Dlaczego 5 śrub?

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Dlaczego 5 śrub?

Post autor: LEX »

Czy ktoś wie jakie mogą być logiczne przesłanki ku temu, aby w modelach 100 i 200 montować piasty na 5 śrub? Przecież cały japoński (i nie tylko) świat off-roadowy używa rozstawu 6x139.7 i pod niego jest najwięcej felg, dystansów itd... A tu nagle takie dziwadła.

Why Leo why?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18021
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Dlaczego 5 śrub?

Post autor: kylon »

Ale najbardziej kultowe auto Buschtaxi HZJ78 i dalej ma również 5 śrub :wink:

Gałka
Sąd Koleżeński
Posty: 4425
Rejestracja: 05 kwie 2007, 21:04
Auto: HZJ73 3w1
Kontakt:

Re: Dlaczego 5 śrub?

Post autor: Gałka »

pewnie księgowi wyliczyli, że 5 kosztuje mniej niż 6 a materiały są coraz mocniejsze i te 5 wystarczy.

Awatar użytkownika
piter69A
Posty: 612
Rejestracja: 30 sty 2009, 14:48
Auto: HZJ-73, HDJ-100, 2xGAZ69
Kontakt:

Re: Dlaczego 5 śrub?

Post autor: piter69A »

kylon pisze:Ale najbardziej kultowe auto Buschtaxi HZJ78 i dalej ma również 5 śrub :wink:
Nie, że dalej ma 5 śrub, bo chyba dopiero od 2000r zmienili z 6x5,5" na te wydziwiate 5 :?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18021
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Dlaczego 5 śrub?

Post autor: kylon »

Dalej w sensie modeli :wink: czyli HZJ71, ZHJ74, HZJ79, HZJ105, HZJ76 idt. Ale za to grubsze :wink:.

ODPOWIEDZ