Dynamiczne wyważaniekół na aucie w Łodzi lub okolicy
Moderator: luk4s7
Re: Dynamiczne wyważaniekół na aucie w Łodzi lub okolicy
Panie inżynierze Stasik, ja też nie do końca rozumiem to wyważanie na aucie, wydawało mi się, że może chodzi tu o bicie koła, łącznie z piastą, tarczą itd. Zasugerował mi to koleś, który robił optymalizację czyli przekręcał oponę do momentu aż uważał, że jest w najbardziej optymalnym położeniu, a i tak koła nadal biją
Re: Dynamiczne wyważaniekół na aucie w Łodzi lub okolicy
Ja za to nie mogę powiedzieć nic złego na dynamiczne wyważanie czyli kulki , Walczyłem z wyważaniem kół 33x12,5 R15 cooper stt maxx na standardowych odważnikach i był problem mimo kilkukrotnej zmiany wulkanizatora. Jak nasypali mi proszek do wyważania problem ustąpił , fajne jest to że nawet jak felga obklei się błotem to nadal to działa bo w przypadku standardowych odważników zaczyna bić i nic się z tym nie zrobi do czasu umycia lub oskrobania felgi z błota.
Jak dla mnie kulki działają , nie ważyłem nimi jeszcze kół MT ale te coopery STT Maxx spoko to zdało egzamin
Jak dla mnie kulki działają , nie ważyłem nimi jeszcze kół MT ale te coopery STT Maxx spoko to zdało egzamin
Re: Dynamiczne wyważaniekół na aucie w Łodzi lub okolicy
Jeżeli piasta lub tarcza miałaby mieć przy swojej niedużej w porównaniu z oponą średnicy bicie mające wpływ na jazdę, to należałoby ją wymienić, a nie odprawiać czary. Piasta i tarcza to elementy znacznie precyzyjniej wykonane niż opona - czym innym jest stalowy czy żeliwny odlew w dodatku obrabiany, a czym innym wulkanizowana guma z zatopionymi w niej pasami stalowej szmaty