Co zamiast BFG KM 1 ?

Moderator: luk4s7

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: onasz »

A ma ktoś jakieś doświadczenie z MAXXIS-em MUDZILLA w porównaniu z BGF?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: kylon »

Ma. Nie trzyma na trawersach, szybko się zużywa i wyje. Moim zdaniem Creapy dużo fajniejszy choć dwa ostatnie argumenty również występują. No i rozmiar od 35 cali w górę.

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: onasz »

kylon pisze:Nie trzyma na trawersach
:evil:
To bardzo istotny argument przeciw jeśli chodzi o mnie ,a BIGHORN? Bo MUDER może i dobry ale bok nie budzi mojego zaufania. A COOPER Discoverer STT ?

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: konus »

cooper stt zakleja się strasznie, jest tak samo terenowy jak jak nowy bfg mt. Na asfalcie zużywa się w miarę okej, ale szybciej od muddera a wolniej od creapów.

boghorn jest atekiem wbrew pozorom również nie posiada dużo bieżnia po bokach.

Wszystkie maxxisy można dotknąć i obejrzeć na modlińskiej u Krzyśka, moim zdaniem warto jeśli masz takie duże wątpliwości.

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: onasz »

Ok ,tylko ja na Modlińską mam 270km ,co prawda dobrej drogi ale jednak.

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: onasz »

Oglądałem wczoraj MUDDER-y w akcji ,kolega sobie zapodał właśnie 33/12,5 i jak się nie mylę to są niższe od BGF (ale to do sprawdzenia) a na pewno gorzej wychodzą z kolein -czyli wcale :( . Mam też takie wrażenie że się gorzej oczyszczają z błota, tak jakby kostki bieżnika były bardziej pionowe. Tak czy siak ja ich nie chcę bo wyjdzie że "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
A co jest pomiędzy BGF MT a SIMEX-em (33/12,5)?

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: konus »

onasz z moich badań muddery wychodziły wyższe o 4mm, dwie nowe opony.

Jak masz możliwość kupienia starego mteka to nawet się nie zastanawiaj, ale nowego na pewno nie kupuj bo jest lata świetlne za mudderem.

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: onasz »

konus pisze:onasz z moich badań muddery wychodziły wyższe o 4mm, dwie nowe opony.
Być może dlatego pisałem że do sprawdzenia :wink:
konus pisze:nowego na pewno nie kupuj bo jest lata świetlne za mudderem.
Nawet nie myślę o nowym,czytałem trochę opinii bardziej to AT niż MT. Ale dalej szukam, maże to wygląda że nie wiem czego chcę ale tak jest na prawdę bo chciałbym coś nie gorszego od BGF a najlepiej lepszego i tu chodzi o teren ale jeszcze nie chcę simexa

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: konus »

Sprawdź te - ja niestety nic o nich nie wiem, a mógłbym się tylko domyślać:
Cooper Discoverer STT - mocno się nad nimi zastanawiałem
Goodyear Wrangler MT/R - stary model jest jeszcze na niektórych rynkach dostępny ( ja czekałem na nowe kevlary)

Awatar użytkownika
lucjan
Posty: 605
Rejestracja: 28 cze 2009, 23:48
Auto: HDJ100
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: lucjan »

konus pisze:[...]
Cooper Discoverer STT - mocno się nad nimi zastanawiałem
[...]
to tak jak ja obecnie się zastanawiam
no może jeszcze na tę chwilę oglądam też nowe MT BFG
u mnie to szosa/teren lekkie błotko, to tak 50/50
i zaraz pierdolca dostanę
czy zostać na 18-stkach, czy osobno do letnich 16-stki sprawić, a na 18-stkach zimówki zostawić
choć jak ostatnio na żwirowni obie przednie gumy z felg zrzuciłem w koleinach, to raczej 16-stki i wyższy profil wybiorę
ech, takie tam gdybanie :roll:

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: konus »

285/75/16 nad innymi się nie zastanawiaj.
Jak masz 50/50 to nowy MTek będzie ok. W błocie jednak pamiętaj że zakleja się bardzo szybko i nieczyści się w ogóle. Mocno się nie starałem a wygląda to tak:
Obrazek

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: onasz »

onasz pisze:A COOPER Discoverer STT ?
konus pisze:cooper stt zakleja się strasznie
onasz pisze:chciałbym coś nie gorszego od BGF a najlepiej lepszego i tu chodzi o teren ale jeszcze nie chcę simexa
konus pisze:ooper Discoverer STT - mocno się nad nimi zastanawiałem
:?: :?: :?:

Awatar użytkownika
lucjan
Posty: 605
Rejestracja: 28 cze 2009, 23:48
Auto: HDJ100
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: lucjan »

widziałem te zdjęcie z j4 meeting i byłem przerażony :shock:
wyłapałem też na fotkach setkę zieloną na yocie z kazimierza na nowych MT-ekach i się zastanawiam jak sobie radziła

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: konus »

onasz no niestety niema już mteka więc niema co wybrać, ja jak miałem ten dylemat wybrałem mteka bo stt się zaklejała znacząco. stt jest lepszy bok niż w mudderze jest niby lepsze oddawanie błota niż w nowym mteku no ale nie jest to stary mtek. Nie wiem co Ci mogę jeszcze doradzić ( a próbuje jak mogę ) bo to właściwie jedyne sensowne opony na rynku do wszystkiego i do niczego specjalnego.

Zielona 100 jechała za nami właśnie na jocie i całkiem sobie radziła, ale tą samą trasą jechali też ludzie na AT i na HT i oni również jechali gładko i przejechali trasę.

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: Co zamiast BFG KM 1 ?

Post autor: Michalkrk »


ODPOWIEDZ