LC100 przerobka auta na kola AT 35"

Moderator: luk4s7

Szymek
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2008, 00:06
Auto: HDJ 100

LC100 przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: Szymek »

witam
mam kilka pytan :) .
1. Czy aby zalozyc do LC 100 kola w rozmiarze 35", konieczne jest wykonanie jakichs przerobek w aucie (np. zawieszenie itp...)?
2. Czy gdzies w wojewodztwie kujawsko-pomorskim znacie jakis zaklad, ktory ewentualnie by to zrobil?
3. Ewantualnie gdzie w Warszawie jest jakis zaklad, gdzie moglbym to zrobic?
4. Ile taka przerobka moze orientacyjnie kosztowac (pomijajac cene opon) ?
5. Czy zaklad zdążyłby zrobić to w jeden dzień?

Przepraszam, ze tak wszystko wypunktowalem, ale uwazam, ze tak jest czytelniej ;) .

Pozdrawiam,
Szymek.

Szymek
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2008, 00:06
Auto: HDJ 100

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: Szymek »

witam
co do powyzszego posta, to dowiedzialem sie co i jak, no i niestety nie ma w ogole mozliwosci zalozenia takich kol do tego samochodu.

Pozdrawiam,
Szymek.

Awatar użytkownika
Cooder
Klubowicz
Posty: 1572
Rejestracja: 08 gru 2008, 09:38
Auto: piechot?
Kontakt:

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: Cooder »

A tak z ciekawości, jakie korzyści mają przynieść AT-ki w takim monstrualnym rozmiarze? Bo takie rozmiary to raczej do rycia w błocie lub rockcrawlingu, no ale przecież nie w wersji AT.

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: drako »

Napewno da sie 100 przerobic na 35 , zreszta to wcale nie sa takie wielkie opony - np 33 cale wchodzi praktycznie bez przerobek.

Pytanie tylko na cholere ci takie opony do 100 ?
100 to swietne auto turystyczne wiec szkoda je psuc wpadajac w spirale przerobek. 35 nie zwieksza duzo sprawnosci tego auta w terenie, a bedzie np. gorzej hamowac itd
http://www.foto4x4.pl/galeria/index.php ... offset=420
to jest 100 znajomego wlasnie na 33 calach- 285xz75x16 i naprawde swietnie to auto sobie radzilo na takiej wyprawie. Duzo wygodniejsze od mojej 80

Awatar użytkownika
Janusz
Posty: 42
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:57
Auto: HDJ100,
Tacomo-Hilux TRD SC

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: Janusz »

Widziałem taki jeden samochód w Warszawie na Maxxisach 35" cali - był tylko podniesiony na budzie (czyli podkładki między ramą a karoserią) ale wyglądało to fajnie tylko z daleka.

Szymek
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2008, 00:06
Auto: HDJ 100

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: Szymek »

drako pisze:
100 to swietne auto turystyczne wiec szkoda je psuc wpadajac w spirale przerobek. 35 nie zwieksza duzo sprawnosci tego auta w terenie, a bedzie np. gorzej hamowac itd
sory za glupie pytanie, ale dlaczego jak sa wieksze kola to sie gorzej hamuje? Wiem, ze auto moze gorzej przyspieszac, ale o hamowaniu nie wiedzialem. Jak bys mogl to napisz dlaczego ma to wplyw na hamowanie.

pozdr. .
Szymek.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18009
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: kylon »

Większa masa kół do zatrzymania czyli większy moment bezwładności. To tak jak z kołem zamachowym w silniku.

Szymek
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2008, 00:06
Auto: HDJ 100

Re: przerobka auta na kola AT 35"

Post autor: Szymek »

heh, no fakt :) . Kurcze, nie wiedzialem o tym. Dzieki za wyjasnienie.
pozdr. .
Szymek.

ODPOWIEDZ