Goodyear Duratrac

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
oskar
Posty: 437
Rejestracja: 06 lut 2010, 16:33
Auto: KDJ95'02
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: oskar »

Mam jeszcze pytanko jak na asfalcie suchym pracują i czy wyją jak duszę potępionych czy niczym kojący szum liści :D
Pytam bo szukam czegoś na cały rok (AT) i alternatywę ograniczyłem w sumie do Yokohamy AT, choć rozważałem jeszcze Toyo Open Country.

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Kames »

Goodyear Duratrac sprawdza jako opona całoroczna ,natomiast nie jest to zastępca mt-ka

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: grzes »

nie wyja na asflacie, pewnie ze je slychac, ale jest spoko.
jako opona caloroczna sa super najlepsze na rynku bez dwoch zdan - wielki minus to dostepnosc i cena.

Awatar użytkownika
Black
Klubowicz
Posty: 282
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:17
Auto: Forester
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Black »

eh te duratrac, w sam raz dla mnie, zamówiłem je nawet w opony.com, dostępność 1-3dni... i właśnia na 3ci dzień od zamówienia dostaję telefon, że nie mają i nigdzie ich w europie nie ma,
wyjaśniłem "handlowcowi" co myślę na temat takiego sprzedawania, ale nie zmienia to faktu, że nie wiem gdzie dorwać rozmiar 265/75/16, czy ktoś ma pomysł?

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: grzes »

sprobuj w wadowicach...

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Kames »

Black pisze:eh te duratrac, w sam raz dla mnie, zamówiłem je nawet w opony.com, dostępność 1-3dni... i właśnia na 3ci dzień od zamówienia dostaję telefon, że nie mają i nigdzie ich w europie nie ma,
wyjaśniłem "handlowcowi" co myślę na temat takiego sprzedawania, ale nie zmienia to faktu, że nie wiem gdzie dorwać rozmiar 265/75/16, czy ktoś ma pomysł?
JA MAM :wink:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Kames »

przecie juz j kiedys pisałem ze mam prawie wszystko po specjalnych cenach dla klubowiczówi formułowiczów :!:

Awatar użytkownika
Kwieczor
Klubowicz
Posty: 1561
Rejestracja: 05 gru 2009, 23:57
Auto: Hilux 2,5 D4D 2008
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Kwieczor »

kames76 pisze:przecie juz j kiedys pisałem ze mam prawie wszystko po specjalnych cenach dla klubowiczówi formułowiczów :!:
Kames
a że tak zapytam - co to znaczy specjalna cena na GY Duratrac 31/10.5R15
Bo "internat" twierdzi, że chodzą między 500 a 600 pln/szt, ja się nastawiłem na BFGAT (poniżej 5oo), ale jakby cena była gdzieś koło 500 i dostępność to może bym się skusił spróbować?

Ciekaw jestem tylko jak na czarnym robią jeżeli chodzi o trwałość - czy choć w połowie tak są "durable" jak BFG - ja na miśku ma założone takie własnie i przez ostatnie 30 tys zużycie minimalne praktycznie

Pozdrawiam
K.

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Kames »

Kwieczor pisze:
kames76 pisze:przecie juz j kiedys pisałem ze mam prawie wszystko po specjalnych cenach dla klubowiczówi formułowiczów :!:
Kames
a że tak zapytam - co to znaczy specjalna cena na GY Duratrac 31/10.5R15
Bo "internat" twierdzi, że chodzą między 500 a 600 pln/szt, ja się nastawiłem na BFGAT (poniżej 5oo), ale jakby cena była gdzieś koło 500 i dostępność to może bym się skusił spróbować?

Ciekaw jestem tylko jak na czarnym robią jeżeli chodzi o trwałość - czy choć w połowie tak są "durable" jak BFG - ja na miśku ma założone takie własnie i przez ostatnie 30 tys zużycie minimalne praktycznie

Pozdrawiam
K.
to co napisałem to wiadomosc , tu nie giełda i sie moze nam dostac pisz na pw :wink:

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: grzes »

Kwieczor pisze:Ciekaw jestem tylko jak na czarnym robią jeżeli chodzi o trwałość - czy choć w połowie tak są "durable" jak BFG - ja na miśku ma założone takie własnie i przez ostatnie 30 tys zużycie minimalne praktycznie

Pozdrawiam
K.
mam akurat 30kkm na sowich i widac na nich zuzycie, nie sa tak wytrzymale jak BFG AT.
ale zima robia o niebo lepiej...

Awatar użytkownika
qberus
Posty: 876
Rejestracja: 04 wrz 2010, 13:30
Auto: Hilux

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: qberus »

grzes pisze:... zima robia o niebo lepiej...
A tak obiektywnie w porównaniu do zimówek?

