać (hamowanie tzw awaryjne).
jeżeli chodzi o teren...tu tylko jeden wyjazd na ryby... mokra trawa z błotem o głębokości ok 15 cm (łąki zalewowe Bugu) - nie stwierdziłem żadnego uślizgu koła pomimo że opony były nabite mieszanką błota i trawy. z uwagi na awarię blokady centralnego mr nie próbowałem przejeżdżać przez starorzecza
po wyjechaniu z błota na piach a następnie na drogę gruntową opony oczyszczają się momentalnie.
dziś rano... leżący na jezdni zmrożony śnieg... hamowanie...abs działa od pierwszego naciśnięcia hamulca auto zwalnia w bardzo wolnym tempie, natomiast dynamiczne przyśpieszenie na takiej nawierzchni nie stanowi żadnego problemu. przy prędkości między 30 a 40 km/h w zakręcie czuć delikatne "pływanie" auta ale bez utraty kierowalności - kontrola trakcji się nie uaktywniła.
ogóle wrażenie po jednym baku na tych oponach bardzo dobre.
teraz trzeba poczekać na większe opady śniegu...