Moje zimówki po lifcie trochę małe się zrobiły :wink: a chciałbym też mieć jakieś koła na sporadyczne wypady z kumplami i zabawę w lekkim terenie ( czyli 90% szosa 10% teren w zimie - w lecie mam super szosówki więc 100% lekki teren ) . Pomyślałem więc, że może upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu i zapodać coś takiego. Jak przeglądałem różne fora to te oponki zbierają bardzo pozytywne opinie, również pod kątem zimy.

Pytanie tylko o punkt odniesienia. Kumpel jeździ starym l200 na nowych MT-kach BFG i auto konkretnie śmiga bokami. Jeśli te są super bo latają trochę mniej to kicha ...

Czy przy moich założeniach pakowanie się w te opony w ogóle miałoby sens ? Wiadomo, że najlepiej byłoby dobre szosowe, zimówki i AT/MT-ki ale trzy komplety opon to już chyba jednak lekkie przegięcie :wink:

Awatar użytkownika
grzes
Posty: 306
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:12
Auto: Y61 GU4
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: grzes »

porownania do zimowek w 4x4 nie mam, bo jezdzilem zawsze na AT kiedys Pirelli Scorpion AT, potem zwykle Brigdestone'y, pozniej BFG AT. Teraz Duratrac. Ale porownujac do zimowych Debic w plaskaczu jest podobnie, jesli chodzi o hamowania itp. Na Duratrac'ach Tyran znacznie lepeij hamuje od PAtrola na uniwersalnych Bridgestone'ach.
Teraz pewnie bede mial porownaie bo do PAtrola chce wsadzic zimowki, a na reszte sezonu Coopery STT.
Wiec sie okaze. Jesli chodzi o uniwersalnosc to Goodyear nie ma konukrencji.
Jedynie w czym przegrywa to z cena i dostepnoscia, o ile 245/75/16 sa w "mniej wiecej rozsadnej cenie" to wieksze rozmiary sa w cenach kosmicznych i stad decyzja o 2 kpl do PAtrola... i tak taniej wyjdzie...

PePe
Posty: 675
Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: PePe »

ja własnie zakupiłem duratraci w rozmiarze 285/75r16 :) fakt cena kosmos bo 700 zl od sztuki ale licze ze beda sie dobrze sprawowaly załoze je i napisze jak sie jezdzi :)

Awatar użytkownika
qberus
Posty: 876
Rejestracja: 04 wrz 2010, 13:30
Auto: Hilux

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: qberus »

patryknowak111 pisze:napisze jak sie jezdzi :)
Liczę na to. Bardzo mnie ten temat męczy :wink:

Awatar użytkownika
Black
Klubowicz
Posty: 282
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:17
Auto: Forester
Kontakt:

Re: Goodyear Duratrac

Post autor: Black »

niewiele jeżdżę więc dopiero po tygodniu od założenia się wypowiem:

Duratrac to jest to czego mi było potrzeba :mrgreen: ,
1) na śliskim - nie porównuję do BFG MT, bo nie ma za bardzo co porównywać,
o ile na zmrożonym kopnym >10c śniegu na MT dało się jechać mniej więcej na wprost i nawet czasem zwalniać, o tyle na mokrym klejącym wyślizganym śniegu samochód jechał gdzie chciał
porównując do BFG AT -jest zdecydowanie lepiej, na AT musiałem uważać cały czas, na Duratrac w końcu samochód jedzie tam gdzie ja chcę, w końcu mam radość z jazdy kontrolowanymi ślizgami, a "przegięcia" prędkości delikatnie sygnalizuj ABS przy hamowaniu (na MT i AT miałem nieustanny masaż stopy)
2) błoto hmm na wiosnę potestuję więcej ;-) a dziś z rana musiałem skoczyć skrótem przez las, zalaną na 40cm głębokości "ulicą" (taki mały odcinek testowy 200m offroadu mam w drodze do pracy :-), pod spodem lekko rozmięknięta koleina, prowadziło się pewnie i spokojnie jak na MT (AT-ki w tych warunkach lekko już gubiły trakcję i trza było butem nadrabiać);-)
3) na czarnym (ta wczoraj do stolicy się wybrałem) mokrym wielkie zaskoczenie - prowadzenie pewne i usłyszałem pracę silnika, napędów, szum wiatru... o kurcze na MT i AT słyszałem tylko opony
4) miększe są zdecydowanie od BFG (i AT i MT) widać to po ugięciu opony przy ciśnieniu 2atm co mam w zwyczaju używać, mniej też dostaję się zawieszeniu od dziur w drodze - zobaczymy jak to będzie z trwałością i odpornością na śruby, które to w mojej okolicy często się lubią wbijać :evil:

reasumując popieram Grzesia, do użytku uniwersalnego całorocznego wybór właściwy, lekki offroad - turystyka + niezbyt intenswne używanie na czarnym w zimie (nie mam porównania niestety do "typowych zimówek" bo używałem takowych, aż przez tydzień, i było to dawno temu, nie pamiętam czy było lepiej ;-)

ODPOWIEDZ